Vallie, inderdaad vol goede moed de volgende ronde in... Hoe gaat het verder met jou? Engeltje, balen joh.. En met mij gaat het wel goed.. Ik heb 15 weken extra tijd gekregen voor die opdrachten en mag in mijn eigen klas blijven, pfoeh... Nancy, die man is echt gestoord... Ik krijg de rillingen als ik hem zie of hoor, laat staan een meisje van 3,5 jaar... Ze heeft gister zijn foto boven uit het raam van der kamertje gegooid... Die moeder heeft van baby af aan wel die foto op haar kamer gezet, toen ze 2 was heeft ze hem achter de gordijnen verstopt en nu is ze er mee gaan gooien, zegt ook al genoeg... En die vader had gezegd dit weekend te komen en toen kreeg hij te horen... Dat is goed maar dan ga ik bij mijn vriendjes logeren, "daar bedoeld ze mij en mijn man mee , maar dat weet haar papa niet" Sas, blergh vervelend dat je zo misselijk bent. Misschien helpt groene thee met gember Bij engeltje toen niet, maar bij mij wel altijd... Sterkte..!! Hier, ik heb dus 15 weken uitstel gekregen voor mijn eerste fase, ben ik wel blij mee dat scheelt al heel wat. En er zijn regels over het gedrag van mijn praktijkopleidster gemaakt... Ik heb buikpijnen die niet te hebben zijn... Maar ben relatief weinig ongi, zou bij wijzen van met 4 tampons kunnen doen... Normaal zit ik op minimaal 10 a 12 op een dag... Dus mijn ongi word wel anders nu... Ben erg benieuwd...
@engeltje, jeetje dat was schrikken! Gelukkig zijn de kleine man en het kindje ongedeerd. Ik hoop dat jij ook snel herstelt bent... Zit je nu ook in de ziektewet dan? Werken zal lastig gaan met 1 arm denk ik... Beterschap! @Kelly, fijn dat je meer tijd hebt en dat er afspraken gemaakt zijn over haar gedrag! Was zij er ook bij bij dat gesprek? @Sas wat naar dat je je zo beroerd voelt. Heb verder geen tips voor je maar zou idd even de dokter bellen!
@ kel, fijn dat je er uitstel voor hebt gekregen en dat er duidelijke afspraken zijn gemaakt! Nou hopelijk een normale ongi voor jou nu dan! Vanmiddag had ik t idee dat t wat beter ging met mn arm, maar kwam helaas door de paracetamol denk ik... Tis nu echt ff %^>~+! Zometeen voor t slapen nog maar 2 innemen en dan zit ik weer aan mn tax voor vandaag. Mn arm is niet eens blauw meer, maar zwart... Hopelijk is t morgen wat minder pijnlijk! Onze bink is echt ernstig eigenwijs vandaag en plaagt me nu al! Iedere keer als ie beweegt leg ik mn hand op die plek om t te voelen en dan schopt ie weer op een andere plek en zo draait ie gewoon 360 graden rond.... Ook wilde ik net mn buik filmen zodat mn man kon zien hoe erg t bewoog, maar natuurlijk gebeurde er niks meer met de camera erop, dit tot wel 3 x toe....grrr!! Hihi wat een eigenwijs kind is t toch!
@ mammietammie: ja heb me idd ziek gemeld vandaag.... En heel fijn, heb volgende week klusvakantie.... Wordt dus vertellen hoe ik alles wil. Hoe s t met jou?
Balen zeg En je kan natuurlijk ook geen extra pijnstillers nemen helaas. Misschien dat blauwe plekken zalf van VSm helpt? Is homeopathisch... Met mij gaat het wel goed, wij hebben deze week klusvakantie maar we hebben nog niks geklust, alleen maar geshopt en de vakantie is alweer bijna voorbij... Morgen en zaterdag hebben we ook weer volgepland dus ik ben bang dat er van het klussen niets terecht komt. Wel jammer want we wilden de 2e slaapkamer leeg ruimen (die staat nu vol met spullen maar wordt hopelijk ooit een babykamer). Ach zien we dan wel weer.
