@ vallie: Wij dachten in de eerste instantie ook aan waterpokken, de blaasjes zitten namelijk ook op de billen. Het is bij de meeste kimdjes wel binnen 3 dagen over gelukkig, maar ze zijn er echt niet happy van, is dit bij jou ook? Wel heel toevallig dat t bij jullie ook is, t komt haast nooit voor! @ laura: Wat fijn dat je vroegere artsen geen bezwaar zien dat je zwanger kan worden! Snap wel dat t erg moeilijk is voor je dat er een heel team van artsen voor je opgetrommeld moeten wordrn! Als je zwanger wilt worden, dan wil je gewoon dat t op een natuurlijke manier gebeurd en niet dat je door dr MMM wordt gehaald.... Wel goed dat ze ook naar t stollingsprobleem gaan kijken, ze kunnen er maar beter op voor bereid zijn en dan kunnen ze kijken hoe ze jou daarbij zo goed mogelijk kunnen helpen. Maar lieverd, zwaar is t wel, je had t je gewoon heel anders voorgesteld. Hele dikke knuf nog een keer voor jou! @ Kel: fijn dat je ongi bent meis, kan je tenminste verder! Hoop voor je dat t een wat minder zware ongi is als de vorige keer! Hier vandaag flink geschrokken. Ben gevallen met een kindje in mn armen en t enige wat ik dacht was kind omhoog en buik beschermen, maar hierdoor ben ik zelf wel behoorlijk ongelukkig terecht gekomen. Uk en t kindje hebben niks, maar ik heb zelf mn arm flink gekneusd en ws een scheurtje in mn spier, wat schaafwonden en blauweplekken op mn been. Ben benieuwd hoe t morgen aanvoelt als ik opsta. Kan in ieder geval niks tillen nu met mn arm...
Poeh Engeltje toch dat is even schrikken... Vervelend dat je er zelf zoveel van hebt geleden, wel fijn dat je binkie en dat kindje hebt kunnen omzeilen... Pff ik moet een brief schrijven over wat kindje allemaal over haar papa verteld aan mij... Hij wil na 3 jaar op eens de voogdij terwijl hij het kindje altijd links heeft laten liggen en zijn kind en moeder van de trap heeft geduwd en zijn andere 2 kinderen van een andere moeder ooit heeft ontvoert...
Laura, gefeliciteerd!!! Heerlijk dat je nu diploma op zak hebt!! Heftig alle onderzoeken voor jullie, hopelijk hebben jullie snel helemaal duidelijkheid krijgen en dat jullie met een gerust hart in alle rust genieten kunnen van een zwangerschap!! Engeltje, schrikken meid!! Gelukkig heb je je buik en het kindje kunnen beschermen!! Paar weekjes terug ook gelezen van iemand die 2 kindjes thuis had met die ziekte, had er ook nooit eerder van gehoord! Kel, op naar volgende ronde, succes meid!
Laura, wat goed!! Van harte gefeliciteerd Ik snap dat het lastig is maar wel goed dat ze alles willen uitzoeken toch? Kelly, wat fijn dat je ongi bent, nieuwe ronde nieuwen kansen Die brief die je moet schrijven is dat van je oppas kindjes? Wat een vader zeg.. Hopelijk krijgt hij geen voogdij over die kindjes! Engeltje, wow dat moet zeker schrikken zijn geweest! Hopelijk valt de pijn morgen mee meid, knuffel voor jou!
Nee is voor een van mijn beste vriendinnen... Ik heb jullie ooit verteld over Amber... Haar papa wil op eens de voogdij over haar... maar Amber geeft duidelijk aan dit niet te willen... Dus ik heb wat punten opgeschreven.. En schrok toen eigenlijk van mijn eigen punten... Dit is er een.. Enne zeker nieuwe ronde nieuwe kansen... In welke provincie woon jij ook al weer?! Caafjes zijn nog niet weg
Ja was zeker even schrikken! T gaat nu al steeds meer pijn doen, zo maar ff een ijzak erop, mn arm is nu ook echt blauw aan t worden. Maar goed, de kleine trappelt gelukkig vrolijk verder.... @ kel: jeetje wat een heftig verhaal zeg! Succes ermee, hoop dat alles goed afloopt en dat de vader niet de voogdij krijgt... @ pinkelientje: bij jou in de omgeving dus ook al? Tis ook echt megabesmettelijk! Niet te hopen dat t een epidemie wordt!
