Jup die van mij gaat dus ook aan de vitamientjes Haha..als ik het zo lees hebben wij wel ene klein probleepje, mijn vriends ploegendiensten! Vaak nachtdiensten tussendoor, zomaar 1 of 2 en daarnaast soms erg vroeg eruit etc Dussss we zullen zien...ik ga morgen wel multi-vitaminen aanschaffen, dat is sowieso nooit slecht Pinkelinetje Mooie naam van de kleine meid!
Het komt er op neer dat je het beste om de dag of om de 2 dagen kunt vrijen... Omdat het zaad dan het krachtigste blijft en er meer kans is op een zwangerschap... Vitamine zijn altijd goed, de mijne slikt altijd dagravit... Haha en ja dat is gemeen... En ze vind het soms wel moeilijk hoor .. Je kunt het allemaal het beste laten onderzoeken, weet je ook waar je aan toe bent... @ schaapje, haha nee die houdt haar mond goed dicht... ik denk dat mini een meisje is... Leuke musical waar je heen bent geweest... @ Ladylaura, vervelend zeg dat he broertje dan zo onverwacht een kleintje krijgt. maar wel raar als ik dat zeggen mag. Stoppen met de pil? En condooms die te laat waren? Bij de gyn vragen ze vaak welke pil je hebt gehad, want bij sommige duurt het ontpillen langer als bij andere.. En ze maken eigenlijk altijd een inwendige echo, hiermee kunnen ze ook meteen zien of je PCOS hebt... @ engeltje, haha heerlijk zo'n behandeling ... Wat lief koken voor opa en oma, is altijd zielig als die ziek zijn... @ Pinkelientje, leuke naam... Kindje van vriendin van me heet ook zo alleen zij heeft 2 jaar terug gekozen om Jaelynn te schrijven Pff mijn gerommel in mijn buik en het plassen blijft... Soms nog hoofdpijn en misselijk maar niet super veel meer gelukkig...
Jup, ja dat was zijn letterlijke uitleg..ze hebben daarna nog weeeeeken gediscusieerd of ze het zouden houden of niet...allemaal erg vervelend als je zelf rammelende eierstokken hebt Maar goed...het kwam erop neer dat zij gestopt was met de pil omda ze er 'last' van had en ze hebben seks gehad voor de condooms in huis waren. Gewoon niet slim bezig geweest dus. Maar goed...het ventje is er nu en dat kan er ook niets aan doen, het is een schatje maar heeft een vreselijke naam vind ik zelf Fijn dat je aangeeft waar ze naar kijken, ik vind het altijd nogal eng zulke dingen . Ik heb wat gegoogled over PCO en in 2008 heb ik al eens een inwendige echo gehad, toen zag alles er goed uit...kan ik dan uitsluiten dat ik PCO heb of kan dit ook later opkomen?
Zo ook weer terug van opa en oma....ze is echt goed ziek hoor! Nou maar hopen dat ze snel opknapt! @ schaapje: als het goed is heb ik nog geen eisprong gehad, Zit pas op dag 12 vandaag. Het is gewoon weer lekker aan t rommelen allemaal, kan niet anders als afwachten hoe het deze maand weer gaat lopen. Helaas heb je je lichaam niet altijd goed zelf in de hand.... Wat voor vitamientjes gaan jullie mannen nu slikken? Ik had iets gelezen over zink met nog iets tabletten, schijnt erg goed voor de zaadjes te zijn!
de mijne slikt -> deze <- beetje een vaag potje om te zien maar goed... weet niet of hij deze opnieuw wilt kopen als deze op zijn.
Ik denk dat ik morgen bij de drogist maar eens ga vragen welke het beste zijn...ik wil dan eigenlijk niet meteen vragen welke goed zijn als je zwanger wilt raken hihi...
Laat je t ons dan ook gelijk weten? T moeten alleen wel kleine pillen zijn, grote krijg ik niet doorgeslikt! Zo kan ik ook niet de gewone foliumzuur tabletten slikken, erg jammer want mijn pillen zijn gelijk een stuk duurder!
dat idee heb ik niet, nee... er zit wel extra vitamine c in (ca. 417% adh) maar zink kan ik niet ontdekken in de waslijst aan ingrediënten dus ik zeg: opmaken en andere halen!
Je wilt vit.tabletten/pillen voor jezelf? ik gebruik zelf Davitamon Compleet mama.. ze zijn niet zo groot.
Gek, mijn foliumzuur tabletten zijn best klein eigenlijk, en dun! Waarom gebruik je de mama vitaminen eigenlijk, schaapje?
Ja voor mezelf en mn man....ik gebruik nu gravitamon. Deze is voor voor, tijdens en na zwangerschap als je bv wilt geven.... @ ladylaura: welke heb jij dan? Las net trouwens dat je ook juist geen vetarme producten als melk en yoghurt miet gebruiken, maar juist volle....misschien ook nog iets om te proberen....
Ik gebruik nog geen vitaminen, maar ik wist niet dat het al kon om dan mama-vitaminen te gebruiken, hihi...bereiden die je voor op een zwangerschap? Wat hebben ze aan extra ingredienten? Volle producten? Waarom zou dat beter zijndan? kun jee n linkje doorsturen?
Ik heb van de ethos zwanger worden... mag je tot geloof ik 3 maanden slikken als je zwanger bent. Zit ook foliumzuur enzo in...
Daar heb ik al veel over gehoord, ook negatieve verhalen..ze zouden heel je cyclus door de war halen? Heb jij er al ervaring mee? x
Toen ik gestopt was met de anticonceptie ben ik begonnen met het slikken van foliumzuur.. ik las in de bijsluiter dat het slikken van foliumzuur erg gevaarlijk kan zijn als je een vitamine b-12 tekort zou hebben.. aangezien ik vegetarier ben zat die kans er wel in, dus ik heb bloed laten prikken. Gelukkig geen b-12 tekort, maar wel een vitamine D/calcium tekort.. Dus ik ben direct overgestapt op een multivitamine waar extra vitamine D in zit en ook foliumzuur, vandaar die keuze.
Dat kun je later als nog krijgen... Mijn schoonmoeder kreeg het pas heel laat terwijl ze al meerdere keren onderzocht was... @ iedereen: En de vitamines, ik gebruik etos zwanger worden vitamines en mijn menstruatie kwam toen op eens wel... Dus denk dat het echt per lichaam anders ligt... gebruikte daarvoor gravitamon, ook goed hoor maar met deze etos caps voel ik mij fitter... De etos zwanger worden mag inderdaad maar tot 3 maanden in je zwangerschap dus zodra ik zwanger ben stap ik toch weer over op gravitamon... De foliumzuur tabletten van AH zijn heel klein maar daar zitten dan weer geen andere vitamine's bij.. Mijn man slikt de davitamon compleet weerstand en daar zit ook zink enz in...