Hey meiden! Ik meld mij alvast n soort af voor de komende 11dagen..morgenochtend heb ik er vast geen tijd voor! We vertrekken om 9u richting schiphol! Me vriend zei dat we in t hotel wel wifi hadden en heb mn ipad mee dus ik ga proberen beetje mee te lezen dus alvast mn excuses voor afwezigheid haha Tot gauw dames! Liefsss
Vallie, een hele fijne en vruchtbare vakantie toe gewenst, geniet er van. Excuses aanvaart Mammietammie, ja zij, nog iemand van het werk, iemand van school en ik.. Wel erg fijn idd, mijn collega/klasgenoot die even ver is die moet 6 maanden terug... Wel erg sneu... Haha ja dat hebben wij ook wel eens... Engeltje, haha nu al zo eigenwijs Wel leuk.. Minder dat je arm zo zwart is... Haha of het tegen overgestelde, normaal loop ik "sorry" leeg en nu ging ik naar het toilet, uhm menstruatie is bijna weg, ik weet het niet. Morgen voor ikk ga slapen clomid in nemen..
Hallo allemaal, ben de afgelopen week te druk geweest om mee te babbelen, maar ik heb inmiddels alles weer doorgelezen. Ik heb as maandag mijn assesment en dan ben ik eindelijk afgestudeerd!!! Ik kijk echt onwijs uit naar alle vrije tijd Verder is het bloeden na m'n ongi nog steeds niet over en wordt er met de dag sjagerijniger van... Heb as maandag een afspraak bij de Gyn en ik hoop echt dat hij er wat aan kan gaan doen, want dit is echt killing voor mijn seksleven En hoera voor Laura dat je geslaagd bent! En hoera voor Kelly dr lang verwachte ongesteldheid @ Engeltje: Gelukkig dat je kleine niets heeft opgelopen aan de valpartij! @ Sas: Balen dat je je zo misselijk voelt! Misschien helpt frambozenblad thee, een vriendin van mij heeft daar veel aan gehad. @ Vallie: Fijne vakantie, geniet ervan!
Chocola, haha ja die vrije tijd he... Ik moet nog anderhalf jaar naar school... Jij bent lekker bijna klaar Minder dat je nog steeds bloed. Hoop dat de gyn er maandag wat aan gaat doen, kan goed zijn dat je primolut krijgt, word ook wel gebruikt bij vrouwen die juist heel lang bloedverlies hebben En ja dat is denk ik best killing voor je seksleven.. Hihi en het is inderdaad wel een hoeraatje waard.. Ben nu relatief weinig ongi, maar ja goed we zullen zien, wel helder dus mocht woensdag al gaan rekenen. Vanavond de eerste clomid, maar dat doe ik op advies van andere voor ik ga slapen... Blijkbaar krijg je er erge moodswings en de opvliegers die ik van de primolut kreeg vielen blijkbaar mee te aanzien van de clomid, dus dat word voor ik ga slapen, dan merk ik er niet zo veel van. Joehoe ik heb al mijn diensten voor zaterdag kunnen verzetten, dit houdt in dat ik op mijn nichtje Anne kan passen... Was zo vereerd dat mijn schoonzus dit aan ons vroeg, mijn schoonouders mochten niet oppassen . Mijn man had werk voor zich zelf aangenomen, dus dat heb ik afgebeld en ik hem met collega's kunnen ruilen zodat ik ook vrij heb...
