1987 - eerste kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ schaapje: nog een tip wat voor keelsnoepjes? Heb ook al van die menthol snoepjes en wybertjes....

2. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    uhm... Anta flu/pecto's (in zo'n rood papiertje) vind ik zelf erg lekker/fijn

heb je een keelontsteking en/of keelpijn?

want dan zou je eventueel ook honing in je thee kunnen doen.
    mijn vriend at bij z'n keelontsteking veel vla en yoghurt, dit werk verkoelend voor de ontsteking. (net als de ijsjes)

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ schaapje: ja heb idd ook nog van die anta flu dingen.... Yoghurt en vla krijg ik momenteel niet naar binnen, wordt ik ontzettend misselijk van, maar ga t maar in kleine hoeveelheden proberen, thnx voor je tip!
    Het is een keelontsteking en honing doe ik idd ook al door mn thee ;)

4. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Strepsils, die vind ik zelf altijd wel fijn! :)

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ ladylaura: daar gaat t idd meestal snel van over, maar 1 klein probleempje nu ter grootte van een rijstkorrel...... Als je zwanger bent mag je geen strepsils gebruiken ;)

6. Embarazada

Haha ok..oeps niet aan ged8 ;)

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hahaha geeft niet hoor, moet er zelf ook nog wel 10 keer over nadenken of ik oets nu wel of niet mag... ;)
    Mn mannetje heeft er een speciale app voor gedownload, zo hamdig :D

8. nanda1987

nanda1987 Niet meer actief

@ engelttje ja mama weet het dus vanaf of morgen ff lekker potje gaan janken haha lucht altijd op zit. Nu al te branden haha
    Mag je ivm je rijstkorrel evt wel trachitol?
    En zou geen vla of yoghurt nemen over het algemeen krijg je daardoor meer slijmvorming dat kan heel vervelend zijn met keel ontsteking
    Ijswater.drinken en miss even ha bellen?

Zo ff bij opa en oma snert eten en ongetwijfeld zullen ze willeb weten hoe het in zh ging dus ff groot houden wil niet alles aan iedereen kwijt alleen mama haha

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ nanda: nee dat mag ook niet helaas... Hihi goed idee de ha bellen, die denkt gelijk dat ie een hijger aan de telefoon heeft :p
    Wat jij zegt over dat meer slijm bij zuivel klopt idd, had ik nog niet aan gedacht, thnx! Moet t maar gewoon rustig uitzieken nog denk ik...

Fijn dat je ff lekker uit hebt kunnen huilen bij je moeder. Hoe reageerde ze?

10. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    :$ oeps, dat wist ik niet eens (van die slijmvorming) maar nu je het zegt, vriendlief luep toen wel te klagen over slijm en moeilijk slikken (maar nam het niet al te serieus, want als mannen eenmaal iets hebben, dan zijn ze zo zielig..;))

Sorry, Engel, slechte tip dus...:(

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Geeft niks hoor schaapje, had ervzelf ook niet aan gedacht en wist het eigenlijk wel :)
    Hihi die arme vriend van jou!

12. nanda1987

@ engelttje zou gewoon ha bellen
    En ja weet dat toevallig van mijn werk haha

Ben nog niet naar mijn mama geweest ga morgen belde haar want ze bleek gisteren mijn mannetje nd gebeld te hebben of het wel een beetje ging maar ze was niet thuis

13. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Nanda, meisje.. wat vervelend nieuws zeg! Hopelijk ben je met de juiste behandeling toch snel zwanger... dikke knuffel!

14. Embarazada

Engeltje,
    Idd erg belangrijk, geen zuivel! Voor de rest weet ik het dan ook even niet ;)

Mijn tepels doen nog steeds zeer...alweer meer dan een week :(

15. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ lady: ik hoop zo voor je dat dit gewoon een teken is dat je zwanger bent!

Ik heb vandaag lekker geshopt met mn mams en kon me natuurlijk niet bedwingen en heb een superschattig jasje gekocht voor onze kleine uk. Kan me nog maar moeilijk voorstellen dat onze kleine rijstkorrel er over 8 maanden inpast, kun je nagaan hoe snel zown kleintje nog gaat groeien in je buik!

Heb gisteren enorme buikkrampen gehad waar ik echt wel een beetje van geschrokken ben! Gelukkig geen bloedverlies gehad en zijn t waarschijnlijk mn banden of mn darmen geweest.

Hoest verder met jullie? Nog leuke plannen voor t weekend of al wat leuks gedaan?
    Oja dr komt trouwens weer geluid uit mn keel, heb nu een sexy hese stem hihi

16. Embarazada

Engeltje,
    Ooh da lijkt me idd ook wel schrikken!
    Ik heb er eigenlijk nog niet zo bij stil gestaan dat het ook op zwangerschap kan wijzen...hmmm

17. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

@ Lady laura, dat zou inderdaad kunnen, hoop het wel voor je, ik duim ;)

@ Engeltje, ja dat lijkt me schrikken... Lekker rustig aan doen...
    Mijn plannen voor het weekend, nou hier staat heel het huis op zijn kop, hebben een grotere koelkast en diepvries van schoonouders gekregen...

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ ladylaura: wil je geen valse hoop geven, maar het zou kunnen hoor! Heb het zelf steeds vanaf mn eisprong gehad iedere keer, maar beiden keren dat ik zwanger was had ik het nog veel heftiger!

@ kayleigh: wel lekker extra ruimte in de koelkast en vriezer! Wat lief dat jullie dat hebben gehad van je schoonouders, maar t wordt daardoor wel een hele verbouwing zo te horen hihi

Ik lig nu nog heerlijk in bed, veel te koud om eruit te komen met al die sneeuw ;) Strax ffies een beetje opruimen en van,iddag samen met mn vader nog wat dingetjes zagen voor de snoezelruimte op mn werk :)

oja en morgen komt moeders voor moeders natuurlijk! Ben benieuwd :)

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Meiden wat vinden jullie hiervan? Om het bekend te maken aan de familie wil ik mn broertje een shirt voor zn verjaardag geven met een cryptische omschrijving....

Ontzettend
    Onweerstaanbare
    Man

Jullie nog andere ideetjes, of is dit wel leuk zo?

20. nanda1987

@ engelttje leuk wat voor een jasje zon beertjes ding?
    En snap dat je bent geschrokken en spannend mvm wanneer móet je naar veloskundige?

@ ladylaura spannend heb je al getest?

Deel Deze Pagina