Ik heb nu zo maaltijd salade van de ah huismerk gekocht waar mozarella inzit mag ik dat hebben of moet ik de mozarelle er tussen uit vissen? Heb geen idee eigenlijk.. En is iemand bekend met het boek de grote geboorte gids? Is het wat?
Ik zou t eerlijk gezegd niet weten sas, eet zelf nooit mozzerella! Dat boek heb ik ook geen ervaring mee!
Misschien heb je hier iets aan: Voorkom of wees matig met... - Roosvicee Het boek ken ik niet... Je zou naar een bibliotheek kunnen gaan om een kijkje erin te nemen...
Laura, jemig, heftig zeg... Sterkte...!! Engeltje, haha dat meen je niet, hylarisch Sommige mensen Sas, Welke kazen mogen: - De harde kazen: Cheddar, Cantal, Gruyere, Emmenthaler, Hollandse boerenkaas, Parmezaanse kaas, Peccorino, Manchego. (in harde kazen is de zuurgraad niet geschikt om de listeria-bacterie te laten gedijen) - De zachte gepasteuriseerde kazen: gepasteuriseerde camenbert, roombrie of brie 50%,Mont Charentais, Boursault en explorateur, Chaumes, Kernhem, gepasteuriseerde Munster, Taleggio en Artavaggio. - Bij de blauwschimmel Roqueford die van ongepasteuriseerde schapenmelk is gemaakt is deze volledig listeria vrij verklaard. - Alle gepasteuriseerde blauwschimmelkazen als: Mont Briac, Bleu dAuvergne, Fourme dAmbert, Cabrales en Blue Stilton, Gorgonzola, Larzac, Magor, Bleu de Gex. Let op sommige zijn soms van ongepasteuriseerde melk gemaakt, dus goed nakijken!! - Alle gevulde bries van gepasteuriseerde koemelk zijn toegestaan. - Alle diverse kazen: Mozzarella, Feta, Mon Chou en andere chees-spreads, ricotta en mascarpone, fromage frais als wel de Creme Fraiche. - De geitenkaas: Merlijn, Buche de Chevre, geitenkaasjes in olie met kruiden ( in geitenkaas is nog nooit listeria aangetroffen en men wijt dat aan een bepaalde stof die van nature in geitenmelk zit)
Haha, mammietammie, hebben ongeveer de zelfde punten Ik had het van een verloskundige site af gevist...
Ow thnxx kelly en mammietammie Kan ik me salade zo opeten Mijn mannetje komt thuis heb die een wipstoel gekoch voor de kleine alvast als verassing hihi! Zoo leuk ding! Van chicco de mia versie Ben er zo blij mee die schat
Die heb je idd int roze en blauw maar deze is bruin Lekker egaal!! Vind het een hele gave kleur.. Zal er een foto van maken en op forum zetten.
Engeltje, en werd je man echt in ze zeik genomen of was het gewoon een rare vent ik denk dat andere gasten die er toen waren ook wel raar keken hahah. Sas, die stoelen zijn zooo leuk!! Wij hebben die ook verkocht, ze zijn ook makkelijk in gebruik! Wat een leuke verrassing van je manneke! All, ventje hier wil morgen vroeg testen... Aangezien ik geen ei heb gehad ga ik er vanuit dat hij omo wit is..
Ik ga duimen draaien dat je ergens je ei gemist hebt met je controles en dat je morgen een colorreus hebt ipv een omo wit
Vrees dat t gewoon een rare vent was haha! Succes met testen morgenochtend, ik hoop voor je op een mooi wondertje!
Haha ja leuk he!! Hij zit ook de hele tijd t zeggen ; "ik wordt papa" Met een big smile @ nancy: ga duimen voor je meid!
Hey lieve meiden. Ik wil even zeggen dat ik eventjes met zp stop. Ik ben zojuist weer ongesteld geworden en ondanks dat ik het ergens wel verwacht had doet het toch wel wat met me.. en is het misschien even beter om zo min mogelijk met het proberen zwanger te raken bezig te zijn... m'n lief en ik gaan even lekker op vakantie en ik laat m'n thermometer en ovulatietesten thuis... en ik laat zp ook even "los"... ik was het, op aandringen van mijn vriend, al aan het afbouwen door o.a. alleen nog mee te lezen.. Ik ben er iets te obsessief mee bezig en daar heeft hij gelijk in. Ik wil wel zeggen dat het niet aan jullie ligt. Jullie lijken mij, stuk voor stuk, ontzettend lieve en leuke meiden en ik gun jullie ontzettend graag een kindje. Maar dit is even beter voor mij.. Ik hoop dat als ik over een tijdje weer mee mag komen kletsen, dat jullie allemaal in verwachting zijn en ik ook aan jullie zwangeren clubje mag deelnemen lieverds; Kelly, Laura, Vallie, Pinkelien, Ukkie, Nancy, Mammietammie en de vele andere dames uit 1987, veel succes en geluk toegewenst, hopelijk krijg ik van jullie allen goed nieuws zodra ik terugkom.. Engel en Sas; een fijne zwangerschap en ook veel geluk toegewenst.. en ik hoop dat als jullie nog een datum willen prikken voor een meeting dat ik ook nog welkom ben... hopelijk tot snel! Liefs, Schaapje
Nou schaapje ik wens je een hele fijne vakantie toe, geniet ervan en van elkaar!! En ik hoop voor jou en je man dat je ons over een poosje goed nieuws komt brengen.
lief schaapje, als jij denkt dat je er ff mee moet stoppen dan moet je dat zeker doen! Ik hoop voor je dat t snel t goede effect heeft en dat jr snel zwanger bent zodat je weer gezellig mee kan komen kletsen! We gaan je wel missen hoor! Tuurlijk mag je wel mee met de meeting als die er is, zullen we je dan pb en? Meid, geniet van je vakantie en vooral van elkaar! Dikke knuf!!
Schaapje, meid geniet lekker van je vakantie en van elkaar! Hopelijk kom je snel terug met goed nieuws All, test was zo als ik al dacht negatief.. Heb even met men ventje erover gepraat en ik ga maandag even de dokter bellen voor een afspraak. Niet perse voor stappen te onder nemen maar dat ik wel even men ei kwijt kan We zijn vandaag precies 6 maanden geleden gestopt met de pil dus ik weet dat we nog 6 maanden zonder medicatie mogen proberen. Pfff nu wachten op men ongi.. Vanmiddag gezellig met men nichtje van 10 maanden naar de kermis.. Nu al zin in gaan jullie nog iets leuks doen? Fijn weekend allemaal!