@ vallie: je zit ondertussen al hoog in de lucht, maar toch nog een fijne vakantie meis!! @ chocola: jeetje, bloed je nu nog steeds? Goed dat je t ff laat nakijken door de gyn, want misschien is t nog gewoon niet schoon van binnen... Hoop voor je dat t snel gaat stoppen, want zo kan je ook niet verder! Fijn dat je je studie hebt afgerond, gefeliciteerd meis! Mn arm heb ik vanaf dat t gebeurde al ingesmeerd met vsm, het is daardoor niet heel dik geworden, maar t is zo ontzettend gekneusd dat t de kleur helaas niet tegengaat..... Moet zeggen, heb redelijk goed geslapen vannacht. De pijn is nu ook goed te onderdrukken met paracetamol dus dat scheelt! Ook heb ik t nu wat minder benauwd en ben minder snotterig doordat de regen een hoop pollen uit de lucht heeft gehaald, dus dat sliep ook wel wat fijner
Vallie, Geniet ervan meid! Engeltje, Poeeeeh heftig zeg z'n val! Even rust nemen met die arm..je kunt nu ook niet anders denk ik *knuffel* Sorry dames..bijna geen tijd gehad om bij te lezen. Gisteren een drukke dag gehad, maar wel leuk! EErst naar het ziekenhuis voor dat bloedonderzoek en daarna lekker Rotterdam in met mijn man! Heerlijk gewinkeld! S'avonds een rot telefoontje gehad van mijn schoonmoeder. Haar vader ligt op sterven. Nog even aangekeken, maar vanaochtend lag hij nog slechter. We gaan er dus zo heen, mijn man kon terugkomen van zijn werk. Dus nu naar Terneuzen... Pfff...zo vlak na mijn oma is dit toch wel allemaal erg heftig. Weet niet hoe dit zich verder gaat ontwikkelen...dus weet niet of ik op korte termijn nog veel reacties zal plaatsen. Maar dat begrijpen jullie vast.
@ laura: jeetje wat heftig zeg! Je krijgt veel voor je kiezen de afgelopen tijd. Meid voel je aan ons niks verplicht, neem alle tijd die je nodig hebt, heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jou!
Vallie, geniet lekker van jullie vakantie!! En stop op de terug weg het zonnetje in je koffer aub! die missen we hier namelijk hahah Laura, jeetje meis, veel sterkte!!
@ engeltje: meid wat lees ik nu? Ben je gevallen? Gelukkig heeft de klrine niksen valt het mee!! Beterschap meis!! @ chocola: bedankt voor de tip meid zal het erns proberen. Hier: vanmorgen huisarts gebelt en moet om 14:50 langskomen. Net op de valreep want me eigen dokter gaat eind deze maand op verlof volgende week ff bellen naar ziekenhuis polie veloskunde voor echo... Kunnen echt niet wachten..
Thnx sas, ja heb een flinke klapper gemaakt, maar gelukkig ligt alleen mn arm in de kreupels, dus dat komt wel goed Fijn dat je vandaag nog terecht kan meis, ben benieuwd wat hij zegt. Laat je t ons wel even weten vanmiddag! Trouwens de aardbeien zijn in de aanbieding bij de hoogvliet... 3 bakken voor 5 euro
Ow zalnff kijken of we hier ook een hoogvliet hebben.. Thnxx voor de tip meis en ik hou jullie op de hoogte.. Btw welke echo's worden vergoed alle?
@ sas: dat hangt af van je zorgverzekering en ook of er een medische indicatie is voor de echo. In principe wordt de termijnecho, de 20 weken echo en de 30 wekenecho vergoed. Sommige verzekeringen vergoeden zelfs een pretecho, maar dat moet je echt even in je papieren nakijken. Hier ff een komisch verhaal. Had net mn man aan de foon en die wordt volgens mij echt in de zeik genomen op zn werk haha vast een verborgen camera actie ofzo... Er zit een man daar met zn hond aan tafel ( vrij luxe en culinair restaurant, komen ook echt nooit honden mee normaal gesproken ) De man besteld voor zichzelf, maar ook voor zn hond een salade nicoise......! Maargoed de klant is koning, dus mn man heeft voor die hond ook een salade gemaakt in een hondenbak. Krijgt ie net een klacht dat t jammer is dat t niet op een bord ligt, zodat de man t ook even kan proeven en de hond vind de saus niet zo lekker! Hahaha dit is een giller toch! Ik zei al tegen mn man je neemt me in de maling, maar t is gewoon echt waar en zn collega bevestigd t hahaha
Hahaha hoe grappig is dat, Neem ook wel eens 2 van de honden mee naar de mac ofzo en dan krijgen ze een stukje hamburger.. Maar naar een restaurant nee.. Hahaha Net terug van de HA Heb medicijnen tegen de misselijkheid gehad.. Emesafene en een drankje tegen de verstopping ja want daar had ik ook last van ( altijd al een slechte stoelgang gehad maar nu wel heel extreem) Nou hopen dat het werkt!