@ kel: hoop ook voor je dat je pest humeur snel voorbij is. Misschien is t een idee om ff goed met je man te praten en vertellen hoe jij je voelt als hij zo doet. Succes ermee meis! Mijn man is nu bij mn schoonmonsters, ben benieuwd hoe het er daar aan toe gaat en maak me er best wel een beetje druk om. Vooral omdat ik weet hoe manipulatief ze kan zijn. Ik ben daar niet zo gevoelig voor maar mn man wel, dus hoop dat hij nu zn mannetje kan staan!
Waarom is hij daar naar toe? Om te praten over de situatie... Ik heb ook even met hem gepraat en heb nu afspraken gemaakt over vrijdag... Vind allemaal wel best, maar dan wel afspraken ivm de tijd van thuis zijn... Ik breng en haal hem, maar moet zaterdag om 7.00 weer op het werk staan, dus rond 22.00 weer naar huis... Ik zal zo eens lekker gaan douchen en mijn manneke er ook onder gooien... Die is moe van het werken, heeft net 45 min liggen slapen na het eten
Engeltje, Ja, wasik ook wel benieuwd naar..is hij gaan praten? Enne, wat zijn lilliepadz?!? Kelly, Meid, hoop dat je humeur snel weer beter is Is niet fijn om chagi te zijn Vallie, Oh lekker vakantie meid...heeeeeerlijk! Hier rustig..vandaag erg veel hoofdpijn! Morgen mijn eindpresentatie, dus dat is wel fijn! Dan ben ik er van af!
@ kel: goed dat je met hem gepraat hebt meis! Douchese! @ laura: succes morgen met je eindpresentatie!! Heerlijk dat je daarna klaar bent! Mn man is idd aan t praten nu over wat er gebeurd is en dat t zo niet verder kan. Tegen mij zei hij al dat als ze zo doorgaat dat ze ons en de kleine dan helemaal niet meer hoeft te zien, maar of hij dat ook echt tegen hun gaat zeggen..... Lillypadz zijn silliconen zoogcompressen. Ze zorgen ervoor dat de melk binnenblijft en je hoeft ze alleen maar af te spoelen verder tussendoor. Ook hoef ik nu snachts geen bh meer aan, want ze zijn zelfklevend, dus dat is erg prettig...en ze kunnen ook nog eens tijdens t zwemmen gebruikt worden, ideaal!
Weet je op een moment hebben ze een punt bereikt waar zelfs ouders niet overheen kunnen en moeten stappen en dan zal hij dat wel zeggen... Het is sowieso al fijn dat hij met hun gaat praten... Ik ben zo brutaal tegen mij schoonouders dat ik er zelf voortaan wat van zeg... Mijn schoonvader zei me dat ik nog maar moest wachten met zwanger raken, want hij had geen geld meer... Toen heb ik hem gezegd dat wij het zelf wel kunnen betalen en dat zijn geld voor mij ook niet belangrijk is, mijn schoonvader wil alles altijd afkopen... Ik ben trouwens voor mijn schoonzus op zoek naar nieuwe baasjes voor 2 cavia's, ze vind dat ze de caafjes niet meer genoeg aandacht kan geven. Ze is natuurlijk veel met die kleine bezig en heeft dan 's avonds niet meer zo'n behoefte om met die beesten te knuffelen
Ik zeg normaal gesproken ook altijd alles wel als t weer eens uit de hand loopt, maar helaas valt er nooit normaal met ze te praten, vooral met mn schoonmoeder niet en t loopt dan zo ontzettend hoog op. Normaal kan ik dat handelen, maar nu moet ik me gewoon rustig houden voor ons kleine binkie! De laatste keer dat er iets was was ik ook al zwanger en toen eindigde ik zwaar overstuur kotsend boven het toilet. Ik ga dat niet meer riskeren nu, vind dat t totaal niet waard. Ik geef duizende malen meer om ons binkie dan om hun, als ze zo doorgaan kunnen ze gewoon echt de pot op!
