Engeltje, in welk trimester zit jij??! Hihi ja ik denk dat ik mijn vader en zusje een kaartje laat maken samen, zijn ze goed in...
Infectie in het eerste trimester van de zwangerschap kan leiden tot spontane abortus of stoornissen in de groei van het ongeboren kindje. Vandaar Is wel spannend iedere keer, de vorige keer 5de en 6de ziekte...
Echt? Wij krijgen altijd info van de ggd, maar dit stond er nu niet bij.... Moeten we toch aan ouders laten weten nog dan. Zal morgen gelijk overleggen met mn leidinggevende. Ja wordt echt gek van die kinderziektes... Ben blij dat ik de 20 weken nu gepasseerd ben!
Ja dat geloof ik helemaal... Ja ik heb het nu al op een aantal sites gezien, dat dit spontane abortus veroorzaakt en je kans het opgroei achterstand van een ongeboren kindje... Als je verder bent als trimester 1, dus zo als jij dan kun je het wel overdragen, maar is het niet schadelijk voor de baby en eigenlijk stiekem wel goed, want dan maak jij anti stoffen aan. En is de baby immuum...
Heb idd ook ff zitten googelen en ga morgen toch maar ff de vk bellen. Ze zei namelijk vorige keer al tegen mij dat ook al ben ik de 20 weken gepasseert, dat ze dan toch liever mn bloed extra controleren als de vijfde ziekte heeft geheerst. Dat zal met dit denk ik niet anders zijn.
Nee idd, beter het zekere voor het onzekeren... Pff ik moest net even tot 10 tellen...Er is een jongen die door een meisje aan het lijntje word gehouden, omdat ze zegt wel eens zwanger te kunnen zijn.. Nou gaan mensen hele discussies houden dat het wel een meid is want hij kent bepaalde termen te goed... Heb net ff mijn man overhoort en die kent die termen ook gewoon, dan denk ik waarom veroordelen mensen meteen?! Mijn man is op gegroeid met 3 vrouwen, die weet soms dingen beter dan ik...
Meiden wat kletsen jullie veel! Ik wil even laten wat dat ik GESLAAGD ben! Joehoeeee, ik ben bachelor of Social Work officieel maatschappelijk werkster dus, heerlijk! Zo dat was even mijn blije bericht. Ik heb trouwens donderdag een afspraak in Rotterdam, kreeg ik een brief over vorige week. Bij de polikliniek Hematologie..bloed dus..en wat ikd aar ga doen, geen flauw idee het heeft iig wel te maken met onze kinderwens..dus ben benieuwd wat de bedoeling is.
Gefeliciteerd!!!! Echt goed zeg laura!! En spannend volgende week dus! Ben benieuwd wat ze daar gaan doen dan allemaal! @ kel: t zal wel aan mij liggen, ben er niet helemaal bij namelijk, maar snap t verhaal niet helemaal over die jongen, met zwanger meisje en termen.......leg uit
Is een jongen die 1x met een meisje seks heeft gehad... Dat meisje zegt nu zwanger te zijn van hem... Haar NOD is donderdag pas en ze zegt 3 dagen voor de eisprong al zwangerschapsklachten te hebben gehad. Hun hebben het 30 mei gedaan, dit is 8 dagen voor de eisprong en zij is aan de pil... Hier over had hij een stukje getypt en wat hij er mee moest, maar in dat stukje heeft hij termen gebruikt als NOD en HCG... Nu krijgt hij dus de volle laag overzich heen dat het geen man kan zijn want hij kan die termen volgens hun niet weten... Was er zelfs een die begon het moet wel een meid zijn, want mijn man moet ik duizend keer uit leggen wat NOD is en mannen snappen helemaal niks van een vrouw enz enz... Dan denk ik hoezo kan een man dat niet weten... Mijn man weet die termen ook... En mijn man is er ook erg in geïnteresseerd... Ligt er misschien aan dat ik nu vol hormoon tabletten gepropt zit en ben moet gaan menstrueren, maar dan moet ik ff tot 10 tellen.. Dan denk ik je hoeft niet alle mannen over een kam te scheren... Overigens vind ik het van die jongen wel stom dat hij een one-night stand doet zonder condoom...
