1987 - eerste kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. love87

love87 Lid

29 jun 2011
    26
    0
    0
    Hoi allemaal,

Hier nog iemand uit '87. Wij zitten nu in onze 2de ronde. Veel last van mijn ei deze maand vooral mijn buik en rug. Leuk om zo te kletsen met elkaar. Ik hoop op een vruchtbaar 2012 voor ons allemaal.

-x-

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hoi love87, welkom hier! Gezellig dat je mee komt kletsen!

Ik had ook voor een trouwjurk gekozen met touwtjes aan de achterkant, zodat als het eventueel zo mocht zijn, dat ie ook nog dicht kon:)

Weet trouwens zeker nu dat ik gewoon ongi ga worden, want had net wat lichtroze bij t afvegen, voor mij een teken dat t eraan komt helaas:(

3. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Ik kom uit 86 en ben getrouwd, pas 2 e ronde bezig maa voordat ik me hiermee bezig hiel ddacht ik ook altijd dat men meestal heel snel zwanger raakt. Toch wel een eye opener zon forum!

Maar ik hoop op een vruchtbaar 2012 net als jullie ook allemaal!

4. janssuhh

janssuhh Actief lid

12 nov 2007
    482
    255
    63
    Limburg
    Hier hetzelfde verhaal, Ook geboren in 1987, ook in mei! 2010 getrouwd met mijn man ook geboren in 1987. Wonen ruim 3 jaar samen en zijn komende april 6 jaar samen.
    Ook ik wil eerst kijken hoe mijn cyclus is. Nu mijn eerst menstruatie aan het afwachten. Mijn gevoel zegt gewoon nu al gaan voor een kindje maar mijn verstand zegt wacht tot mei. Dan ben ik bijna klaar met mijn studie namelijk. Maar misschien duurt het inderdaad wel erg lang.
    Vandaag was mijn vruchtbaarste dag uitgaande van cyclus van 28 dagen. We wachten gewoon lekker af.

5. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

@ janssuhh, je weet nooit wat verstandig is. Vriendin van mij zei dat ook en nu 3,5 jaar verder is ze via IVF inverwachting. Ik ben in 2013 pas klaar met mijn studie, toch ga ik er nu al voor omdat ik niet het zelfde mee wil maken als zij. Moet wel zegen dat ze er bij mij op school niet zo heel moeilijk over doen, omdat ik maar 2 dagen om de week naar school ga, ook mijn werkgever zal er geen problemen mee hebben.

Succes! En leuk dat je mee komt kletsen...

6. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    ***Breek in*** ik ben van 1985!maar heb een dochtertje van 2 ...was dus net zo oud als jullie toen ik voor de eerste keer mama werd!!Erg leuk op die leeftijd!Meiden ik duim voor jullie dat jullie snel zwanger mogen zijn!!Liefs

7. Senna24

Senna24 Lid

12 jun 2011
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog iemand uit 1987!
    Ik ben 3 jaar samen met mijn vriend en ben ik april gestopt met de pil. Leuk om met allemaal leeftijdsgenootjes te kletsen:).

8. Infantem Amor

Welkom bij de club ;)

Pff ik zou me ei nu moeten hebben maar voel me alsof ik ongi moet worden :S Hoop het toch niet!! Hoop dat ik gewoon mijn ei ontzettend goed voel. Ben blij dat ik 9 jan naar gyn mag zeg.

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Welkom allemaal! Gezellig dat jullie mee komen kletsen!

@ kayleigh: hoe zijn je cyclussen nu precies geweest dan? Lees dat je 4 d je menstruatie hebt overgeslagen?....

Heb nu zelf bruinverlies, dus ongi gaat echt doorzetten ook al voel ik me helemaal niet ongi en heb ik hele andere rare steken in mn buik...
    Pfff waarom kan je lichaam toch iedere maand weer anders zijn? Heb nu ook een cyclus van 25 dagen achter de rug, ben blij dat t niet de ene keer kort is en de andere keer heel lang, maar erg stabiel is ie ook niet...

10. Infantem Amor

Normaal zijn mijn cyclussen 27 a 28 dagen... Maar 4 maanden geleden begon het op eens te rommelen en werd ik het inderdaad 4x niet. Afgelopen 21 dec werd ik het toen pas weer. Daarvoor toch een heeeeeeele tijd wel goed gegaan.

Vervelend voor je dat wel ongi word maar je niet zo voelt.

11. Senna24

Senna24 Lid

12 jun 2011
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is nog rustig hier!
    Vandaag weer mijn eerste werkdag gehad na mijn vakantie viel niet mee om weer in het ritme te komen haha.

Hoe was jullie dag?

12. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Welkom allemaal, gezellig :)

@Peet12.. Vervelend he zo’n cyclus. Ik heb ook een mega kl*te cyclus achter de rug, maar hopelijk is hij deze ronde weer ‘normaal’ in ieder geval regelmatig ik gok/hoop rond de 33 dagen. Heb de laatste 3 cyclussen maar 1 of 1,5 dag ongi gehad... Ook niet normaal volgens mij?