Pinkelientje, oh wat een k*t nieuws zeg! Hoe gaat het nu met het kindje? Engeltje, lilypadz ik had er ook nog nooit van gehoord voor de lektieten hahah. Heb je der nu al last van? Of is het voor later? Fijn dat je man nu met ze gaat praten.. Hoop dat er wat goede uitkomt voor jullie Kelly, aaawww waarom zet je dat nu hier hahah.. Mijn cavia's zijn nog niet zo heel lang geleden overleden zijn het binnen of buiten cavia's? All, bedankt voor het mee kijken naar men kaartje.. Ik weet nog niet of ik na de HA ga. Ik ben naar mij gevoel dan zon zeikerd omdat ik pas 6 maanden bezig ben. En er meiden zijn die al veel langer bezig zijn dan ik en nog niet na de HA arts gaan. Ik kijk sowieso even deze cyclus aan... Kijken hoeveel dagen deze ronde zal tellen en ik blijf ook nog doortesten misschien komt men eitje nog
Heb al een tijdje lektieten ja haha. Nog niet mega erg hoor, maar tis al wel meer als in t begin. Had eerst steeds wat gelige opgedroogde korstjes op mn tepels zitten en nu zot er af en toe een nat plekje in mn bh. Mijn huid gaat nog al snel irriteren van zoogcompressen als ze een beetje vochtig worden, dus was eens verder gaan googelen of er nog meer opties waren En lieve schat je bent geen zeikerd! Als jij al een paar maanden achter elkaar kunt aantonen dat je geen eisprong kunt vinden, dan moeten ze daar gewoon iets mee doen. Ieder geval is verschillend meis, maargoed je moet doen waar je jezelf het beste bij voelt en als dat is dat je het nog even wilt aankijken, dan moet je dat zeker doen! Wat misschien wel nog een optie voor je is, is je vraag hier aan de vk stellen op het forum. Zij kan je misschien ook informeren over wat je het beste kunt doen!
Nancy, je bent echt geen zeikerd hoor!! Je kan toch aan tonen dat je geen eisprong hebt... Ik ken iemand die kwam daar na 3 maanden al achter en die is meteen door verwezen... Het zijn binnen caafjes, 2 vrouwtjes Lis en Minie...Van ongeveer 2,5jaar oud. Bij ons 2 deuren verder woont een meisje dat zo even langs komt, dus weet niet of ze de caafs wil... En sorry helemaal niet meer aan gedacht Engeltje, ja inderdaad de veiligheid van binkie en jou staan voorop... Ik ben heel erg benieuwd... Ik vertel mijn schoonouders ook pas na de 13 weken als we zwanger zijn...
Nou ik krijg net een smsje.... Het gaat ok hoor liefje ik kom er zo aan! Ben benieuwd! Tis ongeveer 20 minuutjes rijden, dus nog ff afwachten...
Nou t is allemaal met een sisser afgelopen hier.... Ze had t niet zo bedoelt ( nee ze bedoelt t nooit zo, maar zegt t tog ) en dat van die oppas was maar een grapje.... ( mag ik hopen voor dr ) Mn man heeft gezegd dat ze er nu eens mee op moet houden en moet nadenken voor ze wat zegt. Voor deze keer laat ie t zo, maar hij heeft duidelijk gemaakt dat t niet nog een keer moet gebeuren. Verder net een telefoontje gehad van man zn werk, er is een overval geweest. Ben blij dat hij niet aanwezig was!
Engeltje op zijn schouder Wel even schrikken, hij had daar kunnen staan.. Ik hoop dat ze nu normaal gaat doen... Ik vind het niet onder het kopje grapje vallen... En proberen niet te veel van aan te trekken... Meisje uit mijn andere topic heeft zoveel problemen met der schoonzus, die vind dat ze niet zwanger mag zijn... Ze is niet goed genoeg voor der broertje, aldus schoonzus... Waarom doet de schoonfamilie vaak zo moeilijk... De mijne ook al... Mijn schoonzus zei me al dat zij eerder zwanger moest zijn dan ik, want ik was een ukkie... En bedankt he... Ze is 28 en gedraagd zich als een kleuter En mijn schoonpa doet altijd dom en maakt van die kut opmerking, maar geeft je dan een koelkast enz...
Hihi als de clomid deze ronde niet aanslaat en ik verder moet met zwaardere clomid dan zou ik uitgerekend zijn op ons pap zijn verjaardag
Nou ik ben heel erg benieuwd, ik heb een super voorraad aan tampons en maandverband mee naar school... Ik voel iedere keer en ivm mijn baarmoedermond en vruchtbaarslijm... "sorry gaat vies klinken" en nu ruikt het vocht naar bloed... Alleen nog geen direct bloed te zien, dus dan maar een hele voorraad mee voor als het wel gebeurt... Ben allemaal baby namen op aan het schrijven... Heb nu meer jongens namen als ik ooit dacht En engeltje, heb je al ideeën voor een geboorte kaartje?
