1987 - eerste kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Engeltje, vervelend dat dansen niet goed lukte... Lekker een smoothie... Ik zit met thee op de bank... Heb nog niet het gevoel dat ik ongi moet worden... Normaal voel ik dat altijd 2 dagen van te voren...

Ben wel erg prikkelbaar en ruik ontzettend goed... Te goed, soms vind ik dingen daardoor gewoon stinken...

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Oh, spannend kayleigh! Hoop echt voor je dat t zover is!

Ik vorl ook weer megaveel in mn lichaam, maar als t goed is moet mn eisprong toch nog komen, dus zal wel een griepje zijn waar ik tegenaan hang.... Maar wil echt niet ziek worden, geen tijd voor en zin in! Had net wel een heel raar warm geboel onderin mn buik, wat zeker een uur is gebleven.......

3. Infantem Amor

Twee dagen voor mijn eisprong had ik precies wat jij nu omschrijft..
    Ik hoop het ook, maar durf niet te denken dat het zo is... Mijn beste vriendin is helemaal gefocust op dat ik haar kindje een vriendje of vriendinnetje ga geven haha... En voor mijn neefje of nichtje zou het ook leuk zijn een neefje of nichtje dat een half jaartje jonger is...
    Mijn schoonzus en beste vriendin zijn beid april uitgerekend...

4. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Ik voel ook van alles...maar een gedeelte is ook wel echt psychologisch denk ik...
    Nog steeds overdreven moe, gevoelige borsten en tepels, vaak stijve tepels, mood-swings etc...poeeeeh

5. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Echt waar?!?!?!?! Heb er nog niets van gehoord, tjeck mijn cylus !!!! :(

@kaleigh.. Hoeveel dagen heb je nu aangehouden bij jou cyclus als ik vragen mag?

@Love87.. Ze zeggen dat het niet goed is als je zwanger wil worden, maar heb ook ergens gelezen dat de kleine toch wel neemt wat hij/zij nodig heeft!!

@Nanda.. Gefeliciteerd meid !!!

@Janssuh.. Als je kunt zou ik wachten, hoe langer je wacht hoe dikker de streep! (Anders zit je in nog meer onzekerheid als er zo'n iniministreepje komt te staan die je met daglicht nog niet eens kunt zien, alleen als je hem omzet in negatief... haha)

@Iedereen..
    Ik denk dat ik morgen/overmorgen ongesteld word, krijg heeel veel buikkrampjes.. en dat heb ik altijd als ik ongi moet worden! Had er echt iets van verwacht deze ronde, aan de andere kant.. zit op dag 26 van mijn cyclus (ipv dag 65 of 57 ;))

6. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Ja, hier op de website is een heel topic over die etos pillen..durf er daarom niet goed aan te begnnen ;)

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ uk: misschien toch andere pillen proberen dan! Misschien wordt je cyclus dan wel regelmatiger! Hoop voor je dat je nu ook een gewone cyclus hebt en snel duidelijkheid hebt meis!

8. Infantem Amor

Ukkie, ik heb nu weer 28 dagen aangehouden... Mijn eisprong gezien zou die ook moet kloppen... Op echo bij gyn was te zien dat ik mijn eisprong heb gehad en voor de 119 dagen was het iedere keer 28 dagen...

9. janssuhh

janssuhh Actief lid

12 nov 2007
    482
    255
    63
    Limburg
    @Kayleigh87 Inderdaad woensdag is onze dag. of ja ik ben uitgegaan van gewoon 28 dagen. Is mijn eerste menstruatie na het stoppen met de pil. Ik heb op hem moment nergens last van alleen mijn rug! Ik duim op het moment voor jou;) Zou vreemd zijn als het raak is bij mij ik heb geen gemeenschap gehad in de vruchtbare dagen!
    @ Engeltje Ik werk inderdaad op een kdv bij de peuters en de bso. Erg leuke combi. Tja een scheut in de rug gekregen vanmorgen maar dat gaat wel weer over.
    Zo lekker naar bed want morgenvroeg gaat om 6.15 uur de wekker bahbah:)

10. Infantem Amor

You never know;)
    Nou ja ik denk gewoon dat ik een ongi krijg... Wil me er niet op vast pinnen dat me kwaaltjes van een zwangerschap zijn... Al zegt me schoonzus dat ze die ook had...
    Leuke combi inderdaad... Waar ik heb gewerkt werden ze alleen zo brutaal...

