Nou dat van die 6 kg is een fabeltje hoor! Hier nu 12 kg aangekomen en eet echt niet extreem en heb veel gespuugd, dus sorry dat ik jullie nu uit de droom help
Hhaha dat wil ik ook niet... Ik dus ook bijna de 100 dan, toch maar extra afvallen als ik niet zwanger blijk
Yes! Super goed nieuws Kel! nu nog ffies tot zondag wachten... Ik ga ook extra voor je duimen! @aankomen, mijn zus was 22 kilo aangekomen hoop toch niet dat ik ook zo veel aankom als ik ooit zwanger ben.. Haha!
Meid! Wat een goed nieuws... ik duim voor een mooie knaltest zondag! @Pinkelien: balen, wijffie.. *knuff*
Kelly, Ok dan.. Ik zit nu nog op een te hoog BMI voor de gyno. Maar ze wilden bij mij een uitzondering maken. Voor mij voelt dat niet goed, dus nu mijn stinkende best aan het doen toch onder die 34 te raken Aankomen, Ik heb ook gehoord van de gyno dat als je te zwaar ben je minder aan komt dan als je een gezond gewicht hebt. IK zie het maar als een voordeel Kelly Ik duimmmm voor je, hoop het zo meid!
Idd! Ukkie gaat trouwens voor de zekerheid nog wel een keer testen hoor, maar ze zal vast haar verhaal nog wel vertellen denk ik, dus ik zal t niet voor haar doen verder Ik ga lekker naar mn bedje toe, morgenvroeg weer naar de gyn, spannend Truste lieve meiden!
ik heb haar een pb'tje gestuurd om haar voorzichtig te feliciteren. spannend morgen, succes! slaap lekker, dames!
Ik had voor haar gependeld en kreeg vandaag een PB dat het niet goed was... En gelukkig maar Ben zo blij voor haar... Is der zo gegund!! Zo blij ook ik heb lopen janken van blijdschap en mijn man maar lachen om mij