@Ladylaura.. Hij staat geweldig !!! hahaha Succes morgen bij de gyn @Engeltje.. Hahaha, fijn geweldig. Is gebruik mijn banner meer als 'doel' Als je hem op je laatste, of in jou geval langste cyclus zet kun je mooi testen als de banner op zijn eind is Engel, je bent een schat hahah @Kayleigh.. Pff... wachten, wachten.... succes meid!
@ ukkie: nou vooruit, omdat je zegt dat ik een schat ben heb ik hem er gelijk maar weer ingezet Heb 29 dagen aangehouden, gezien mijn tempkaartje zou dan ongeveer mijn nod moeten zijn, of een dag eerder. Maar ik test dus pas zaterdag he...ff voor de duidelijkheid
Hey meiden, Ik laat ook nog even van me horen (na +/- 7 pagina's met jullie gekwek te hebben gelezen) Ik ben eindelijk ongie geworden -> fijn, duidelijkheid!) wel balen dat het dit keer een lange cyclus was (33 dgn), ze lijken steeds langer te worden.. Ik twijfel alleen op hoeveel dagen ik m'n banner zal zetten en wanneer ik m'n NOD zal verwachten, iemand ideeen? @Engeltje: je bent inderdaad druk geweest! is goede afleiding dus dat betekend over 3/4 dagen een positieve test! @LadyLaura: morgen veel succes, meid! @Kayleigh: Pff.. nog steeds geen zekerheid!?! Heb je al weer een limietdatum dat je weer zou willen testen? en wat een mafketel, die ex van je! laat 'm een nieuwe vriendin kopen, geld zat! @Vallie: welkom in ons midden! hopelijk is het voor jou snel weer raak en dan een plakbeebje! NOD lijstje 21 januari - Sweetheart86 (ronde 2) 23 januari - Pinkelientje (Ronde 2) 25 januari - Ukkie87 ( ronde 7 ) 27 januari - Kiewie (ronde 2) 29 januari - Cher87 (ronde 7) 1 februari - engeltje23 ( ronde 6 of 3 na mk ) 4 februari - nanda1987 (ronde 2 in 7 maanden) 10 februari - Senna24 ( ronde 10) 13 februari - Love87 (ronde 3) 19 februari - Janssuhh (ronde 2) 20 februari - E1987 (ronde 2) 2 maart - Ukkie87 (ronde 8) Zwangeren Beertjuh87 Nena88 Sann23 Ladyw (nog) niet op de lijst Kayleigh87 ( ronde 4, maand 8 ) 18jan was NOD (nog geen menstruatie) LadyLaura06 Maytje Nancy1987 Bloempje24 xSchaapjex (Ronde 4) ????
@ schaapje: nou ik hoop het Balen dat je ongi bent geworden, maar eigenlijk toch ook wel weer fijn, heb je in ieder geval duidelijkheid. Voor je nieuwe NOD moet je je laatste 3 cyclussen bij elkaar optellen en dan door drieën delen. Je komt dan ongeveer op 30 uit, als ik jou was zou ik dan voor de zekerheid 31 aanhouden omdat er net een cijfertje achter de komma staat
Meiden, ik kruip lekker warm onder de wol tegen mn mannetje aan! Moet er nog even niet aan denken om morgen in de vrieskou weer op de fiets te stappen, brrrrr! Slaap lekker allemaal!
Succes ladylaura!!!! Hier ook zenuwachtig....wordt ik ongi, of niet? Temp gaat wel weer omhoog........
Succes LadyLaura... Snap dat je zenuwachtig bent... Engeltje dat is wachten... Pff wat zenuwslopend he...
@ kayleigh, mijn NOD is 23 febr en dan is het ronde 14 en ik zag in vorige pagina's dat je al aardig wat dagen overtijd bent! heb je al getest... of wacht je nog? of heb ik er nou helemaal overheen gelezen!!
NOD lijstje 21 januari - Sweetheart86 (ronde 2) 23 januari - Pinkelientje (Ronde 2) 25 januari - Ukkie87 ( ronde 7 ) 27 januari - Kiewie (ronde 2) 29 januari - Cher87 (ronde 7) 1 februari - engeltje23 ( ronde 6 of 3 na mk ) 4 februari - nanda1987 (ronde 2 in 7 maanden) 10 februari - Senna24 ( ronde 10) 13 februari - Love87 (ronde 3) 19 februari - Janssuhh (ronde 2) 20 februari - E1987 (ronde 2) 23 februari - Vallie (ronde 14 of 4 na mk) 2 maart - Ukkie87 (ronde 8) Zwangeren Beertjuh87 Nena88 Sann23 Ladyw (nog) niet op de lijst Kayleigh87 ( ronde 4, maand 8 ) 18jan was NOD (nog geen menstruatie) LadyLaura06 Maytje Nancy1987 Bloempje24 xSchaapjex (Ronde 4) ????
Vallie ik heb niet afgelopen zondag maar die daarvoor getest... Toen was hij nega, durf het eigenlijk niet meer zo... Maar tegen over jou heb ik eigenlijk niks te klagen Zit in maand 8 nu... en als je de eerste maand mee telt maand 9 nu... Ronde 4... Heb 2 droom cyclussen gehad van 28dagen en vervolgens een hele lange 119 dagen...
@ lady laura das waar ja sorry ik gooi jullie nog wel eens door de war met zijn allen heel veel suc6 vandaag en ben benieuwd hoe laat moet je??? @ kayleigh ja ik zou zondag nog maar eens testen dan weet je hoe of wat toch
oke...ja snap ik dat je het dan niet meer durft... maar t geeft wel duidelijkheid toch! vervelend dat je zulke lange cyclussen hebt... dan weet je ook niet waar je aan toe bent! maar klagen mag altijd hoor... doe ik ook ik ga ook elke maand steeds meer klagen haha ik heb er natuurlijk al eens aan mogen proeven en ineens is dat dan over...dan wil je het zo snel mogelijk weer!!
Ja dat snap ik helemaal... Ik ben nu 8/9 maanden bezig dan... En alleen de vorige keer was een lange cyclus, nu kan dat ook komen door stress... Maar ja we zien wel even wat het word... Vriendin van me blijft zeggen dat ik moet testen... Die wil sowieso een vriendje/vriendinnetje voor haar beebje (bevalt in april, net als mijn schoonzus)
Ja ik zou ook zeggen als je nog een testje in huis hebt...gooi hem ertegen aan! maar dat is makkelijk praten natuurlijk....je wilt ook niet weer teleurgesteld worden...maar aan de andere kant....je kan er ook heel blij van worden!
@kayleigh ik vind wel een beetje dat ze gelijk heeft hihi dan weet je het iniedergeval zeker ik las namelijk dat je toch dacht zwanger te zijn des de langer je wacht des de telleur gestelder je kunt worden tenminste dat denk ik misschien heb ik wel ongelijk hihi