Hoe kan je er een abbo op nemen dan? Voel me best een groentje nu haha en ben al wel een senior member zag ik net
Welkom schaapje! Hoop voor je dat t snel zal lukken! Aanzoek kan je ook zelf doen hoor, heb ik ook gedaan Valt trouwens wel op hier dat er een hoop meiden ook al zo lang een relatie hebben....we waren er vroeg bij
haha ja maar ik ben gewoon een computer nerd haha.. Bij ieder topic staat rechtsboven "onderwerp tools" daar klik je op en dan staat er ergens onderaan abboneren op dit onderwerp, daar klik je dan op. zo kun je je ook op dit topic abboneren.
Serieus? Haha nog nooit opgevallen! Maar als je je abbonneert krijg je dan berichtjes ofzonals er iets geplaatst is?
Dan kun je kiezen uit direct mail, of een maal per dag of een maal per week. Alleen zou ik direct doen bij pendels want hun pendelen maar beperkte tijden. Meestal maar een uurtje of 2 uurtjes.
Hmz....weet niet of ik dat echt heel handig vind, voor pendelen waarschijnlijk wel, maar niet voor een gewoon topic. Dan wordt je toch gek van de mails die je krijgt? Of is dit een hele blonde opmerking van mij?
haha zeer logische opmerking... Heb dat ook alleen bij de topic's die ik echt wil volgen... zoals deze en de pendels...
Haha thnx in ieder geval! Ik gaat ffies atwt kijken en daarna lekker naar mn nestje toe, moet morgen weer vroeg werken voor de eerste dag dit jaar... Trusten alvast!
Ik ga nog even blokken voor school en ATWT kijken En dan ook naar me nestje... Morgen ook vroeg op om de ouderen mensen op te starten voor de rest van de dag Trusten
Wat leuk, allemaal uit het zelfde bouwjaar! hihi Ik kom gezellie mee kletsen als het mag! Ben zelf gestopt met de pil in juni 2011, maar het heeft nog niet mogen lukken.. Moet ook wel zeggen dat de eerste tijd mijn cyclus errug onregelmatig was.. Maar de laatste tijd netjes 29 dagen, dus hopelijk is het raak in 2012! Ook voor jullie meiden! Zijn jullie bezig met ovulatietesten? Heb me er zelf nog niet aan gewaagd, maar misschien nu toch deze maand maar eens gaan proberen..
Wat een weer zeg niet normaal! Ik ga straks maar even mijn vriend lief aankijken of hij me naar het werk wil brengen. NOD lijstje 15 januari - Senna24 ( ronde 9) 18 januari - Kayleigh87 ( ronde 4, maand 8 ) 25 januari - Ukkie87 ( ronde 7 ) 1 februari - engeltje23 ( ronde 6 of 3 na mk )
Hoi, welkom hier Ik ben nog niet begonnen met ovutesten, maar wel net met tempen... Succes met zwanger worden! Ja echt een rotweertje he! Manlief brengt mij ook lekker naar t werk vandaag... Werkse allemaal!
He welkom, Ik heb ovu testen gebruikt, maar ik werd er niet wijzer van, maar ja iedereen zo zijn eigen dingetje Ik heb eigenlijk wat dat betreft een handig mannetje, die begint precies wanneer mijn vruchtbare dagen zijn met me te knuffelen en vrijen op een of andere manier merkt hij dat. (had hem deze maand express niks gezegd) Doe je ook mee met ons NOD lijstje? NOD lijstje 15 januari - Senna24 ( ronde 9) 18 januari - Kayleigh87 ( ronde 4, maand 8 ) 25 januari - Ukkie87 ( ronde 7 ) 1 februari - engeltje23 ( ronde 6 of 3 na mk )
Ja erg he dat weer. Ik werk als verzorgende en waai gewoon weg als ik bij mensen aan de deur sta (werk in de thuiszorg). Voelde me vandaag zwaar beroert dus heb mij ziek gemeld en vervolgens hoorde ik hoe het buiten waaide ik dacht ben van de ene kant blij thuis te blijven vandaag. Maar dat ik me zo beroert voel is minder. Hoofdpijn en koortsig gevoel, misselijk waardoor ik mijn etos zwanger worden caps niet eens weg krijg.
Die storm is niet normaal! Je waait gewoon weg haha. Gelijk heb je dat je thuis blijft. Lekker op de bank gaan liggen en een filmpje kijken. Beterschap!
@Cher.. Welkom! Ik heb ze gebruikt, vind ze niet heel erg handig want bij mij geeft hij altijd íets aan en het verschil is niet écht super... (kan ook aan mijn goedkope testjes liggen hahaha) Ga dansles geven, en vanavond gourmetten met mijn beste vriendinnen !!!!
@ Senna: Heb inderdaad heerlijk op de bank gelegen. Zo even ergens eten en dan samen op de bank hangen. Voel me gelukkig al wat beter. @ Ukkie: Veel plezier to night @ engeltje: Danty?
hoi damens, ik zit ook in het zelfde schuitje. ben geboren in 1987. sinds mijn 14de is SLE geconstateerd een reumatische aandoening, dus ben benieuwd hoe mijn eventuele zwangerschap daarmee zal verlopen woon 2,5 jaar samen met mijn vriend waar ik 7 jaar mee ga. ben in april gestopt met de pil, dus ik kan ieder moment eigenlijk wel ongesteld worden. ben deze cyclus begonnen met etos zwanger worden pillen. ik heb nu al een paar weken bruinverlies en nu komt er allemaal rot zooi uit. normaal heb ik 2 dagen van te voren bruinverlies.
Wat vervelend, of heb je er verder niet erg veel last van. Is jou vorm van reuma erfelijk? Ik ben deze cyclus ook begonnen met etos zwanger worden caps Welkom bij de club!!