Dat is ook wel zo, maar ik zou het wel erg vervelend vinden als mijn ouders via via te weten komen dat wij "bezig" zijn. Dan is de verrassing er wel vanaf. Al gaan we ze het binnenkort wel vertellen, we zijn bijna een jaar verder en we zijn van plan (alvast) naar de ha te stappen.
Schaapje, Ik zie een streep dus ik denk dat ik je mag feliciteren! Yeey Proficiat meid!!! Nu nog wachten op Kelly en dat er nog meer positesten bij mogen komen!
dank je wel ik durf het alleen nog niet te geloven... over 2 dagen nog maar een testje wagen... als deze donkerder is dan durf ik het misschien..
Jeeej!! Ik zit op men iPhone, maar ook ik zie een streep hoor schaapje!! Gefeliciteerd! Nu wachten op kel.. Hopelijk heeft ze ook goed nieuws
Jeeeeee schaapje ik zei t toch gisteren! Gefeliciteerd lieverd ook ik ben zoooo blij voor je!!! Deze maand wordt echt een positieve testen regen Ukkie, jij... Who's next? Kelly verlos ons!!!!
Schaapjeeeeee Wowwwieeee meid! Hihi...Ik denk dat je ik mag feliciteren, maar zoals je zei..ik feliciteer je pas echt als het van jou mag En ja, anonimiteit..ik ben er dus achter gekomen dat er meegelezen werd..dat was erg onprettig. Had op zich wel een herkenbare nickname, maar ik dacht toch echt dat mensen zulke dingen niet door zouden vertellen ofzo...toch wel...dat valt dan wel tegen, maar nu ben ik selectiever over wat ik op internet zet en heb een nieuwe nickname..je leert ervan zeg maar...maar ook ik hoop binnenkort gewoon lekker mee te kunnen kletsen...over een week weten we waar we aan toe zijn.. Kelly, Waar ben je?!?!?
Jaaa waar blijft ze nou!!! M'n duimen draaien zwaar overuren hier!! Heb sinds een aantal dagen toenemende ongikrampen in m'n onderrug en vooral sinds vanochtend wordt het steeds erger! M'n temp is vanochtend een beetje gestegen dus naderende ongi zal het waarschijnlijk niet zijn.... Moet vanaf vanavond 4 nachtdiensten draaien dus kan niet meer tempen 's ochtends. In spanning afwachten tot m'n NOD as donderdag dus!!
@ choco: jij gaat ook gewoon meedoen aan de positieve testen regen !!!! Spannend hoor!! @ embara: nog even en je hebt je gesprek in t zh! Ben zo benieuwd! Hoop voor je dat ze jullie snel kunnen helpen en dat ook jij met de posi testen regen mee kan doen!!
Engeltje Lief van je meid..soms is het gewoon alsof het doel helemaal vergeten is we willen zo graag een kindje...vannacht had ik gedroomd dat ik zwanger was..ik had een mooie positieve test...ooooh voelde me zo gelukkig...tot ik wakker werd
Ukkie gefeliciteerd!! En schaapje, nog even voorzichtig maar toch ook alvast gefeliciteerd hoor! Jij bent gewoon zwanger Kelly kom op, we zitten allemaal in spanning Emba, oooohh die dromen Herkenbaar... Op het moment dat je ze droomt zijn ze zo leuk maar zodra je wakker wordt :x
Dat kan ik me voorstellen meis... Zeker nu je eigenlijk weet dat je aan artsen bent overgeleverd en dat t spontaan niet lukt. Maar meis, wonderen zijn de wereld nog steeds niet uit hoor en gewoon blijven dromen! Hopelijk wordt je droom snel werkelijkheid! Knuf!!
Kel, wat doe je ons aan? Ben niet weg te slaan hier mijn duimen draaien ook nog steeds voor je!! Hoop t zo! Ook voor de binnenkort testers natuurlijk!
Haha, ja dat was dus ook de droom...dat we spontaan zwanger waren en we de artsen af konden bellen...grrrrrrrrrrrr...waarom droomje dat dan he..zo pijnlijk als het dan niet zo is. Meiden, ik ga vandaag een e-mail adres aanmaken voor onze meeting. Iemand ideetjes?