Sja, ik vind zowieso dat mensen zich er niet zo mee moeten bemoeien.. Snap niet dat mensen niet gewoon antwoord geven op zijn vragen. Wat boeit t of hij wel echt een jongen is, of dat t misschien stiekem de echte vriendin van die jongen zou kunnen zijn ofzo... Maar maak jij je daar nou maar niet te druk om meis.... Denk idd dat je hormonen een beetje opspelen
Ik denk het wel Word ook gek van de opvliegers, ga zo ff douchen, want bah bah... Hij kon trouwens wel lachen om mijn opmerking... Nou ik ben die buikpijnen nu al beu en dan menstrueer ik nog niet eens
Dan heerst t zeker..bij ons is r nu ook een kindje met hand mond voet ziekte! Had t nog niet meegemaakt bij ons! Haha maar gelukkig heb jij er dan geen gevaar meer van!
Ik ben heel erg benieuwd, moet vandaag werken dus heb maar even snel een tampon in gedaan en extra maandverband... Gister avond nog seks gehad en vanmorgen kwam der "sorry" nog wat van zijn zooitje naar beneden en dat was roze van kleur... Dus ik denk dat ik in de loop van de dag echt ga menstrueren, ook aan de buikpijn te merken.. Dus heb even in mijn handtekening staan CD43 of 1, ben benieuwd als het vandaag doorzet mag ik vrijdag beginnen met clomid en volgende week zaterdag echo...
Engeltje, Dank je wel voor de felicitatie! Lief van je! Kelly, Fijn dat je ongi bent geworden! Is toch weer een nieuwe ronde...maar iig wel een ronde! Vandaag ben ik gebelt door de gyno in Rotterdam. Ze vroeg me of ik het goed vond de afspraak van maandag af te zeggen. ze hebben nog iets meer tijd nodig om alles goed uit te zoeken. Ze kon wel zeggen dat ze de artsen heeft gesproken die mij in het verleden geopereerd hebben en zij geven aan geen grote risico's te zien voor een ventuele zwangerschap. Dat is al een fijn bericht natuurlijk. Morgen moet ik nog wel naar de poli, dan gaan ze onderzoeken of ik nog stollingsproblemen heb, zoals ik tien jaar geleden heb gehad. Dit voor een eventuele zwangerschap. Ik moet zeggen dat ik het wel lastig vind dat ze er al zo mee bezig zijn voor als ik zwanger ben..terwijl ik er voor mijn gevoel nog helemaal niet dichtbij ben om daadwerkelijk zwanger te worden..
Laura, ja dat snap ik dat je het een vervelend gevoel vind, anderzijds ook wel goed dat ze dit doen, nu kunnen ze nog kijken of ze je medicatie kunnen geven om te zorgen dat je bloed wel stolt... Als dit niet stolt dan he.. Niet dat je bevalt en je dan te veel bloed verliest... Maar zoals ik al zei lijkt me niet fijn idd... Ja heerlijk een nieuwe ronde, want nu mag ik vrijdag beginnen met clomid en dat zou inhouden dat ik deze maand wat meer kansen heb
Hoi meiden! Heb het de afgelopen dagen erg druk gehad (en de komende dagen ook) dus ik schrijf hier niet zoveel. Wel leuk druk gelukkig, we hebben lekker een weekje vrij Laura, gefeliciteerd collega social worker!!! Lekker hè om niet meer bezig te zijn met al die schoolopdrachten?! Wbt het ziekenhuis, snap je gevoel wel, maar het lijkt me ook wel fijn als alles uitgezocht is en jullie met een gerust hart zwanger kunnen worden! Zodat zowel jij als het kindje geen gevaar zullen lopen... Kelly, begrijp ik dat je ongi heeft doorgezet? Dat zou wel fijn zijn, kunnen jullie met de clomid snel verder en deze ronde hopelijk met positief resultaat! @ de rest... Sorry, heb niet alles onthouden *schaam* Mijn ongi is zo goed als voorbij en ik heb sinds gisteren de conceive plus in huis dus wij gaan er weer voor
Mammietammie, mijn menstruatie heeft inderdaad door gezet en nu mag ik vrijdag aan de clomid en volgende week donderdag echo... Mijn hoofd geeft het gevoel van, jalapeno on a stick. Laura, volgens mij was ik dat vergeten... Bij deze voor jou!