1987 - eerste kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Kel: hoe gaat het eigenlijk met je beestjes?

2. Chocola

Chocola Actief lid

2 apr 2012
    323
    0
    0
    Hahaha jeetje wat een gebabbel zeg!!!

@ Engeltje: Wauw mooie buik!!!!

@ Ytest: Nou je kan al een boel aflezen aan mijn onderschrift, maar zal het toch even kort toelichten. In Februari was vriendlief er eindelijk klaar voor en eind Maart hadden we een positieve test in handen. Eerste echo was goed en bij de 2e bleek dat het hartje was gestopt met kloppen met 10 weken. Heb er toen voor gekozen om de miskraam laten opwekken mbv Cytotec, maar helaas volgde daarna nog 2 maanden bloedverlies omdat we wat restweefsel was blijven hangen. Sinds eind juni konden we eindelijk weer verder en we zitten nu dus in ronde 2 na de miskraam. M'n cyclus is nog niet 100% regelmatig, maar wel gewoon een eisprong gehad en goed geklust, dus we zitten nu duimen te draaien :p

NOD-lijst
    Pinkelientje- 17/18 augustus- maand 9 ronde 6
    Kayleigh87 - 18/19 AUG - maand 14/15 (ronde 6)
    Nancy1987 - 18/19 AUG - Ronde 6
    xSchaapjex - 20 aug - ronde 10

Chocola - 23 aug - ronde 4 (ronde 2 na MA)
    Ytest - 28 augustus - Ronde 4
    Mammietammie/ 6 september-ronde 8

Zwangeren (uitgerekend op: )

Engeltje23 - 10-10-12 uitgerekend

Reden waarom niet op de lijst
    Vallie - Pauze ivm bruiloft in Maart '13
    Ukkie87 - Kijkt regelmatig mee
    Embarazada - Moet er nog bij gezet worden
    Janssuhh - moet er nog bij gezet worden

3. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Hahaha kletskouzen..ook al kan ik er ook wat van op de derde plek ;) Toch nog brons he ;)

Ik heb geen NOD voorlopig. Bij mij kan erachter gezet worden dat ik wacht op de uitslagen van onderzoeken/plan van aanpak gyno ;)

4. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

#4504 Infantem Amor, 13 aug 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 aug 2012
    Schaapje, ja super goed... De kleine groeit hard en de grote man is erg voor in zijn groei, maar ook zijn gedrag. Het personeel van de winkel waar wij hun gekocht hebben stond met open mond te kijken. Dragon krijgt een tuigje van een fret om en dan gaat hij mee in de auto op de achterbank, de normale doos wil hij niet meer mee in ;) En vervolgens klimt hij Koen zijn arm op om heel lief te blijven zitten. Vervolgens hebben we hem gewoon op de toonbank laten zitten (met tuigje om dat wel) en hij ging die eigenaar om een kriebel vragen en hij ging hem likken (dan proeven ze wie jij bent ;)) Die man heeft zelf leguanen gehad en die stond versteld hoe Tam hij al is, de meeste leguanen kun je alleen HandTam maken, maar die van ons luistert ook als hij iets wel en/of niet mag... Hij gaat als hij naar toilet moet en los is zelf terrarium in. Maar wij zijn er ook constant mee bezig. Ook met het corrigeren, hij heeft ons ieder 1 maal gebeten en wij hebben hem beide in de staart aanzet zachtjes terug gebeten (klant in de winkel keek ons echt aan van huh, toen we dat vertelde), die eigenaar zei meteen, ja zo moet je eigenlijk met hun omgaan, het opvoeden van een leguaan is eigenlijk je instinct gebruiken :D. Leguanen bijten elkaar ook in de staart aanzet als ze duidelijk willen laten blijken de baas te zijn. Hij is minder dan wij en dat weet hij nu ;)... Hun doen ook kopknikken en daarmee laten ze blijken dat je bij de groep hoort en dat doet hij ook naar ons en als je dat terug doet, kijkt hij verlegen weg ;)
    Hij zei ook eigenlijk moet iedere leguanen houder zoals jullie zijn, heb een moestuintje waar ik zoveel mogelijk voor hun in heb staan zodat ik ze vers kan voeren ;)

So en dit word een belachelijk lang verhaal :p

5. Infantem Amor

NOD-lijst
    Pinkelientje- 17/18 augustus- maand 9 (ronde 6)
    Kayleigh87 - 18/19 AUG - maand 14/15 (ronde 8)
    Nancy1987 - 18/19 AUG - (Ronde 6)
    xSchaapjex - 20 aug - (ronde 10)

Chocola - 23 aug - (ronde 4 & ronde 2 na MA)
    Ytest - 28 augustus - (Ronde 4)
    Mammietammie - 6 september - (ronde 8)

Zwangeren (uitgerekend op: )

