Ik denk dat het voor ieder een ramp is om zo lang te wachten Eenmaal en wens is altijd een wens tot die wens in vervulling gaat Heb nieuwe foto's van mijn nichtje, zo lief...
Helemaal waar, Kelly. Hier opeens opruim woede gehad en met schoonma heel de bijkeuken uitgemest...was er eigenlijk echt geen weer voor maar het moest gewoon echt even. Nu mag manlief vanavond de resten opruimen
Aahhhhh Kel, die foto's.. Zoo lief!! Echt een scheetje! Pinkelientje, ik heb deze ronde niet helemaal getest met ovu testen dus weet niet precies wanneer men ei was maar ik denk dat ik nu 9 of 10 dagen na men ei zit.. Afwachten dus
Nancy, thanks.. Dan is je NOD tegelijk met mij komend weekend... Heb een wachtbankje topic geopend en loopt storm daar...
Choco & alle meiden, heel herkenbaar dat gevoel Durf facebook bijna niet meer te openen of er staat dat iemand zwanger is, en natuurlijk vindt ik het ook hartstikke leuk voor hen, maar ga het moeilijker en moeilijker vinden om onze eigen kinderwens even los daarvan te zien. Heb eigenlijk geen vertrouwen meer in deze ronde, heb het idee dat het toch ongi is die gaat komen, vandaag hele dag door steeds klein btje oud bloed:x Ben bang ronde met korte LF helaas. Had er echt wel btje vertrouwen in maar helaas.. Heb nu ff een prutbui en zie alles ff zwaar in, ga lekker mn bed in, ben er klaar mee voor vandaag'. Sorry voor mn nietopwekkende berichtje, moest t ff kwijt
Zooo herkenbaar dames! Dikke knuffel voor jullie. Hier vanmorgen weer wat roze gezien.. Wanneer breekt het gewoon door?! Kennen we weer verder..
@ Pinkelientje: He bah wat naar voor je meid! Is het nu ook echt doorgebroken of blijft het bij oud bloed? @ Nancy: En bij jou? @ Kelly: Vandaag is D-Day, spannend hoor!! En dan nog geduldig wachten tot eind vd middag.... Hoop voor je op goed nieuws
Hè pinkelientje klote zeg Wat ongelofelijk balen! Dikke knuffel voor jou! En ja...ook mijn facebook staat volgespamd door zwangeren Kelly spannend vandaag! Duim voor je!
Ik denk dan altijd maar dat die meiden dat ook hebben gevoeld en dat ik naar alle waarschijnlijkheid precies hetzelfde ga doen hihi
Echt zwaar klote voor je Pinkelientje!!! Dikke knuffel en probeer een beetje van het heerlijke weer te genieten
Pinkelientje, balen meid!! Kelly, veel succes .. Ik duim voor je!! Hier vandaag verder nog geen duivels gezien.. Ik haat wachten!!
Pinkelientje, BALEN... Dikke knuff Thanks meiden, ben zo zenuwachtig...!! Emba, ik ga niet net als sommige (heel veel) van mijn FB vriendinnen iedere keer de echo op FB zetten en bij ieder beweginkje dat ze voelen, Oh het kindje bewoog weer enz... Zet er sowieso geen echo's op, wel bij als we 14 weken zijn, dat we zwanger zijn en Als ik bijna zover ben dat ik mag bevallen... Maar ken er nu 6 die bij 6 a 7 weken al hebben gemeld dat ze zwanger zijn en je op de voet kan volgen hoe ziek ze zijn en alle 6 zijn niet bewust zwanger geraakt... Dat vind ik dan best frustrerend...
Vanmiddag de uitslag... *duim op goed nieuws* Weet jij nog welke van de 3 pendels in mn handtekening van jou was?