@ Nanda: Als je temp nu is gestegen, dan is je eitje al achter de rug heb ik begrepen, misschien nog 1 keer klussen voor een jongetje? haha
hallo meiden, wat wordt er weer een hoop gekletst! @Kiewie: welkom! @Kayleigh: nee! dat had ik nou niet verwacht met al je symptomen maar ook nog geen menstruatie, dus wie weet! wat niet is.... jammer dat je wat afstand neemt, maar wel begrijpelijk.. hopelijk heb je er baat bij! *knuf* @Pinkelientje: duim voor je dat je v/d week positief mag testen. Het is even afwachten op Ukkie.... hopelijk heeft zij goed nieuws...
Lieverds, mijn test was hagelwit, ben erg teleurgesteld... ga woensdag nog eens testen maar ben alle hoop verloren!
@ ukkie: he wat kl*te voor je meis! Het klonk zo veelbelovend! Maar ook nog steeds geen ongi dus? Blijf hoop houden schat, t komt echt wel goed! Dikke knuf!
Hé wat jammer.. 2 witte testen Hou de moed er in meiden... geen bloed geeft moed! Als ik van een gewone cyclus uit ga zou ik dinsdag op dag 28 zitten.. ben benieuwd!
@nanda en engeltje, ze ligt nog in het ziekenhuis, is afgelopen vrijdag geopereerd, haar mag zat deels beklemd in een breuk in haar middenrif, vanavond weer even bij haar geweest, maar gaat gelukkig heel goed naar omstandigheden, eigenlijk veel beter als we hadden durven hopen in zo'n korte tijd! @Ukkie, balen meis!! Ondanks dat je in je achterhoofd houd dat het misschien geen zwangerschap is komt toch de hoop he! Hoop dat het snel raak gaat zijn of misschien over paar daagjes al positest in handen, ga voor je duimen!! @Nancy, spannend! wanneer wil je gaan testen? Heb vanaf dag 10 na ongi ovutestjes gebruikt, paar testjes met tuurstreepjes en daarna 2 dagen duidelijke en zelfde streep.. Heb gemiddelde genomen van cyclussen voor ik de pil starte, had toen altijd 29 of 31, voor nod 30 dagen gezet. Denk dat morgen toch ongi gaat komen, vanavond al soort van ongikrampen gevoeld
@ pinkelientje: jeetje wat heftig, heeft ze een ongeluk gehad dan ofzo? Gelukkig gaat het naar omstandigheden goed! Lastig hè als je niet goed weet wat je cyclus nu precies is? Hoop voor je dat je snel meer duidelijkheid hebt!
@ Ukkie, balen lieverd... @ Pinkelientje, jemig wat een verhaal... Gelukkig gaat het nu (na omstandigheden) goed met haar. Wat is er precies gebeurd dan als ik vragen mag?! @ Nancy1987, ben benieuwd hoe je cyclus gaat lopen.. @ Mijn test vandaag was echt een zware teleurstelling... Was ook van plan even helemaal niet meer te komen, maar dat lukt me niet. Merk wel dat ik nu minder vaak op ZP kom, dus dat scheelt misschien al. Van de week denk toch nog maar een testje doen als ik nog niet ongi ben... Ach misschien toch een lange cyclus, al hoewel de eerste 2 mooi 28 dagen waren.. Vandaag lekker met me reptielen geknuffeld.. Morgen even in bad doen die mormels..
@ kayleigh: vind t echt vervelend voor je meis! Zo'n rottest kan gewoon je hele humeur beinvloeden he! Hoop voor je dat je over een paar daagjes wel positief test! Dikke knuf! Wat voor reptielen heb je? Ik kruip lekker onder de wol, slaap lekker allemaal!
@ Engeltje, heb gewoon een pech weekend Heb vrijdag middag mijn wijsvinger zwaar gekneusd en de rest van mijn hand licht gekneusd... Ik heb een carneool hartje om mijn nek (dit heeft dezelfde werking als een maansteen, maar is op mijn sterrenbeeld afgestemd), gister ging ik voorover hangen en toen zat dat hartje vast en schoot los tegen mijn onderlip... Was me lip open en nu zit er een hele bloeduitstorting die ontzettend pijn doet... En toen kreeg ik die test in handen en toen was het even over de rand van de emmer met pech... Wij hebben 2 leguanen... Van 5 en 7 maanden oud... Super eigenwijze beestjes... Maar nu nog wel hand tam te maken en gelukkig reageren ze heel leuk op kinderen... Ik ga zo ook onder de wol... xxx weltrusten...
Ukkie en Kayleigh, He, wat jammer Komt vast nog goed...geduld is een schone zaak zeggen ze *zucht* Welterusten voor iedereen!
@ kayleigh: jeetje wat een baaldag heb je dan zeg! Hoe krijg je dat allemaal voor elkaar? Niet leuk! Hopelijk heb je vandaag dan een betere dag ! Leguanen, grappig! Mijn schoonouders hebben baardagamen, maar die willen er eigenlijk vanaf....die beesten hebben pas een hoog libido haha en ze leggen echt megaveel eitjes!
Haha baardagamen zijn ook super leuk... Meeste mensen beginnen met baardagamen omdat deze makkelijker zijn dan leguanen... En als ze veel eitjes leggen verzorgen hun ze wel heel goed... Hoe oud zijn de agamen? Ja had echt een pech weekend... Begon vrijdag middag en eindigde gister avond dat pech weekend... Maar ben nog steeds niet ongi dus alles kan nog...
