1987 - eerste kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Graag gedaan hoor! Hoelaatben je aan de beurt? Wel gelijk verslag uitbrengen he! Zal voor je duimen dat t meevalt!

2. nanda1987

nanda1987 Niet meer actief

Ja zal ik doen vanavond ik moet er om half3 zijn en daarna eerst boodschappen doen dus jullie horen het

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Echt spannend hoor! Gaat je mannetje met je mee?

4. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Nanda,
    Ik lees dat ik nog opt tijd ben, gelukkig, met je succes wensen! Dus bij deze, erg veel succes!:) Ik ben erg benieuwd, dus let us know ;)

Engeltje,
    Hihi, grappig he hoe mensen dna kunnen reageren ;) mijn schoonbroer en schoonzus waren op vakantie geweest met hun toen 1,5 jaar oude dochtertje. Toen ze terugkwamen van vakantie kwamen we samen, dus met schoonouders, om de vakantiefilmpjes te bekijken op tv. We waren allemaal aan het kijken en opeens kregen we een close-up shoot te zien van mijn schoonzusjes onderbuik (ik d8 nog oeps die hebben we een eigen gemaakt natuurfilmpje tussen laten zitten) en de camara ging toen langzaam naar boven...in haar navel zat een dot met zonnebrand ccreme, daar boven de rest van een groot vraagteken...de camare zoemde uit en toen zag je dus een groot vraagteken op haar blote buik staan...we zaten allemaal hele beduusd te kijken, toen zei ze samen met mijn schoonbroer: Jaja, we gaan met zijn drietjes op vakantie en komen met zijn viertjes terug! Wij allemaal gillen natuurlijk ;) Was ergggg leuk! :D

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Ladylaura: Wat een unieke manier om dat te vertellen zeg! Geweldig!
    Ja het is echt zo leuk om ieders reactie te zien, eigenlijk zou je zoiets moeten filmen gewoon! Ben ook heel benieuwd hoe mijn zwagertje strax zal reageren. We vertellen het hem pas als we de 1e echo hebben gehad. Hij is namelijk autistisch en kan het daardoor allemaal niet zo goed relativeren natuurlijk. Denk dat we hem de echo gaan laten zien en kijken of hij weet wat het is....

6. Embarazada

OOOh wat leuk..dat zal hij vast leuk vinden! :D

Ja van hun eerste dochtertje hadden ze ook erg leuk gedaan. Ze hadden zelf een kruiswoordpuzzel gemaakt voor mijn man en mij. Als we hem op hadden gelost kwam er te staan: hoera! jullie worden oom en tante!
    Dus dat was ook erg geslaagd :D We zijn toen met Pasen naar familie gegaan in terneuzen, daar komen de ouders van manlief vandaan en heel de familie woont daar. Toen hebben ze iedereen een doorzichtig paasei gegeven met een echofoto erin ;) Was ook erggggg leuk! :D

Mijn man heeft ene t-shirt gekocht bij de Prenatal, die wil hij graag aan doen en het zo wat mensen vertellen ;) ik vind dat zelf niet zo heel origineel of leuk...dus ik ga er miss nog wat bij verzinnen :p We zien wel...

Hoe autistisch is je zwagertje? Want anders is het miss ook leuk om het op een kinderlijke manier t evertellen ofzo?

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Wat een leuke dingen zeg! Ik zit ook nog te brainstormen over hoe we het de rest gaan vertellen hoor! Zo leuk die voorpret!

Mijn zwagertje heeft een iq van 60 en is in bepaalde dingen heel slim en in andere dingen juist weer totaal niet... Hij is wel al 17 jaar en is eigenlijk gewoon een grote stoere puberende kerel. We hoeven bij hem echt niet met iets kinderlijks aan te komen. Hij lacht bijv ook om zijn huisgenootjes van dezelfde leeftijd die naar sesamstraat kijken.
    Verder houd hij echt totaal niet van kleine kinderen dus het isnbest spannend hoe hij op dit nieuws gaat reageren. Denk dat we ook een taart maken en meenemen om daar met zijn huisgenootjes op te eten.

8. Embarazada

Engeltje,
    aha ok..ja de ene autist is de andere niet he. Mijn neefje is 21 jaar en in zijn doen en laten 6 jaar, hij heeft ook een autisme spectrum stoornis. Het is een schat van een jong, maar dus wel heel kinderlijk ;)

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Was het maar waar dat alle autisten ongeveer hetzelfde zijn, dan was er een kant en klaar behandelplan zijn en zou het een stuk makkelijker voor ze zijn.
    Qua schoolniveau zit mn zwagertje rond groep 4, hij is vooral wel slim in wat hem echt interesseert. Verder heeft hij PDDnos en kan zich dus totaal niet inleven in een andr en over gevolgen nadenken. Hij heeft veel driftbuien en kan dan erg agressief worden, al moet ik zeggen dat , nu er eindelijk goed naar hem gekeken wordt, het een stuk beter gaat en zekf aanvraagt of hij even in de time out mag als hij boos is.

