1987 - eerste kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Ja heerlijk, totaal geen probleem. Je moet ze er dan instoppen en 24 uur vantevoren eruit halen en in de koelkast ontdooien, dus niet vanuit de vriezer op de aanrecht. 24 in de koelkast ontdooien en daarna lekker eten ;) als je hem niet in de koelkast zet dan wordt het marsepein een beetje papperig en is het niet meer mooi.

Dus gaat prima ;)

2. nanda1987

nanda1987 Niet meer actief

ok nou mooi dat ik het weet dan kan ik dat ook doen als we een kleine beeb mogen krijgen een mooie geboortetaart maken of geboorte cakjes en dan invriezen dan kan mijn mannetje ze eruit halen als ik moet bevallen ooit hahaha

3. Embarazada

Hihi idd...nichtje van mijn man heeft dat ook gedaan, heel schattige cupcakes met sokjes, beebjes, wiegjes etc...als vervanging voor de beschuit met muistjes ;) heeeeel leuk.

Meiden, ik heb jullie advies nodig. Ik heb ergggg pijnlijke borsten. Nu heb ik dus alles behalve een ideale cyclus en ben 21 jan ongesteld geworden. Kan dit een eisprong zijn, een zwangerschap of wat anders? Ik snap er niets van...

4. nanda1987

het zou kunnen met je eisprong dat heb ik de afgelope keer ook gehad echt heel vervelend en als je gaat rekenen vanaf 21 jan zou dat kunnen kloppen

ik ben nu 2 dagen overtijd alleen zondag neg getest nu denk ik dat het ook te vroeg kan zijn maar zie het do wel bij gyn
    ik heb wel veel pijn in mijn rug en buik de afgelopen dagen steken maar geen ongi en ook niet het gevoel dat ik het worden ga
    en met vlagen misselijk maar dat kan ook komen omdat het bij mij hoort heb daar vaak last van maar is nu iedere keer als ik eten moet pffff

5. Embarazada

Nanda,
    Eisprong zou wel fijn zijn, maar komt niet zo goed uit nu ;) mijn man moet morgen zijn aandeeltje inleveren bij de gyno..dus nu mogen we niet klussen met een happy end, zeg maar ;)

Vervelend meid...en ja over tijd is moeilijk om te zeggen..zie dat je eerst heel lang hebt moeten w88..dat kan nu weer zo zijn, toch? Ik zie dat je deze week naar de gyno mag, wat fijn! Zenuwachtig?

6. nanda1987

@ lady laura
    ja daar ben ik ook erg bang voor ja weer een horor cyclus
    ja ik mag donderdag naar de gyn ben heel benieuwd maar erg bang dat ik pcos heb het vorige keer al die lijst met verschijnselen gepost
    ik ben echt heel benieuwd en zeker zenuwachtig met name om het feit dat ik bang ben heel erg telleurgesteld te worden en heel lang zal moeten wachten ooit mama te mogen worden

7. Embarazada

Nanda,
    De gyno denkt bij mij ook aan PCOS, maar dat had je miss al gelezen? Mijn bloed wordt nu getest en mijn man zijn aandeel ook (staat los van PCOS, maar even checken). Ik vind het zelf moeilijk te zeggen, herken een paar dingen maar ook veel niet...dus ik denk er nog niet echt aan ... probeer te ontspannen meid...je lichaam kan ook 'gewoon' de tijd nodig hebben...

8. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

He meiden,

Wat spannend voor jullie... Beide in afwachten van de gyno...
    Ik weet hoe het voelt... Bij mij is geen PCOS geconstateerd maar ben ook nog steeds niet ongi en ook niet zwanger... Mijn gyno zei doodleuk, zal wel bij je lichaam horen kijk nog maar even aan...
    Maar eigenlijk vind ik het helemaal niks, 2010 word ik door de pil heen zwanger en nu raak ik niet zwanger en niet ongi... Ach ja het komt allemaal wel weer goed hoop ik...

Ladylaura, wat een gave taart...
    Mijn bewaar taart van de bruiloft staat ook nog in de diepvries, wist alleen niet dat hij 24 uur moest ontdooien in de koelkast (mooi dat ik dat weet), moet hem dus 10-11 uit de diepvries halen om hem 11-11 te kunnen eten...

9. Embarazada

Kayleigh,
    Ja, dat taartje staat er bij ons ook nog in. Wij moeten hem er dan 19 mei uithalen ;) We zijn vorig jaar 20 mei getrouwd ;)

Ingewikkeld meid dat de gyno zo reageert...maar je kunt niet echt anders doen he meid...grrr

10. nanda1987

@ lady laura ja had ik al gelezen ja maar ben benieuwd hoop het niet voor je maar wanneer hoor je de bloed uitslag??

@kayleigh heb je dat verhaal al aan je gyn door gegeven (denk het wel) maar wat voor een verklaring geeft de gyn daar dan voor???

en ja afwachten bah
    ik heb het al een heel stuk los gelaten allemaal maar nu ik weer ongi moet worden en naar de gyn moet word het wat vervelender weer

11. Infantem Amor

12. Embarazada

28 feb krijgen we uitslagen :)

13. Infantem Amor

Nanda, snap dat het dan vervelender word. Heb dat ook telkens...
    En ik heb dat inderdaad al aangegeven maar moest geduld hebben... Maar mijn geduld raakt steeds meer op... Maar ja komt ook wel weer goed, probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn... Al is dat erg moeilijk...

14. nanda1987

@kayleigh
    wat een leuke taart zeg
    en ja dat zeggen ze altijd zo makkelijk ja even afwachten pff
    maar anders gewoon weer afspraak maken en zeggen dat je nu graag verder wilt misschien helpt het wel en misschien is het ook niet alles zon kuur maar helpt het je wel verder ik weet het ook niet

@ ladylaura spannend meis wel beetje lang wachten nog maar dan weet je het wel

15. Infantem Amor

Deze tekst vond ik zo mooi...

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Wat een mooie taarten worden er hier gemaakt zeg! Onze bruidstaart staat in mijn profiel :)

@ kayleigh: snap dat je je erzelf onzeker door voelt meis, kun je geen second opinion aanvragen bij een andere gyn?
    Wat een mooie tekst!

@ ladylaura: ben benieuwd naar de uitslagen meis!

17. Embarazada

Mooie tekst! En mooie taart! :D

Nog nieuws dames?

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ ladylaura: niet veel nieuws, nog steeds keelontsteking helaas. Ben trouwens wel gister naar ik hou van holland geweest, superleuk! Heb lekker geplaybackt haha
    Maandag komt MvM bij ons langs, ben benieuwd!

19. Embarazada

He meid beterschap! Wat leuk, ik hou van Holland! Ik ben pas naar Life4you geweest, ook zo leuk! :D

Wat goed dat je mee doet aan MvM! Respect, meid! :D

20. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ja was echt superleuk en gezellig! Wel jammer dat we hebben verloren! Heb me wel rotgelachen om de mensen die wel gewonnen hadden en een kleine auto bij zich hadden :D Ze kregen sjoelbakken!

Deel Deze Pagina