De agamen zijn nu 3 of 4 jaar oud volgens mij. Ze hebben 2 vrouwtjes en 1 mannetje waarvan ze gemiddeld 3á4 leggen per jaar hebben. Denk dat ze wel ruim 200 babytjes hebben gehad die ze allemasl verkocht hebben. De rest van de eitjes hebben ze weggedaan, want het is gewoon geen doen haha Alleen ze willen de bak compleet verkopen met 3 agamen en de broedstoof, dus tsja, dat kost wel wat natuurlijk! Ik blijf voor je duimen meis! Mijn buik blijft erg onrustig met nu af en toe pijnlijke steken linksonder ipv rechtsonder. Maargoed dr heerst ook zoveel op t ogenblik!
Hoi Dames! Bedankt voor al de hartelijke welkomen Ben nu op mijn werk en heb niet zo veel zin, dus ga ik maar even ZP'en Als het dadelijk nog rustig is, ga ik even het hele topic doorlezen, om jullie een beetje 'te leren kennen' hihi @engeltje leuk dat je een blog hebt! Sommige mensen kunnen zo ontzettend goed schrijven en het helpt hun ook om te relativeren enzo. Ik ben ook van plan om een blog bij te gaan houden als ik zwanger mag raken Heb je dat hier op ZP gedaan? @kayleigh87 wat shit dat je cyclus na 2 perfecte cyclussen ineens zo lang was!! Zou dat nog van het ontpillen of zo zijn? Bah bah! Hoop dat je komende week evengoed nog posi test.. misschien maak je wel heel langzaam en of heel weinig HCG aan..? Pechdagen zijn altijd stom.. en op zo'n dat gaat altijd ALLES mis.. Hoop dat je vandaag je geluksdag hebt!! Kan me goed voorstellen dat je afstand wil nemen.. heb ik ook geprobeert en is me ongeveer 3 weken gelukt Bedankt dat je me op de lijst hebt gezet! Leuk! Maaruh.. zou je 2 dingetjes aan willen passen? ik ben nu nog in ronde 2 en achter de 'i'tjes nog een 'e' willen zetten? Volgens mij huppelt er hier op het forum ook een 'Kiwi' rond @Ladylaura Ben je nu ongi geworden? Wat fijn meid! Ik heb je ook wel eens in het 'ontpil' forum gezien Je had een afspraak met de gyn of niet? @Janssuhh NOD op 19 februari brengt geluk Ik ben dan jarig @pinkelientje Wat erg van je moeder! Maar fijn om te horen dat het beter met haar gaat. Ik zag dat je NOD vandaag is, spannend hoor! Ga je vandaag testen? Of wacht je nog een paar daagjes? Die ovu testen.. ik ben deze maand ook begonnen en de dag dat je ovu test het donkerst is, sprint je eitje! Ik heb deze maand ook voor het eerst getest en de dag nadat mijn test het donkerst was, was mijn test nog maar heeeeel licht positief. heb je anders een foto gemaakt? Dat we mee kunnen kijken? @nanda En weet je al of je eitje gister is geweest? Wel spannend he? @ukkie wat shit van je nega test maar het kan ook zijn dat je misschien wel zwanger bent, maar nog niet genoeg HCG hebt aangemaakt Dus dat je misschien over een paar daagjes wel posi test! Sommige meiden testen pas 2 weken na hun NOD positief! Dus er is nog hoop Volgens mij heb ik nu op iedereen gereageert @Hier ik heb nog steeds bijna geen klachten, terwijl mijn NOD vrijdag al is! Mn borsten zijn wel ietsje gevoeliger dan normaal, maar eerder deden ze altijd pijn! Aan de ene kant denk ik dat ik nu niet zwanger ben, omdat ik geen klachten heb.. en aan de andere kant hoop ik het wel juist omdat ik geen klachten heb.. (heb hier ergens gelezen dat sommige meiden normaal wel iedere maand klachten hebben, en toen ze zwanger bleken helemaal nergens last van hadden.. pfff lekker makkelijk zo'n vrouwenlichaam.. Ik ga maar weer eens aan het werk en tussendoor ga ik hier bij lezen
@ kiewie: jeetje dat jij de tijd hebt om zo'n lang verjaal te typen terwijl je aan het werk bent! Hihi, wat voor beroep doe je? Ja heb mijn blog hier op zp getypt, maat moest hem in 2 delen plaatsen. Als je in dit vakje op het 1tje klikt maast weblog berichten, dan kom je op het laatste stukje van mijn blog en als je dan onderaan op vorige klikt, kom je bij het begin Moet zeggen, had gister aardig de smaak te pakken geloof ik haha, ga er denk ook wel mee verder nu. Heb t nog nooit eerder gedaan. Wel fijn dat je nu geen klachten hebt! Hoop voor je dat t betekend dat je zwanger bent wat kunnen vrouwenlichamen toch onvoorspelbaar zijn he?
He Engeltje, Welke omgeving wonen je schoonouders en voor hoeveel verkopen ze alles? En zijn ze hand tam? Mijn man vroeg er meteen naar haha... Vandaag is mijn leguaan heel lief, maar die van hem is niet te vangen.