1987 - eerste kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Ja de 37 weken is wel handig als hij daar overheen gaat... Dan zijn de longetjes volgroeid en heeft hij minder kans op astma enz... Maar daarna kan hij toch wel komen ;) want die oefen weeën zijn ook niks :(
    Enne je berichtje was wel erg belangrijk volgens ZP, kreeg 9 keer een mail dat jij gereageerd had :p

Nancy, ja handig he huisdiertjes die ze vangen... Bij ons vliegen ze vaak naar het terrarium, dan zet ik hem op een kier en vliegen ze naar binnen :D Onze helmbasilisk Baze is er dol op :D

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Thnx nancy! Nee is idd geen pretje met dit warme weer, was er vannacht ook echt ff helemaal klaar mee! Maar veel kan je er helaas niet aan doen.... Hoop in ieder geval als ik echt moet gaan bevallen dat t dan een stukje koeler is ;)

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ kel hahaha echt? Nou hij was ook belangrijk toch? :D Helaas nog niet t antwoord wat ik had gehoopt!
    En ja verkleint dat de kans op astma? Zit er namelijk dik in dat hij t gaat krijgen, zit nogal in de familie, waaronder zn papa!

4. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Meeting,
    Heb een mail adres aangemaakt: meeting1987@hotmail.nl
    Willen jullie daar aub een mailtje naar sturen als je naar de meeting wilt komen, met daarin ook je gebruikersnaam en je eigen naam.
    Dan kan ik alles een beetje op een rijtje zetten.

ALs ik dan alle e-mail adressen heb schakel ik datum prikker in. Dan komen we vast uit op een datum die voor de meeste goed uit komt!

Kel,
    Nou van dag onkruid zou zomaar kunnen...staat veel tussen waarvan ik niet weet wat het is ;)

Rotterdam,
    Is dit voor iedereen een geshcikte plek? Woont er iemand in Rotterdam?

5. Infantem Amor

Ja met mijn nichtje halen wilde ze wachten tot de dag dat ze 37 weken in de buik zat, uiteindelijk werd de bloeddruk van mijn schoonzus zo gevaarlijk voor moeder en kind, dat ze met 36 weken en 6 dagen is gehaald, maar ze hadden echt tot 37 weken willen wachten zelfs die ene dag omdat dan de longen ECHT volgroeid zijn... Maar ja dan gaat de gezondheid van moeder en kind mee tellen als het te erg word die bloeddruk :(

Dus zou het beste zijn als Quinten tot na de 37 weken blijft zitten, vooral met astma in de familie, want dan zijn zijn longen sterker en kunnen dan, als hij astma krijgt het beter aan ;)

Maar zoveel dingen tellen mee... Mijn moeder heeft een luchtweg infectie gehad bij mij, ik heb astmatische bronchitis en bij mijn zusje een fikse longontsteking en die heeft een zware vorm van Astma... Dus er zijn zoveel factoren die invloed hebben :(

6. Chocola

Chocola Actief lid

2 apr 2012
    323
    0
    0
    Ik woon in Capelle aan den IJssel, grenst aan Rotterdam. We kunnen de meeting op zich wel bij mij houden als jullie dat handig vinden, of gewoon ergens in de stad afspreken? Maar het ligt er natuurlijk aan wanneer die meeting zal plaatsvinden. Is het dan juist niet makkelijker om bij Engeltje af te spreken ivm de kleine? Of is jou huis niet goed bereikbaar met ov (heb namelijk alleen in het weekend een auto, me vriend gebruikt m voor werk door de weeks)?

7. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    Bedankt voor de lieve reacties, meiden. Jullie zijn schatten :)
    Het is allemaal nog een beetje onwerkelijk. ik geloof het pas als ik morgen een CB digital en overmorgen een duidelijkere tweede streep op mn kv test heb staan..

ik wil nog niet op die roze wolk gaan zitten, want er kan natuurlijk nog vanalles mis gaan, zo pril als het is..

@Kelly: balen van die witte test, meid! misschien is er nog niet genoeg hcg aangemaakt?! mijn duimen blijven voor je draaien, mop! dikke knuffel!

