1987 - eerste kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanda1987

nanda1987 Niet meer actief

Ja ik heb het idee niets te zien hoop het natuurlijk wel voor je

En kayleigh verveld zeg met je zusje maar ben je allang uit huis?

2. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Ik ben nog niet zo heel lang uit huis sinds nov... Hadden eigenlijk jaar geleden uit huis gekund alleen hadden we problemen met de woning bouw die dat huis wilde verkopen en er te veel voor vroeg...

Nu hebben we in de zelfde straat een beter onderhouden huis gekocht voor minder... Maar is voor haar nog meer wennen als voor mij... Haar vriendje woont sinds sept deeltijd in Arnhem (weekend woont hij zo goed als bij mijn ouders) en ik ben sinds november het huis uit...

Nu reageert ze al iets vrolijker...
    Ik ben vanavond wel online maar zal minder vaak reageren... Lekker ff een bankhang momentje met manlief... Boekje lezen en tv kijken enz...

Zondag morgen gaan we samen testen... Ben benieuwd want ben smorgens erg beroert, zorgvrager heeft me vandaag aan tafel gezet met de woorden nu let je op je zelf en kreeg een stuk mierenzoet gebak en decafe koffie... Viel bijna flauw, terwijl ik me verder echt wel goed voel en goed eet...

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ kayleigh: jeetje meis, dan moet je idd wel ff op tijd gaan zitten en je rust pakken! Ben benieuwd hoor zondag, maar klinkt veelbelovend :)

Hier vandaag lekker gewerkt en net lekker bij mn beste vriendin gegeten. Had vanmiddag trouwens 1 x een beetje bloed bij t plassen en verder niks meer....NOD duurt nog even en eisprong was als t goed is al achter de rug, of toch misschien nog niet dan.....nu lekker gtst kijken en zometeen the voice, ben benieuwd wie er gaat winnen!

4. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje
    Spannend Ukkie, hoop dat je volgende test duidelijk en positief antwoord gaat geven!
    Enne Kayleigh, vindt t super knap van je dat je test uit stelt, al begrijp ik je reden heel goed! Ga voor je duimen dat zondag jullie geluk gaat brengen;)

5. janssuhh

janssuhh Actief lid

12 nov 2007
    482
    255
    63
    Limburg
    Nou dames hier vanmiddag bruin bloed verloren dus ik hoop dat de menstruatie er nu is. Cylcus van 30 dagen dus ik ben tevreden. Alleen helemaal geen klachten zoals buikpijn ofzo. Toen ik de pil nog slikte had ik de dag voor mijn menstruatie altijd diarree en nu niks nada. Ik ging ervan uit dat ik een best hevige menstruatie zou krijgen. Ik ga morgen evengoed naar de kruidvat voor een aantal testen. Ik verander in ieder geval mijn banner denk ik zo. Menstruatie is wel vrij weinig, ik weet niet wat normaal is en of bruin goed is ofzo maar ja we zullen zien. Kayleigh spannend meid maar het klinkt erg goed! Ik duim voor jou!!

6. Infantem Amor

Janssuhh, dit is ronde 1 als ik het goed lees... JA bruin verlies is normaal, is oud bloed, dat verliezen meer vrouwen de eerste dag van de menstruatie... 30 dagen is zeker netjes... Je hoeft niet meteen heel erg te menstrueren ;)...

Pinkelientje, ja het uitstellen lukt nog wel... Ff nog maar ;)

Engeltje, ik ben ook zo benieuwd... Het voelt goed, maar ja kan ook psychologisch zijn...

7. nanda1987

@ kayleigh
    Spanned meis ask voor he duimen
    En het went vanzelf ben nu al bijna 6 jaar uit huis eerste jaar moest ik weg wennen miste ouderlijk huis enorm

8. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @janssuhh.. Pas als je ongi helderrrood is mag je hem als cyclusdag 1 tellen... Ik heb ook altijd 1/2 dagen bruin en maar 1 dag helderrood.. Pas bij helder rood is het een nieuwe cyclus... Hopelijk morgen voor je! Succes....

