Een zelfgemaakte high-tea klinkt leuk en lekker!!!! Ik vind het prima om de meeting bij mij thuis te houden hoor en anders weet ik wel wat leuke restaurantjes waar je heerlijk kan high-tea'en! @ Kelly: Interessant zeg die maanstenen! Waar kun je die dingen kopen? En spannend hoor nog steeds geen bloed, blijf hard doorduimen voor je!!!
Ik hoefde al niet meer te testen. Had helse buikpijn waar ik van wakker werd. En die ik nog heb en ik loop letterlijk leeg. Weet niet wat het is maar voelt hetzelfde als mijn MK van 2010, straks toch mijn gyn even bellen, want heb nu in 45 min al de 3de super plus tampon moeten verwisselen en die helse pijn blijft aan houden. Maar ik zit dus in de volgende ronde.
Ah neeeeheee, we hadden allemaal zo hard voor je zitten duimen! Echt heel erg jammer Dikke knuffel voor jou meid!!
Hè kel toch nee!! Zou zeker de gyn ff bellen meis, dikke knuffel voor jou!! En purple85 ken ik niet nee, maar zie t ook regelmatig.. @ embara: ik stuur je zo een pbtje
O nee toch Kell, wat jammer!!! Knuffel voor jou!! Zou zeker even de gyn bellen, misschien heeft hij/zij adviezen wat je kunt doen tegen de pijn, want lijkt me heel naar!!
Vallie, waren jullie afgelopen donderdag naar HA geweest of moet dat aankomende week gebeuren? Heb je er al uitslag van gekregen? of heb ik er misschien overheen gelezen Kell, ga je deze ronde wel verder met Clomid of neem je toch pauze? Emba, wanneer heb je gesprek in zkh voor uitslagen? Eind augustus komt al hard in zicht!! Schaapje, vind het echt superfijn voor je dat je zwanger bent! Zie dat je handtekening veranderd is, clearblue testje nog gedaan? Ga er hard van genieten meid!! All, denk dat ons topic bijna vol is volgens mij kunnen er 5000 berichtjes in.. Denk dat we in september dus 1987-eerste kindje- deel 2 kunnen openenen Gelukkig wordt dit topic dan gesloten met meerdere zwangere meiden, en voor de anderen en mijzelf hoop ik dat deel 2 geluk gaat brengen
Ik (of ja wij) heb besloten om verder te gaan met nog een ronde clomid (heb nu ook vakantie dus zijn die klachten niet zo erg als ik die krijg ) Ik heb door middel van een foto mij laten behandelen door iemand (klinkt beetje gek) en dan zou ik een heftige bloeding krijgen... Mijn gyn zegt dat ik een VMK heb gehad, maar de bloeding wel heel heftig was, dus misschien een combi van?! Eerste 2 uur heb ik 9 a 10 tampons en 2 nacht maandverbanden nodig gehad en daarna tot nu nog 6 tampons (dus pakje van 16 tampons in 4 uurtjes) Nu word het minder en ook de buikpijnen zakken nu... Ben heeeeeeel erg benieuwd...
Shit kelly echt balen! klinkt miss toch als een vmk ja.. zoveel bloed en pijn komt toch ergens vandaan lijkt me! @pinkelientje, wij zijn idd bij de HA geweest, ik ben getest op clamydia en gonnoroe (vergeef me voor de spelling) maar dat had ik allebei niet. dat was om uit te sluiten dat ik daardoor miss minder vruchtbaar zou zijn.. en me vriend heeft afgelopen donderdag sperma ingeleverd en als het goed is zou vrijdag de uitslag er zijn.. dus we zijn heel benieuwd naar het resultaat!! Hoe gaat het met jou? @ schaapje, ik zie nu je banner! je CB digitaal gaf dus ook zwanger aan? super!!
He schaapje... Je hebt zo te zien er zelf vertrouwen in dat je ECHT zwanger bent... Ga ff mijn plaatje voor je zoeken dat ik voor je heb bewaard
Kelly, Jeetje balen meid!!! volgende ronde dan maar. Ik heb je btw een PBtje gedaan. Engeltje, Dank je voor je pendel! Zou wel lekker snel zijn he! hihi Even voor wie het vroeg...weet het even niet meer...28 en 29 aug een afspraak!
Graag gedaan haha, ja zou zeker vlot zijn, hoop voor je dat t uitkomt Had eigelijk niet zo goed naar je andere pendels gekeken, maar zie nu dat ik de 2e ben die dat denkt haha
Beste Purple85 Ik heb vernomen dat je hier alleen maar komt kijken om vervolgens te kunnen roddelen over een van onze topic leden. Wij zijn een heel hecht groepje en zouden het op prijsstellen als je haar gewoon met rust laat. Als ik nogmaals zie dat je hier mee tuurt, dan ga ik vragen of ze je op een of andere manier kunnen blokkeren van dit topic... Want het is wel erg volwassen als je dan eerlijk even zegt dat je hiermee kijkt om haar te volgen!! Dank je wel!!
Serieus?! Jeetje wat flauw zeg als mensen dat doen! Anders moeten we er toch maar een gesloten topic van maken hoor als iemand gewoon zit te etteren.....
Engeltje, zou op zich ook best realistisch zijn gezien de gang van zaken..dus dat is wel leuk hoor! Ik ben erg benieuwd...hoop het zo
@ embara: heb ook eerst even een onrealistische vraag gesteld met de pendel, om te kijken of t wel werkte Ik hoop t echt voor je, dan heb je ons misschien leuk nieuws te vertellen op de meeting!
Hihi hope soooooo! We zijn momenteel met vijf meiden dat is nog niet eens de helft volgens mij...dus meiden, meld je aan via het e-mail adres!
Das nog niet veel nee! We kunnen hier ook ff een lijstje laten rondgaan en dan erbij zetten of je er uberhaupt wel interesse in hebt, want t hoeft natuurlijk niet perse hoor! Kan me ook voorstellen dat er mensen zijn die t niet prettig vinden en gewoon liever alleen hier mee kletsen