@Engeltje.. Pfff balen zeg, ik ga vanaf vandaag een week lang elke dag/om de dag klussen + ovulatietestjes gebruiken en dan maar hopen dat ik eind januari een positive test heb, en als hij niet positief is hoop ik wel gewoon rond de 33 dagen !!!! Heb de laatste 3 cyclussen maar 1 of 1,5 dag ongi gehad... Ook niet normaal volgens mij?

@Janssuh&Kayleight.. Ben erachter gekomen dat het allemaal niet zo makkelijk is, dat je niets kunt plannen, en dat het echt een klein wonder is !! Een ding is zeker… we zijn nog allemaal lekker jong :D
    Kayleight, ik had in mijn eerste & laatste ronde’s ook een ongi gevoel terwijl dit mijn ei bleek te zijn!

@Senna24.. Ben vorige week dinsdag/woensdag vrij geweest, voor de rest lekker doorgewerkt.. Dan hoef je er ook niet aan te wennen om er weer in te komen :p hahaha

Leuk idee om een NOD lijstje te maken?

NOD Lijstje
    25 Januari - Ukkie87 (ronde 7)

13. Infantem Amor

Ik klus nu ook om de dag ;), van ovu-testen word ik alleen niet veel wijzer :p. En ja plannen kan ook echt niet. Vooral niet als je cyclussen raar gaan doen. 4 maanden geen ongi bijv

Kijk naar mijn schoonzus, die zei vorig jaar tegen mij "ik word als eerste zwanger" (zij is al 2,5 jaar bezig) en mijn oudste schoonzus is nog geen 3 maanden bezig en is zwanger..

Deze ronde heb ik mijn man niet verteld wanneer mijn ei was enz. Net roept hij tegen me je hebt je eisprong vandaag!! Ik lachen, hij heeft gelijk ook!!!

NOD Lijstje
    25 Januari - Ukkie87 (ronde 7)
    18 Januari - Kayleigh87 (ronde 4, maand 8)

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ uk: wij doen t altijd om de dag vanaf de eerste dag dat ik niet meer ongi ben en t is dus 1 x gelukt, maar helaas met foute afloop. Het is wat je zegt, we zijn nog jong allemaal dus t komt echt wel!
    Soms is t alleen moeilijk om daarin te geloven, je gaat je echt allerlei gekke dingen in je hoofd halen en dan moet je weer even met beide benen op de grond gezet ....
    Was gisteravond ook best wel ff verdrietig en bedacht me toen ook nog eens dat toen ik 17 was dat ik hele erge buikpijnen heb gehad en dat er toen op een echo bleek dat 1 eierstok tegen mn baarmoeder aandrukte.....uiteindelijk is deze pijn vanzelf over gegaan, maar maak me nu toch eigenlijk wel een beetje zorgen of die eierstok dus nog wel goed werkt....
    Heb ,ezelf voorgenomen dat als t over 2 maanden nog niet goed raak is dat ik t dan toch even laat checken...
    1,5 dag ongi is ook niet veel nee! Weet je zeker dat je niet zwanger bent meis, of had je toen wel getest? Weet t ff niet meer!

Ja idd maar ff lijstje maken :€

15. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    NOD lijstje

18 januari - Kayleigh87 ( ronde 4, maand 8 )
    25 januari - Ukkie87 ( ronde 7 )
    1 februari - engeltje23 ( ronde 6 of 3 na mk )

16. Infantem Amor

Hihi slim ;) ik had hem er gewoon onder gegooid, haha

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ja dacht zal hem ff op volgorde zetten ;)

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hoe werkt dat trouwens met pendelen? Zat er laatst naar te kijken, maar hoe weet je dat er zown iemand online is?

19. Infantem Amor

Ik heb er een aantal op gezocht onder pendelen...
    Maare iedere pendelaar in mijn handtekening, behalve blije meid, pendelt af en toe. Als je in het zoek scherm hun naam bij naam invult en bij onderwerp pendelen dan vind je hun topic, als je daar een abbo op neemt kun je hun volgen en zie je welke tijden ze pendelen. In hun eerste berichtje staat vaak wat zij nodig hebben.

20. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hallo meiden,

wat leuk, een 1987 topic! dit is ook mijn geboortejaar!

Ik ben niet getrouwd, maar zou het wel graag willen. (ik wacht nog steeds op een aanzoek, haha)

Mijn vriend en ik zijn 8 jaar samen en wonen bijna 4 jaar samen. Ik heb eind oktober m'n nuvaring de deur uitgedaan en zit nu in ronde 3.

Ik hoop, net als jullie, dit jaar een posi-test in handen te hebben.

Deel Deze Pagina