hey kwebbeltantes, ik meld mij weer! @Kayleigh: jeetje, wat heftig, zeg! het arme kind! door wie wordt ze nu opgevangen, heeft ze ook een pleegvader? @Ukkie: ik snap dat je het er moeilijk mee hebt... ik hoop ook echt voor je dat je snel zwanger raakt! @kiewie: hier zitten we ook aan de vitamine pillen (davitamon compleet mama en m'n vriend aan een andere multivitamine), dagelijks smoothies en/of 1/2 stukken fruit. Ik ben gestopt met koffie drinken (alleen als ik er echt héél erg trek in heb, dan neem ik wel een bakkie, maar dan ook niet meer dan 1 per dag!). mijn halfvolle melk is vervangen voor volle. ik ben vegetarier en werd door Kayleigh erop gewezen dat (veel) soya niet goed is voor je hormoonhuishouding, dus ik let er nu extra op (dus alleen groenteburgers, een eitje of een andere soya-vrije burger) ik probeer mijn kaneel gebruik te beperken, zodat het straks allemaal wat makkelijker wordt.. en alcohol dronk ik toch al niet. @e1987: welcome back! @iedereen: hoe gaat het met jullie? voelt iedereen zich goed, zowel lichamelijk als geestelijk? kom op hoor, lieverds! THINK PINK! *cyber-hug*
Inderdaad ladylaura, goed bezig met de positiviteit... En als ik dan vanmiddag hoor dat een meisje van 12j haar moeder kwijt is (en haar biologische moeder ook al) dan denk ik... Wat zeur ik... Ik heb nog de hele wereld voor me... Ik heb mijn beide ouders nog en een lieve man en dat lieve kindje komt vast ook wel... Zij is een deel kwijt Donderdag komt de kleine meid bij mijn oppaskindjes spelen om met me te knuffelen zei ze toen straks
@ schaapje, ja ze heeft ook een pleegvader en een broertje en broer... Dat zijn wel haar biologische broers...
Thanxxxx ladies! Jullie zijn lief! Ik blijf zeker positief denken, dat scheelt de helft al denk ik...
@ Kiewie, ik slik trouwens de etos zwanger worden caps... Ben van plan om verder te gaan met mijn gravitamon en dan monnikspeper druppels er bij te nemen... Ik beweeg voor mijn werk al heel veel en doe ook nog aan Zumba en zwemmen... Ik eet veel groente en varieer veel tussen vlees en vis...
@Schaapje.. thnx voor die cyberhug.. ben niet echt mezelf de laatste dagen, meer een emotioneel wrak Ach... onze tijd komt
Jullie zijn allemaal schatjes !!! Ga lekker mijn bed in.. overmorgen nog maar eens testen, voel wel steekjes onderin links, maar dat kan ik me ook verbeelden? Pff ik weet het niet meer, met vriendlief afgesproken dat ik woensdag de HA bel als ik negatief test... Fijn dat hij er helemaal achter staat Slaap lekker!
@ Ukkie, dat is zeker fijn dat hij daar achter staat... Ik hoop op alsnog een posi test woensdag... Pff zo makkelijk als ik vroeger een vriendenboekje invulde zo moeilijk vind ik dat nu... Niet omdat ik het niet in wil vullen maar sommige vragen zijn zo moeilijk te beantwoorden... Heb een vriendenboekje voor volwassenen gekocht voor mijn vriendinnetje. Genaamd "Eerlijk gezegd" (Eerlijk Gezegd, het vriendenboekje voor volwassenen!) Is zo leuk, je leert echt meer dingen over elkaar... Zelfs van beste vrienden kom je zo soms meer te weten...
Morning meiden! Lekker geslapen? Mij lukt t op t ogenblik niet zo, heb echt continu maar hoofdpijn, wordt er gek van! Ook al neem ik 6 paracetamol op een dag, het gaat gewoon niet weg! Heb van de week ook 1 x een advilletje genomen, maar zelfs dat werkt niet Drink genoeg dus ook dat kan t niet zijn, iemand nog tips? Heeft je mannetje de agaampjes al gezien Kayleigh? Nou ik gaat maar eens naar mn beebjes toe, fijne dag allemaal!
ik heb geen idee ik denk het eigenlijk wel zit nu op dag 15 van mijn cyclus ben niet helemaal lekker steken in mijn buik pijnlijke borsten (wel vaker rond eisprong gehad vroeger) dus lets hope en dat man lief raak schiet haha
hey uk vervelend en ben benieuwd wat de ha zegt zo heyff een dag niet hier geweest en gewoon 6 pag bij lezen met niet echt vrolijkke berichten bah zeg pfff zo nu ff snel nieuwe sportkleding halen en mijn verwijsbrief bij de ha halen en heb kaarten voor de toppers YES!!!!
Uk, ben benieuwd wat de HA zegt Fijn dat je even met hem kan praten, he? Nanda, jaja we kletsen wat af
pff zeker wat een geklets kan er ook wel wat van maar was ff druk druk haha me boekjes zijn binnen kan niet wachten ze te geven!!!! maar dan moet ik eerst zwanger zij nhahahaha
Hihi, ja kan ik me voorstellen Nanda, lijkt me erg leuk! Ik heb nog niet helemaal bed8 hoe ik het ga vertellen, mocht het zo ver zijn
Ik wil het wel op een leuke/orginele manier vertellen....!! Mijn pap/mam willen zo graag oma/opa worden... Maar in deze dagen vind ik het wel erg moeilijk om mijn mond dicht te houden. Gelukkig weten mijn beste vriendinnen het
Ik heb wat minder gereageerd maar ben wel steeds mee blijven lezen. Niet echt positieve berichten, hoop echt dat we binnenkort allemaal positief nieuws hebben!!! Net lekker uitgewaaid op het strand, was heerlijk! Ik probeer deze maand minder met het zwanger worden bezig te zijn, wordt elke maand weer zo teleurgesteld. Maar vind het wel leuk om mee te blijven lezen en te reageren alleen wel wat minder vaak.