1987 - eerste kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Morgen en zaterdag moet ik nog allebei de dagen werken en zondag ben ik vrij dus daarom wil ik ook dan testen dan zijn we beide thuis..
    Vind dat ook wel moeilijk niet testen, maar ben sowieso bang voor teleurstellingen... Mijn lijf voelt als of ik zwanger ben en echt nog geen menstruatie klachten of zo te bekennen... Nou ja vanavond eerst maar eens naar me vriendinnetje... En dan denken of ik toch niet morgen vroeg test...

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ kayleigh: zo lang kan je ons niet in spanning houden hoor haha! Morgenochtend gewoon testen dus :p

@Nanda: waar heb je het allemaal zo druk meedan?

Hier megadrukke dag gehad op t werk en ben echt wel moe nu! Morgen nog een dagje en dan lekker weekend! :) Schoonmoeder is zaterdag jarig en verder heb ik lekker niks op de planning staan, heerlijk!
    Aan mn lichaam te voelen klopt t trouwens dat ik mn eisprong heb gehad. Heb een heel erg beurs gevoek van binnen en (.)(.) zijn al weer heerlijk gespannen :s Zou wel betekenen dat mn cyclus gewoon weer 29 dagen is dan en niet 25, tenzij mijn luteale fase korter is...

3. Infantem Amor

Haha ik word in twijfel gebracht nu... Ik ga hard denken of i niet morgen test... Maar van de andere kant kan ik beter zondag testen en me lichaam nog ff rust bieden, misschien komt het toch nog...

Pff soms zo moeilijk om je zusje telkens maar verdrietig te zien en niet te weten hoe je haar kan helpen... Ze heeft zo'n ander beeld van zich zelf omdat ze op basisschool en middelbare is gepest... Mijn zusje was vroeger mollig en nu een mooie griet... Nu is het andersom, maar ze wil/kan niet zien dat ze zo'n mooie meid is... Au dat steekt me soms zo, vooral om dat ik niet goed weet wat ik er op moet zeggen, een ander trek ik er zo doorheen, maar dit is toch wel me zusje... Ze neemt van mij al meer aan dan van mijn ouders...

Mis haar wel, vooral als het even niet met haar gaat...

4. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Kayleigh: Zeg tegen je zusje wat je tegen ons zegt: dat ze een mooie meid is! Misschien kan je haar wat opbeuren met een uitje ofzo, ga lekker samen een hapje eten en naar de bios of een gezellige high tea ofzo. misschien is dat iets?

Ik snap precies wat je bedoeld, ik heb ook een jonger zusje en voel me ook altijd klote als zij zich rot voelt :(

@Engeltje: Heerlijk, zo'n weekend/dagje voor jezelf! ennuh... gewoon op dag 25 testen, hoor! (al is het alleen voor ons) ;)

5. Infantem Amor

Jammere is dat, dat bij haar al niet meer werkt... Al moet ik zeggen heb ff met der zitten kletsen op msn en dan gaat het toch al wat beter... Mijn zusje heeft sowieso een vastgestelde winterdepressie...

6. nanda1987

nanda1987 Niet meer actief

@ kayleigh sorry misschien mis ik iets maar waar is je zusje dan?
    Misschien kun je bij een leuke fotograaf (vaak ook via vakantiveilingen) een leuke professionele sloot laten maken van jullie.samen en alleen zodat ze kan zien dat ze mooi is en lekker met al dat getut

En ja doe morgen testen dan haha

Zometeen ff sporten en dan een heleboel pag lezen die jullie in de tussen tijd vol kladderen haha

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ kayleigh: wat vervelend dat je zusje zich zo rot voelt! En lastig dat je er zo weinig aan kan doen! Vraag haar eens waar ze zich precies zo onzeker over voelt en daarna wat ze wel mooi vind aan zichzelf. Misschien kunnen jullie daarna eens elkaar een make over geven en daarbij haar positieve punten proberen te benadrukken, wie weet leeft ze daar wel van op......
    Snap wel dat je eigenlijk niet eerder wilt testen hoor, zou het zelf ook nog niet doen zolang je jezelf kunt bedwingen! ( maar tog ben ik wel nieuwsgierig hihi ;) )

@ schaapje: ja heerlijk idd :D ennuh.....ik had mn NOD al op 29 dagen gezet, 1 feb dus , maar dit valt op een woensdag als ik mij niet vergis en wacht dan liever tot zaterdag zodat ik eerst voor mn collega's mn pokerface kan oefenen hahaha
    Mijn moeder zei laatst al tegen me dat mijn eerste aankoop als ik weer zwanger ben een zonnebril moet zijn, omdat ze het vorige keer al aan mijn ogen had gezien.... Pfff lastig hoor als je voor mensen die je goed kennen echt een open boek bent!