9. Infantem Amor

Voor mij valt het wennen op zich nog wel mee... Voor haar is het moeilijker... Maar ja komt goed... Ik ga zo mijn bed opzoeken... Ben kapot en moet morgen een ochtend en avond werken...

10. janssuhh

janssuhh Actief lid

12 nov 2007
    482
    255
    63
    Limburg
    Ik neem mijn woorden terug van gisteren! Goed ongi nu en buikpijn hihi En inderdaad helderrood. Ik gisteravond begonnen dus ik laat hem op 30 dagen staan!

11. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @janssuh.. 30 dagen, netjes... En nu hooen dattie regelmatig blijft !! :)

12. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Ooooh meiden...ik ben zo blij! Er is eindelijk weer een beetje acitiviteit! Ik heb vandaag bruinverlies! Dat is al geleden sinds 15 november..dus ben super blij.! Nu nog even w88 tot het echt door komt, maar ben al super blij dat er 'iets' gebeurt ;)

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ jansuhh: jammer dat je niet zwanger bent, maar ne kan nu wel weer gaan tellen en 30 is een mooie score ;) Hoop dat je ongipijn snel over is!

@ ukkie: al opnieuw getest, of ga je dat een andere dag doen? Ben benieuwd of t streepje al duidelijker is.....spannend!!

@ ladylaura: He wat fijn dat er toch iets gebeurt meis! Cyclus van 68 dagen nu dan als ik het goed heb geteld? Is wel ook gelijk ongeveer het gemiddelde van je andere 2 cyclussen! Gaat de goede kant dus op! :) Wel jammer dat je niet zwanger bent natuurlijk! Ga zo je tempkaartje eens bekijken, of heb je die niet meer bijgehouden?

Hier steeds wat krampjes rechtsonderin mn buik en flink verkouden geworden. Temp is weer ietsjes gestegen, maar kan ook door het koutje komen natuurlijk.....

14. Embarazada

Engeltje,
    Nope, niet meer bijgehouden...ik was het zo beu en even van plan af te w88 wat de gyno zou zeggen ;) 68 dagen idd...vanaf 15 november dus ;) Maar goed...wanneer heb ik dan mijn ei gehad, is dat altijd een week vantevoren?

Ik heb hier altijd nog wel meegekletst, maar er een stuk minder mee bezig geweest ;) Zou dat dan toch DE sleutel zijn? ;)

15. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ladylaura.. Bij helderbloed mag je het pas tellen als een nieuwe cuclus dag, niet bij bruin bloedverlies.. Bij mij duurt dat ca. 1 a 2 dagen na het bruine verlies, helderrood heb ik ook maar echt 1,5 dag! Eisprong is ca. 14 dagen geleden...

16. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @engeltje.. Ga morgenvroeg testen.. Al heb ik er niet zoveel hoop op, 'voel' eigenlijk vandaag niets aan mijn lichaam wat ik andere dagen wel heb gevoeld... We zien wel :) zondag testen en woensdag nog maar eens :)

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ ladylaura: misschien is dat wel de sleutel geweest ja! Ben benieuwd wat de gyn idd zegt en als t goed is was je eisprong dan ongeveer 14 dagen geleden....

@ ukkie: Nou even afwachten nog dan maar, ben benieuwd hoor morgen! Heb je nu kv testen gehaald, of doe je het nog met predictor testen?

18. nanda1987

nou ben benieuwd kaleigh en ukkie morgen ochtend waarom niet clearbleu met woorden testen>???
    dan staat er wel of niet zwanger en heb je ook met 3 in 1 verpakking
    nou ga ff werken weer zat ff in pauze hihi

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ nanda: bij de clearbluetesten moet je hcg waarde hoger zijn als bij de kv testen en ze zijn natuurlijk ook nog een stukje duurder ;) Als je al zo vaak getest hebt, neem je meestal toch de iets goedkopere testjes naar mijn mening :D

20. Embarazada

Ok...waarom is dat dan? Daar heb ik nog nooit van gehoord...omdat dit eerst oud bloed is ofzo?

Deel Deze Pagina