Dat is echt nog maar een heel klein stukje van mijn brief... En die man wil alleen maar de voogdij om haar en der mama gek te maken.. Hij heeft nog 2 kinderen van een andere mama en deze kinderen ziet hij ook niet meer, deze heeft hij ontvoert, de jongste daarvan weet dit gelukkig niet en de oudste is zo getraumatiseerd dat hij in een inrichting zit nu. Manneke is 14 jaar... Hij is ook heel bang dat zijn papa seksuele handelingen doet met zijn half zusje als die de voogdij krijgt... Eigenlijk moet hij de voogdij niet kunnen krijgen, want hij heeft haar nooit erkend... Nu wil hij dat dus wel, haar erkennen...
Ik baal ontzettend. Moet vandaag in gesprek over/met mijn school. Dat gesprek zou ik vorige week eigenlijk hebben. Hoop dat ik het volhoud, zou nu het liefst mijn bed in duiken en niet meer wakker worden tot vanavond, heb hoofdpijn en buikpijn en misselijk
Hè kel wat een verhaal zeg van die vent! Die spoort echt niet... En wat vervelend dat je zo naar voelt! Dikke knuffel voor jou!!
Succes vandaag dan kel! Kom op, je kan t! Ik moedt van mn werk toch maar ff langs de ha. Spier is idd gescheurd en arm flink gekneusd. Moet 2 dagen in een mitella en daarna weer rustig gaan bewegen, maar niet zwaar tillen....
@ Engeltje, auwwww dat moet echt schrikken geweest zijn!! gelukkig hebben de baby en het kindje niks.. (helaas jij wel natuurlijk!!) dat is altijd mn grootste angst op mn werk...vallen met een kindje! @kelly,met goede moed de nieuwe ronde in!! hoop dat de clomid zn werk gaat doen! @laura lijkt me idd een raar gevoel als je zelf nog niet het idee hebt dat je op korte termijn zwanger bent ! maar is natuurlijk super goed dat ze alles checken, dan komt het helemaal goed meid! Ik ben gisteravond naar het concert van marco borsato geweest in de ziggo dome! me vriend werkt bij ziggo dus we hadden gratis kaarten voor de opening, was super leuk!! Nu nog even de laatste wasjes doen hier...de koffer raakt al aardig vol! en dan morgenochtend richting schiphol!!!! Oehhhh lekker! zie altijd wel op tegen de reis..maar probeer het strand in gedachten te houdenhihi en me ongi is trouwens nu alweer over.. gister al amper... was weer lekker kort!! :S haha
@ vallie: ja je weet dat t je ooit een keertje overkomt in dit werk. Ben allang blij dat dit pas de eerste keer is na 10 jaar kinderopvang.... Hopelijk ook de enige keer Waar ga je eigenlijk heen op vakantie? Geniet ervan meis! Heerlijk dat je niet meer ongi bent nu je gaat....dat wordt romantisch klussen op vakantie
Sorry voor me late reactie, Ben echt beroert hiero, kan weinig hebben.. Lig ook dagen op bed! Krijg bijna niks naar binnen. Echt heel vervelend! Ja duurt idd lang ja hihi volhende weeknff de poli bellen voor echo. Kan echt niet wachten
He wat vervelend voor je meis! Gewoon naar de ha gaan en vragen om medicijnen hoor. Je moet niet gaan uitdrogen he! Dikke knuf ook voor jou en sterkte! Hoop dat je snel opknapt!
Ja echt doen hoor en iedere keer dat je spuugt, gelijk een glas water drinken, of iets anders wat je binnenhoudt. Extran helpt ook goed om je suikers en vocht enzo weer aan te vullen. Mij hielp t een beetje om alles echt ijskoud te drinken.... Misschien ook een idee voor jou?
Enige wat ik beetje kan verdragen zijn aardbeien haha dus dat eet ik veel en daar naast drink ik idd veel water. Badankt voor de tip meid!
Graag gedaan! Nou geniet maar in ieder geval van je aardbeien dan en morgen gewoon ff bellen.... @ kel: en hoe was t vandaag?