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ jansuh: leuke combi ja, maar doe mij toch maar de babys haha is meer mijn ding :D

12. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hey dames,

Ben ik weer na een dag werken en dansles!

@Nanda: van harte, meid! voelt lekker, hè?!

@ 18 jan NOD-meiden: het begint al spannend te worden, al last van kwaaltjes? knap als jullie het nog een aantal dagen uit kunnen houden om niet te testen...

@Engeltje: Watvoor dansstijl doe jij?

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ schaapje: ballroom en latin, jij? Heerlijk he dansen! Kan je echt ff alles om je heen vergeten :D

14. nanda1987

nanda1987 Niet meer actief

Zo wat gaan jullie snel pfff 3blz moeten lezen

Allemaal.bedankt voor.felicitaties en spannend voor iedereen die woensdag nod heeft zal duimen ga lekker douchen en pitten ben kapot

Namelijk 1.5 uur ge fitnesst net TOT morgwn sweet dream all

15. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Engeltje: Oh wat leuk! wil ik ook wel! doe je dat met je vriend/man?
    Ik zit op Ierse dans

16. Infantem Amor

@ schaapje, heb wel wat kwaaltjes maar kan ook zijn omdat ik het zo graag wil.. we zullen wel zien..

@ nanda, trusten...

@ engeltje, heerlijk latin...

17. Infantem Amor

Ik ga mijn bedje opzoeken... Heb vanavond last van maagzuur en word misselijk van de alles reiniger geur... Mijn man is zijn beelden collectie aan het schoonmaken... Normaal niet zo veel last van, maar kan het vandaag niet echt verdragen :S

Trusten tot morgen...

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ schaapje: ja doe t met mn mannetje en is echt super! Zijn er vlak voor ons trouwen mee begonnen :)
    Geen idee wat ik me moet voorstellen bij ierse dans, maar ik ga t is googelen !

Heb nu een tempdipje dus denk dat de eisprong nu ongeveer is....
    Nou ik gaat lekker werken, lange dag vandaag tot 9 uur vanavond..

Fijne dag allemaal!

19. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje

*Spannend Kayleigh!! hoop voor je dat het geen ongi kwaaltjes gaan zijn!! Ga voor je duimen!! al dag dat je wilt gaan testen(misschien overheen gelezen??:)), want zag dat je morgen nod hebt?
    *Nanda, gefeliciteerd! Heerlijk gevoel om stukje opleiding af te kunnen sluiten en achter je te laten!
    *Engeltje, succes met klussen;) en hopen over paar weekjes op goed nieuws!

]NOD lijstje

[/B]18 januari - Kayleigh87 ( ronde 4, maand 8 )
    18 januari - Janssuhh
    21 januari - Sweetheart86 (ronde 2)
    23 januari - Pinkelientje (Ronde 2)
    25 januari - Ukkie87 ( ronde 7 )
    26 januari (±) - xSchaapjex (ronde 3)
    29 januari - Cher87 (ronde 7)
    1 februari - engeltje23 ( ronde 6 of 3 na mk )
    4 februari - nanda1987 (ronde 2 in 7 maanden)
    10 februari - Senna24 ( ronde 10)
    13 februari - Love87 (ronde 3)

Zwangeren

Beertjuh87
    Nena88
    Sann23
    Ladyw

(nog) niet op de lijst

LadyLaura06
    Maytje
    Nancy1987
    Bloempje24

20. Infantem Amor

@ Pinkelientje, nee wil eerst even afwachten deze week... Mijn lichaam heeft me al eerder voor de gek gehouden... Wil niet weer een treurig gezichtje zien (dat van mijn man)... Sowieso eerst even kijken of ik morgen ongi word... ;)

Deel Deze Pagina