10. Embarazada

Oh dat is wel fijn.
    Neefje heeft ook PDDNos, maar is juist heeeeel vrolijk en amikaal ;) een echte snoepkont en iedereen is zijn beste vriend. Emoties als verdriet kent hij dan weer niet, apart he.

Poeeeh, nog steeds erg veel pijn aan mijn tepels. Ik zou er bijna een testje op wagen zoveel pijn doen ze, nog niet gehad. Maar goed. Ik kan bijna niet zwanger zijn, want de 21ste jan ongesteld geweest en de 28 niets te zien op de echo bij de gyno..dus zal wel hormonaal zijn...

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Mijn zwagertje kent naast woede ook verder geen emoties helaas....soms lastig om mee om te gaan hoor! Maar al met al ben ik dol op hem, kan onwijs om hem lachen en hij is vanaf het begin af aan ook al dol op mij en heb gelukkig niks te vrezen voor hem :)

Wat denk je van een ovutestje dan? Ik had rond mn ei namelijk ook altijd hele pijnlijke tepels....

12. Embarazada

Hmm, ja die heb ik niet meer in huis en eer ik ze heb zal het miss niet meer nodig zijn ;) ik had ook besloten er niet zo mee bezig te zijn. We klussen om de dag en ik weet de resultaten van de gyno nog niet ;) dus we w88 gewoon maar even af ;)

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Nou spannend allemaal hoor meis! Gewoon lekker genieten van heet klussen dan maar!

Ik ga denk ik ff een lekker tukkie doen, ben best wel moe van het niks doen ;) Misschien tot strakjes!

14. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Nanda.. Succes meid, ik denk aan je!

@Engeltje.. Ben met tempen begonnen....
    36,8 / 36,7 / 36,7....
    Weet alleen niet zogoed hoe je je eisprong enzo kunt ontdekken? Dan zak je temp flink toch?

15. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

@ Ukkie, Wanneer je je temperatuur keurig bijhoudt, zul je zien dat er twee temperatuurniveaus zijn: Die van vóór de eisprong en die van erna. Voor de eisprong, in de eerste cyclusfase, is je basale lichaamstemperatuur (de temperatuur van je lichaam ‘in rust’) iets lager. Rond de eisprong stijgt de temperatuur met tenminste 0,2°C. Veroorzaker is het hormoon progesteron, dat in je tweede cyclusfase door het gele lichaam wordt aangemaakt.

@ Ladylaura, ik wilde het zelfde zeggen als engeltje, ik zou ovu testje doen... maar die heb je dus niet in huis.. Ik heb dat ook rond mijn eisprong...

@ Nanda, ik ben heeeeeeeeeeeel erg benieuwd...

@ Engeltje, leuk hoe je het allemaal duidelijk maakt aan bekende... Zijn veel leuke ideeën... En met je zwagertje, als hij je vanaf het begin heeft geaccepteerd zal het vertellen ook wel redelijk van zelf gaan... En als ik niet zwanger zou raken, dan wil ik inderdaad geen IVF enz...

16. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Kayleight.. Dus wanneer mijn cyclus ca. 0,2 gaat stijgen, breekt de '2e fase' aan?

17. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

#977 Infantem Amor, 9 feb 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 feb 2012
    He Ukkie, ja dat klopt...

Deze omschrijving is beter ;)
    Lichaamstemperatuur
    Voor de eisprong, wanneer de LH-piek begint, daalt de lichaamstemperatuur. Dit is vaak slechts een daling van 0,1۫ Celsius van de lichaamstemperatuur, dus moeilijk waarneembaar.
    Een tot twee dagen na de eisprong, stijgt de lichaamstemperatuur met minimaal 0,3۫ Celsius. Deze stijging wordt veroorzaakt door het hormoon progesteron dat na de eisprong in het bloed komt. Wanneer je menstrueert, daalt je lichaamstemperatuur samen met het progesterongehalte weer. Wanneer je zwanger bent, blijft de lichaamstemperatuur verhoogd.

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ ukkie: goedzo meis! Sluit me bij de uitleg van kayleigh aan, alleen is er bij sommige vrouwen wel een flinke tempdip te zien hoor rond ei.... Weet niet of je toevallig ook een kaartje wilt aanmaken, dan kunnen we met je meekijken en je kan daar ook kaartjes van anderen bekijken en vergelijken.....

@ kayleigh: heb je een reden die je met ons wilt delen daarvoor? Vind t een pittige beslissing, maar ik hoop dat je gewoon snel natuurlijk zwanger wordt!

19. nanda1987

nanda1987 Niet meer actief

Nou daar ben ik weer moest lang wachten
    En nog ff eten
    Ja man lief is mee gegaan
    Inwendige echo gehad en bloed geprikt over 2 weken en dan na 2 weken nog eens blowdprikken en dan 15 mei terug voor behandelplan
    Want ik heb heel duidelijk pcos

Maar besef het geloof ik nog niet helemaal ben lamgeslagen denk ik

20. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ nanda: ben je geschrokken van de uitslag? Volgens mij had je het wel een beetje verwacht toch, of ben ik in de war met iemand anders?
    Gelukkig kunnen ze het in ieder geval behandelen meis, dikke knuf voor jou!

Deel Deze Pagina