1987 - eerste kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Waar draag je hem als ik vragen mag?

2. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Ik heb het touwtje rond mijn bh-middenstukje gebonden, daarmee hangt de steen op mijn buik :)

3. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje
    Kell, balen van je witte test! Wanneer ga je opnieuw testen? Hoop dat je heel snel 2 streepjes gaat zien op je test!!

Engeltje, hoop ook voor je dat het wat minder warm is als Quinten geboren wordt!! dit is echt te warm hoor!

Emba, mailtje gestuurd hoor;) Enne Rotterdam is prima voor mij, is ruim half uur, al rijd ik overal heen!!

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ embara: wil t best wel een keer voor je proberen hoor, maar of t lukt weet ik niet zo op afstand. Deed t toen ook altijd met de ring van degene die een vraag had.
    Heb ook voor mezelf gependeld toen ( was toen 15 hoor ) en was toen heel erg bezig met jongens. Stelde eerst de vraag of ik binnen een half jaar een relatie kreeg en toen of zijn naam met de N begon.... Hihi had toen al een oogje op nick, maar hadden nog niet echt contact. Uit de pendel kwam dus op beide vragen een ja en dit klopte ook nog :)

5. Embarazada

Ik doe je weleen PBtje,kun je het eens proberen ;)

6. Infantem Amor

Haha stiekemerd :p
    Ben benieuwd Engeltje, wat jij dan voor der pendelt...

En je steen hangt goed ;) Emba

Pinkelientje, ik hoop het zo

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hahaha embara jij bent leuk :p

Ik ga er morgen of overmorgen ffies voor zitten ok? Wil me er wel ff echt op kunnen concentreren namelijk, want hij moet natuurlijk wel uitkomen! :)
    Heb mn kleintje wel alvast een aai over zn bolletje gegeven van je :)

8. Embarazada

Hihi kuskus! Gezellig hier toch ;)
    Ik kijk nu al uit naar de meeting!

De meiden die bekend zijn in R'dam of omgeving wil ik wel graag vragen of ze een leuke tent kennen om te high- tea'en.

Ik weet niet meer wie het zei, maar bij iemand thuis afspreken is ook wel heel leuk. Misschien kunnen we dan high tea'en en dan iedereen wat meenemen?!? Dan heb je zonder al te veel moeite een lekker teafel vol eten!

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Haha ja heel gezeliig hierzo :)

Bij iemand thuis lijkt me ook heel gezellig idd hoor! Kunnen we gelojk elkaars kookkunsten proeven :p

10. Infantem Amor

Hoop dat ik als nog een leuk verjaardagscadeautje ga krijgen :p
    Nog iets minder dan 3 weekjes en dan word ook ik 25 jaar :)

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Geen bloed verder meer gehad kel?

12. Infantem Amor

Nee geen bloed en ook geen andere tekenen van ongi...

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Das mooi! Ik heb toen ook 1 drupje bloed gehad....

14. Infantem Amor

Ik hoop het zo :$

15. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Heb ff voor je gekeken, bij mij was dat wel al op dag 17, maargoed onze cyclussen zijn ook niet te vergelijken natuurlijk.

16. Infantem Amor

Hmm oke.. Heb nu niet veel klachtjes, buiten drukkend gevoel onder in mijn buik en jeuk aan de zijkant van mijn borsten... Moet wel vaker naar toilet, maar denk dat dit komt door dat ik controleer of ik ongi ben ;)

17. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Hellooooo
    Jammer kel van de negatieve test..maar wieweet! Het kan nog steeds!

Ik draag trouwens ook een maansteen..al heel lang aan een kettinkje...das zeker niet goed? Haha de kids zitten er ook de hele dag aan want dat is natuurlijk ontzettend interessant!;)

18. Infantem Amor

Haha, het best is op hem op je buik te dragen en hem regelmatig te reinigen ;) Op zich kan het niet heel veel kwaad hoor dat ze er aan zitten :p

Ik draag een carneool (op sterrenbeeld)

En ja balen, maar nog geen bloed, geeft moed...

19. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Achja vind t ook gewoon een leuk sieraad...ik weet nog wel dat toen ik zwanger raakte een robijn droeg...die zou tevens beschermen tegen een miskraam maar dat heeft ook niet geholpen! :)

20. Infantem Amor

Ja dat is dan balen he...

Carneool werkt aardend, activerend en vitaliserend. De steen werkt opbeurend en motiverend en geeft zelfvertrouwen en heeft hierdoor een positief effect op depressies, apathie en verwarring. Het maakt standvastig, behulpzaam, idealistisch, trekt succes aan en bevordert het vermogen om problemen snel en pragmatisch op te lossen. Carneool beschermt tegen negatieve emoties van andere mensen zoals jaloezie en woede en gaat hierdoor misbruik tegen. De steen bevordert de vruchtbaarheid, heeft een positieve werking op de vrouwelijke geslachtsorganen en helpt bij seksuele problemen zoals bijvoorbeeld frigiditeit en impotentie. Carneool bevordert de opname van vitamines, voedingsstoffen en mineralen en stimuleert de stofwisseling. Het zorgt voor een goede doorbloeding van organen en weefsels en werkt bij hoge bloeddruk en spataderen. De steen helpt bij reuma, gewrichtsklachten en zenuwpijnen.

Kent iemand Purple85? Zie deze persoon vaker mee lezen ;)
    Maakt niet uit natuurlijk maar valt me wel op...

Deel Deze Pagina