@Emba: Zo'n droom is echt klote! ik hoop voor je dat hij wel uit mag komen en je de mmm toch niet in hoeft... *knuffel* en leuk dat je met de meeting bezig bent :) ik woon (ook) in de buurt van Rotterdam. Ik kan denk ik wel een auto regelen en meiden oppikken. Locatie maakt voor mij overigens niet uit.. al moet ik naar Drenthe rijden, het lijkt me erg gezellig!

@Engel: Hoe gaat het meid? voel je je al beter na gisteren? en inderdaad, je had gelijk; ik ga, hopelijk, binnenkort mijn ouders vertellen dat we in verwachting zijn :)

@Choco: Spannend meid.... ik duim voor je!

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ kel: ja weet idd dat de longetjes pas rijp zijn met 37 weken en ook dan kunnen baby's hun temperatuur pas zelf goed regelen, maar dat van die verminderde kans op astma wist ik niet. Zou wel fijn zijn in ieder geval! Ga om die reden ook bv geven, als we beiden geen allergieen of astma hadden gehad, dan had ik denk ik voor fv gekozen...

@ embara: heb een mailtje gestuurd hoor!

@ choco: denk dat t voor veel mensen best ver is naar mn huis, maar t is wel goed te bereiken met o.v. hoor....

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ schaapje: Neem jezelf maar een beetje in bescherming hoor, kan nooit kwaad, maar ik ga er gewoon vanuit dat je hartstikke zwanger bent en hoop voor je dat t helemaal goed zal gaan, knuf!
    En ja voel me gelukkig een stuk beter, ben nog niet eens naar de wc geweest vandaag trouwens! Heb alleen wel een gevoelige buik na de weeen van vannacht, maar ook dat wordt nu een stuk minder al gelukkig!

10. Embarazada

Schaapje,
    Hoop het ook meid en ik hoop dat je snel een knaltest hebt!

Voor mij is het rijden op zich wel een probleem, ik kan max een uurtje rijden. Maar Rotterdam is prima!

11. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    Oh fijn! gelukkig geen enge ziektes! :)
    Balen van die oefenweeen, maar ja, het hoort er wel bij ;)

12. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Nee idd geen enge ziektes, ben er nu niet zo bang meer voor idd!
    Jij kwam toch trouwens uit maasland of maassluis ofzo schaapje, of heb ik dat mis?

Hihi ben erachter gekomen dat ik zaterdag mn babyshower heb, echt zo leuk!! :)

13. Embarazada

Tot nu toe twee mailtjes gehad!

Nogmaals even het e-mail adres: meeting1987@hotmail.nl
    Laat hem af en toe terug komen, want anders verdwijnt hij tussen de pagina's...dus stuur een mailtje als je bij de meeting wilt zijn, met je eigen naam erbij! :)

14. Infantem Amor

Schaapje, ik heb een heel leuk plaatje voor je, maar die houdt je te goed voor als jij je zelf zekerder voelt :p Na je CB dus :D

Engeltje, ja dat weet ik dan door mijn schoonzus ;) En daarna vertelde mijn moeder dat ook...

15. Embarazada

Ik heb trouwens een nieuwe pendel ;) het varieert op dit moment echt van september, oktober naar november, december en januari :p Laten we het er maar op houden dat het dus sowieso gaat gebeuren ;)

16. Infantem Amor

Haha die pendels, die pendels :D

17. Embarazada

Haha ik zou het wel kick ass vinden als ze allemaal hetzelfde zijn...maar ze zijn werkelijk allemaal verschillend :p

Maar goed het is toch eigenlijk maar een spellejte toch? Of neem jij het heel serieus als je een pendel hebt gedaan Kelly? Er zijn pendelaars die zeggen het is een grapje en er zijne r die het toch serieus nemen?

18. Infantem Amor

Ik zie het niet als een grapje, maar er op vertrouwen kan je ook niet...

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ embara: het is denk ik maar net hoe je t zelf ziet het pendelen....
    Vroeger deed ik t eerst een keertje voor de grap, maar op een gegeven moment kwam alles uit wat ik pendelde, dus toen ging ik er steeds meer in geloven. Heb alleen nog nooit voor onbekenden gependeld..

20. Embarazada

Engeltje,
    Oooh wat leuk zeg! Moet je eens doen joh, alleen voor ons ;) Hihi...ben benieuwd!

Ik heb laatst een nieuwe maansteen gekocht...draag hem bij me, maar weet niet of het voor mij nuttig is. Toch voelt het wel goed :)

Deel Deze Pagina