Thanks lady's jullie woorden doen me goed Engeltje, hopelijk houden je schoonmonsters zich aan hun woord.. Altijd lastig!! Hier vallen ze opzich wel mee Wat vervelen van die overval.. Gelukkig was je man niet aanwezig! Kel, Hihi dat zou wel een mooie datum zijn toch? Verwacht je je ongi wel vandaag? Ik ben benieuwd bij mij.. Eind deze week is men NOD.. Ik heb ook al een lijstje hoor hahah.. Als ik een mooie naam hoor schrijf ik die er bij Werkse allemaal!
Haha ja mijn lijstje jongens namen is nu groter als de meisjes namen en de meisjesnamen zijn we er voor de eerste ook lang uit... Stonden een keer onder de douche samen en toen zeg ik op eens dat vind ik een mooie naam en hij zegt, "dat vind ik ook dus dat word hem" Ja ik zou vandaag of morgen moeten gaan menstrueren volgens de beschrijving van die pilletjes... Zo niet moet ik de gyn terug bellen... En ja op zich wel een leuke datum, maar denk minder leuk voor het beebje later... Want dan is zijn/haar opa tegelijk jarig.. En papa 6 daagjes later ... April is zo leuke maand, dan zijn er 5 in mijn directe omgeving jarig Als de clomid deze ronde aanslaat en het zijn werk doet dan zou ik 18 juli mogen testen en dan ben ik rond 26 maart uitgerekend
Nancy, vanmorgen nog nieuws gehoord van het ventje, wordt in slaap gehouden en zal morgen geopereerd worden, huid wordt dan weg gehaald en krijgt transplantatie, als alles goed mag gaan vrijdag nieuwe operatie. Zijn levenskans is gelukkig toegenomen, maar situatie is nog wel kritiek. Engeltje, wat naar van de overval bij je man zijn werk! poosje terug had je toch al geschreven dat er steeds mensen verdacht rondliepen? Alles goed afgelopen met het aanwezige personeel? Gelukkig was jou man niet aan het werk!! Kel, signalen wijzen dus op naderende ongie! clomid had je toch al in huis? Ga duimen voor je dat t snel doorzet en dat je minder klachten hebt als vorige keer!! Vanacht zoooo slecht geslapen op t werk, om 3 uur was ik nog klaarwakker. dus maar spelletjes op telefoon gespeelt, tijdschrifjes gelezen, ZP gelezenjammer dat ik niet kon reageren;( Toch wel handig hoor om lid te zijn van dit forum
Pinkelientje balen dat je zo slecht geslapen hebt... En ja ik heb nu wel telkens het gevoel van menstrueren, ik hoop gewoon dat het heel snel komt... Ja ik heb clomid in huis liggen, dit moet ik vanaf CD3 gaan slikken... Fijn dat hij wel meer levenskansen heeft nu, maar dat het kritiek blijft is dan minder he.. We hebben vandaag een gastles gehad van een vrouw met spasme... Vond het zo mooi, zo indrukwekkend hoe zij met haar leven omgaat en hoe positief zij er in staat... En dan krijg je van een vriendin van je die voetbalplaatjes van je wil hebben te horen dat je maar naar haar moet komen, want ze heeft geen benzine... Dan denk ik wel eens mensen die het dan eigenlijk veel moeilijker hebben zijn zo positief en zo iemand die der geld vergooit aan drank en drugs (in het weekend) is te lam om op de fiets te stappen... En dan moeten wij maar benzine spenderen om dat naar haar te brengen... Ik doe het niet meer hoor... Zij is overigens een van de 2 waar ik het van de week al over had, dat ze altijd op stap zijn enz en het kindje ieder weekend bij opa en oma is...
@ pinkelientje: we hadden samen wel een spelletje kunnen doen dan vannacht! Ik was ook stipt om 3 uur wakker en heb sindsdien ook helemaal niet meer geslapen....irritant he! @ kel: nog steeds niet ongi? Hopelijk zet t nu toch wel snel door! Ja heb al wat ideetjes aan mn broertje laten zien en hij gaat er binnenkort verder een ontwerp van maken Gelukkig heeft t personeel niks idd en er waren ook geen gasten meer gelukkig! Pfff we hebben een uitbraak van de hand, mond en voet ziekte op t werk! De kinderen zijn er echt niet lekker van, maar ook niet ziek genoeg om thuis te blijven.... Geen pretje dus op t werk vandaag. Hoop dat de uitbraak snel voorbij is!