Engeltje23 - 10-10-12 uitgerekend

Reden waarom niet op de lijst
    Vallie - Pauze ivm bruiloft in Maart '13
    Ukkie87 - Kijkt regelmatig mee, maar heeft afstand genomen ivm MMM
    Embarazada - wacht op de uitslagen van onderzoeken/plan van aanpak gyno
    Janssuhh - heeft een onregelmatige cyclus, kijkt wel regelmatig mee in het topic

6. Embarazada

Haha..leuk toch! :D

7. Infantem Amor

Haha ik vind van wel ;)
    Sommige mensen zeggen wel eens, ach lijkt net jullie kindje :p

8. Embarazada

He heb je btw mijn nieuwe pendel gezien? Niets komt overeen,,, :(

9. Infantem Amor

Ik zag het idd... Spannend...

10. Embarazada

Hmm, dan begin ik er allemaal een beetje aan te twijfelen eerlijk gezegd :p Maar het blijft wel grappig! :D

Vanmiddag afpsraak bij de Klinische genetica...ben benieuwd. Zou niet weten of het nou interessant is om te onderzoeken, maar we doen het maar gewoon ;)

Kun je nog niet testen kelly?

11. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Hoi Dames!

Ik kom eventjes spieken hoe het met jullie gaat.
    Ben nog steeds voor jullie aan het duimen dat het snel raak is.
    Ookal stuur ik bijna nooit berichtjes... ik denk wel aan jullie!

Hoe gaat het met LadyLaura?

Lieve groetjes!

12. Embarazada

Die is nog steeds aanwezig hoor, maar naam verandert ;) :p

Gaat wel goed, alleen veel onderzoeken want zwanger worden op antuurlijke wijze zou moeilijk gaan ivm medische geschiedenis. Ben dus nu zo goed mogelijk mijn best aan het doen om flink af te vallen.

Hoe gaat het met je zwangerschap meid?

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ embara: succes vanmiddag meis! Ben benieuwd!

Hier is de sitiatie met mn opa flink achteruit gegaan vannacht, ook hij heeft nu een delier gehad vannacht.
    Om half 3 vannacht heeft hij mn oma en ouders uit hun bed gebeld om te zeggen dat hij op de zaal werd vastgehouden door de politie, hij heeft hierbij moord en brand geschreeuwd......
    Mn vader is nu de hele nacht bij hem geweest om hem te sussen, dit is aardig gelukt, maar de rest van de dag moeten we elkaar nu allemaal afwisselen in t zh. Pffff zo heftig weer allemaal, we moeten zelf ook maar goed daar met de artsen gaan praten over hoe we nu verder moeten met ze..... Dit gaat echt een hele heftige periode worden vrees ik :(

14. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Jullie gaan hard ineens, even teruglezen! :)

15. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Wat vreselijk!! :( Ik heb mijn oma niet afgelopen vrijdag maar die daarvoor begraven .. ineens heel hard achteruit, en paniek, en benauwd, en pijn .. dan ben ik nu blij voor haar dat ze rust heeft..

Als iets erg is, is het die lange lijdensweg!

16. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje
    #4516 pinkelientje, 13 aug 2012
    Laatst bewerkt: 13 aug 2012
    Engeltje, sterkte meis!!

Ytest, gecondoleerd. soms is het beter voor mensen als een lange lijdensweg, maar we kunnen helaas niemand missen

17. Infantem Amor

Ytest, gecondoleerd...

Engeltje, dikke knuff!!

Emba, haha is ook maar voor de leuk he...

18. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Misschien een stomme vraag maar is er iemand die een Ipad dubbel/te koop/over heeft?

19. Embarazada

Engeltje.
    Jeetje meid...hoop voor je dat het nog even rustig blijft...voor zover het nu nog rustig is...

Ytest,
    Nee, geen Ipad te koop. Geen stomme vraag, wie weet toch ;)

Nou mijn afpsraak was niet zo boeiend. Geen genetische gevaren te bekennen...en dat gaat ze ook doorgeven. Dus nu de eerstvolgende afspraak is de 29st met de zwanger worden-gyno en krijg ik plan van aanpak voor het zwanger worden en de 29ste heb ik een afspraak met de zwanger-zijn-gyno voor het plan van aanpak als het zover is (wel of geen natuurlijke bevallen, omgaan met klachten en beperking)...we zien wel ;)

Hier grote opruiming aan het doen..vanavond nog even naar de Ikea om van die houten stellage kasten te halen. Kunnen we omhoog werken. We hebben toch best wat ruimte gebrek nu.

20. Infantem Amor

Dat moeten wij ook nog doen, zodat al mijn man zijn gereedschap van de grond af kan en al mijn verhuisdozen die nog even moeten wachten met uitgepakt worden opgeborgen kunnen worden!!

Deel Deze Pagina