@ Engeltje, dat is eigenlijk een beslissing die ik en mijn man al een tijdje geleden hebben gemaakt. Maar dit heeft voornamelijk te maken met het feit dat wij ook de (en eigenlijk te vaak) nadelen van IVF en IUI hebben gezien... En mijn leguaan loopt nog mank, maar ze doet het al beter als gister... @ Nanda, balen zeg... Je had het zelf al wel door he.. Maar gelukkig kunnen ze veel met een behandelplan.. Dikke knuffel
@ kayleigh: ik begrijp je beslissing hoor! Zeker als je idd zoveel de verkeerde kant van die behandelingen hebt meegemaakt! Gelukkig gaat t al beter met je leguaan!
@ Nanda, ja dat geloof ik helemaal... Sterkte... Dikke knuff @ Engeltje, haha ja gelukkig wel... Ze vind het heel leuk om in mijn gebreide trui te zitten, dat is natuurlijk lekker warm, ik mag alleen niet lachen want dan schud zij ook een beetje en dan probeert ze te slaan... En fijn dat je er zo over denkt, iemand uit mijn vrienden kring werd heel boos op mij dat ik er zo over dacht. Als ik zwanger raak wil ik wel MvM doen, want als andere mensen wel al deze trajecten willen volgen wil ik wel wat voor ze kunnen doen...
Vind niet dat anderen het recht hebben om daar boos over te worden. Het is een beslissing die jullie moeten maken en niet zij! Vind het mooi dat je dan wel mee wilt doen aan MvM hoor! Haha zou er niet aan moeten denken dat er een leguaan of een baardagaam ofzo in mn kleding kruipt, zou gillend gek worden denk ik! Die agamen willen jullie trouwens zeker niet meer hebben he? Dan zeg ik t tegen mn schoonouders..
Vinden ze heel mooi, maar hebben helaas het geld even niet.. Ik vind wel grappig, ik heb een vrij wijde trui dus al ik zit komen er vouwen in en daar gaat ze in liggen, alleen mijn vrouwtje doet dat het mannetje gaat liever zelf op ontdekkingsreis door de kamer.. Of probeert het bakje met sprinkhanen te slopen (wat godzijdank niet lukt)... Ja ik vind dat mensen die wel dat traject in willen het recht hebben omdat te doen en zal ook echt meedoen aan MvM, wil mensen dat niet ontnemen omdat ik het zelf niet zou doen. Ik ken meerder mensen die na IVF een kindje met het syndroom van down hebben gekregen, ik denk zelf dat ik dat niet zou kunnen, dus dan neem ik liever geen risico... Ook hebben 3 vriendinnen complicaties gehad... Net als clomid en dat soort dingen vind ik niet zo'n probleem, maar IVF en IUI vind ik een beetje eng...
Ja en als je dat allemaal van dichtbij meemaakt dan kan ik me zeker voorstellen dat je daar huiverig voor bent! Mn schoonouders hebben ze nu van mp afgehaald omdat er geen serieuze biedingen kwamen, dus mocht je iemand weten of er over een tijdje misschien toch het geld voor hebben, dan moet je het maar even aan me doorgeven
Hihi dat is goed... Wij vinden 450 a 500 zeker wel redelijk, maar zijn aan het verbouwen (voorals we een beebje mogen verwelkomen) dus moet wel een beetje opletten op de grote bedrage...
Dat kan ik me heel goed voorstellen, een kind kost niet niks Wij moeten maar eens hard gaan nadenken welk kamertje er van de kleine wordt....
Hihi dat is bij ons al duidelijk, voorlopig dan... We hebben die al ingericht voor ons neefje/nichtje...
Nanda, Jeetje, was dat meteen duidelijk zonder bloed te prikken? Waar kon ze dat zo duidelijk aan zien dan? Bij mij moest ze er bloed voor prikken en was het niet erg duidelijk, dus ben erg benieuwd naar jou verhaal. Niet leuk dat het zo is, maar er is zeker van alles aan te doen he meid!
Hey meiden, Wat een berichten weer vandaag! Wat rot voor je Nanda! Maar wel beter dat je nu weet wat er aan de hand is. Mijn schoonzusje heeft ook PCOS en is met de juiste medicatie redelijk snel zwanger geraakt. dus heb vertrouwen, meid! komt vast goed *knuff* Hier verder geen interessant nieuws.
ja ik hoop ook met de juiste behandeling snel zwanger te raken en mijn rechter eierstok ziet er wel goed uit maar mijn linker heeft te veel eiblaasjes en overbeharing en aantal andere zaken zit nu bij vrienden snel naar huis blijkt brand te zijn bij buren dus ff kijken haha
Ramp toerist Nee ik zou ook gaan kijken, kan zo over slaan Hmm minder van die eiblaasjes, maar ja fijn dat ze nu een behandelplan gaan stellen...
@ lady laura ja idd dus ben benieuwd gisteren zo liggen piekeren dat ik niet kon slapen pfff vandaag denk ik toch maar ff bij mijn mama langs gaan om te.praten @ kayleigh ja idd denk ff kijken viel best mee geloof afzuigkap gelukkig maar Zo het begint te bezinken hier lag volop te.piekeren bah
@ nanda: hopelijk lucht t even voor je op al je met je mams erover praat... Weet ze dat jullie bezig zijn voor een kindje? Oh meiden ik word er echt zo sjaggo van dat ik nu al 6 dagen niet kan praten, is toch niet normaal? Heeft er nog iemand tips? Drink de hele dag al kamillethee, water, siroop, zorg dat ik kauwgom in mn mond heb, af en toe een waterijsje. Wat kan ik nou nog doen om ervoor te zorgen dat ik mn stem weer terugkrijg?
Misschien keelsnoepjes? @Nanda: Praat inderdaad maar even met je moeder, hopelijk kan zij je wel geruststellen. Het komt echt goed, meis..