@ sc

8. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Hoi meiden,
    Ben nog niet goed bijgelezen ;) maar ik heb gewoon een goed geheugen Kayleigh ;)

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hey meiden,

Ik heb net mijn gegevens bij de ovulatiekalender ingetypt en als ik in de rechterkolom kijk loop ik eigenlijk toch 2 dagen voor en zou ik 30 januari mijn NOD al hebben.
    Hebben jullie het daar al wel eens ingevuld? Was dit bij jullie ook zo?

10. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Wat zeggen jullie ervan.... 6 dagen voor mijn NOD

11. janssuhh

janssuhh Actief lid

12 nov 2007
    482
    255
    63
    Limburg
    #571 janssuhh, 19 jan 2012
    Laatst bewerkt: 19 jan 2012
    @ Ukkie1987 Ik zie ik heel licht streepje dus ik hoop voor je dat hij over 6 dagen mag knallen voor jou! ik ben nog altijd niet ongesteld maar ja ik verwacht dat ik een lange cyclus heb ofzo! We wachten af. Ik wil van het weekend toch testen gaan halen van het kruidvat.
    Kayleigh ik duim voor je meid.

12. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ uk: ik durf het bijna nog niet te zeggen, maar ik zie ook een heeeel licht streepje...ohhhh hoop t zo voor je meis!! Heeeeel voorzichtig gefeliciteerd!

13. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Pff... word niet goed van mezelf, ik had eigenlijk nooit moeten testen... ipv zekerheid alleen maar meer onzekerheid !!! Alweer een goede les voor de volgende keer ;) Heb nu afgesproken dat ik ook echt 6 dagen ga wachten voor ik de volgende test doe :)

Alleen maar duimen duimen duimen.... hoop zo dat het raak is na 8 maanden!

Wilde testen zodat ik wat minder in spanning zat zodat ik nog makkelijk een week kon wachten... maar dit maakt het alleen maar moeilijker. Vriendlief zegt gewoon: Tja ik zie niets... haha ik ga er niet al te veel mijn hoop op leggen want het is wel zooooo minimaal!

14. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Vanuit een ander topic

15. Infantem Amor

Mijn zusje woont gewoon bij mij ouders... Zij is 4 jaar jonger dan ik...
    Het is niet dat ze iets ergs zal doen, maar die kan niet inzien dat ze wel degelijk mooi is en je kunt dat 100x zeggen lijkt wel of ze het niet wil horen... Gelukkig heeft ze wel begeleiding maar ja nu is het extra met de winter, zei toen straks het vriest weer.. Zegt ze zelf oh dus ik begin weer, ze weet het zelf heel goed hoor... En ze is al gegroeid, maar nu woon ik niet meer in het zelfde huis, kan niet even mijn arm om der heen slaan als ze het moeilijk heeft...

Engeltje, ik heb daar geen ervaring mee... Sorry...

Kriebelt wel om te testen, maar ik wil geen risico lopen dat het gewoon nog moet komen...

Ukkie, het is een tuur testje, kan niet duidelijk zeggen of ik iets zie... Het lijkt wel! Nou ik hoop dat hij over 6 dagen er af springt die roze streep...

16. nanda1987

nanda1987 Niet meer actief

Die 2v5 zijn idd heel duidelijk hoop het voor je uk maar kan je nu al oid testen dan is pas een week na evt bevruchting heb geen idee

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Indd predictor hoor ik altijd slechte verhalen over.. Ik duim kei hard dat het raak ik Ukkie!!!

18. Infantem Amor

Je kan 4 dagen voor NOD testen met de gevoelige testen ;)

Hier nog geen ongi te bekennen en net voor de fun een test op internet gedaan en die geeft aan dat ik moet testen, omdat de kans zeer aanwezig is dat ik zwanger ben... IK durf het gewoon niet!! Heb het al eerder gehad tijdens mijn pil periode dat ik 1 week overtijd was... Denk dat ik het toch op zondag pas doe samen met manlief...

Voor nu ga ik slapen, ben kapot...

19. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Ukkie: ik zie ook iets heel lichts.. hopelijk een goed teken!! *duim-duim-duim*

@Engeltje: nee, heb ik geen ervaring mee, sorry..

@Kayleigh: moeilijk dan, hopelijk komt ze snel uit d'r dip..

@Janssuhh: wie weet wordt het toch nog posi?!

20. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Ukkie,
    Poeeeeh, wat een tuurtest! Ik duim mee voor je!

Deel Deze Pagina