Dames, jullie moeten me even helpen hoor...maar wanneer zou ik nu dan een eisprong moeten hebben (normaal gezien) en wanneer is dan mijn NOD? Ik ben helemaal uit het normale cyclus ritme...
Vallie87, Ja zat ik ook aan te denken...maar dan ben ik er weer z gefocused op en ALS ik PCO heb dan kan het zo zijn dat ik altijd positief test heb ik gelezen...Ik zou meer willen weten wanneer de ovu in eenn ideale situatie zou zijn
Hoi dames , ook ik meld me weer eens Heb het ontzettend druk om huis ( vooral badkamer ) verbouwingen maar lees hier bijna iedere dag nog wel mee. @ kayleigh, nog geen ongi meid? Wanneer heb je voor het laatst getest? @ engeltje, hoe gaat het met de zwangerschap? Probeer vooral aan jezelf en de kleine te denken! Dat is het aller belangrijkste @ ladylaura, sorry kan je hier niet mee helpen.. Ben zelf al zon klungel met cyclussen Hihi. Hier de afgelopen 2 dagen oud bloed en vandaag helderrood 49 dagen als eerste cyclus na bijna 10 jaar de pil vind ik best netjes :d
@ Ladylaura: Fijn dat je zo flink ongesteld bent geworden Het is een beetje lastig te bepalen wanneer je nu je eisprong zou moeten hebben. Normaal gesproken moet je je laatste 3 cyclussen bij elkaar optellen en deze weer door drieën delen, maar goed het zou ook zo maar kunnen zijn dat je volgende cyclus ook weer 24 dagen is. Aangezien je er niet teveel mee bezig wilt zijn is tempen denk ik ook geen optie. Mij heeft het wel meer rust gegeven omdat ik zo kon zien dat ik mn eisprong gehad had. Denk dat er voor jou niks anders op zit als om de 2 a 3 dagen te klussen, goed naar je lichaamssignalen te kijken en zodra je het idee hebt dat je ei nadert om de dag te gaan klussen of om de 36 uur, dit hadden wij de laatste ronde gedaan. @ Vallie: Oh heerlijk de sauna! Zit er de komende weken voor mij nu even niet in, mag pas weer vanaf 12 weken geloof ik en dan moet ik nog opletten met wat allemaal wel en niet mag. Naar welke sauna ben je geweest als ik vragen mag? Bij mij zijn het Elisium, de zwaluwse hoeve en de veluwse bron echt de favoriet @ Kayleigh: Wil je geen valse hoop geven, maar je symptomen klinken me zo bekend in de oren! Ik had een week voor Nod een beetje bloed bij het plassen en op mijn NOD wist ik 100% zeker dat ik ongesteld moest worden en dat gevoel heb ik nu nog steeds af en toe. Weet nu dat dit het groeien van mijn baarmoeder is, mn darmen en mijn banden die ik voel @ Nancy: Zeker geen slechte score hoor na 10 jaar aan de pil geweest te zijn! Hoop voor je dat de volgende cyclus nog iets korter is. Ondanks de stress en de keelontsteking die ik heb gehad voel ik me eigenlijk prima. Tuurlijk heb ik wel wat kwaaltjes, zoals hele gevoelige borsten, strontverkouden en dus af en toe wat krampen in mn buik, maar zolang ik niet te grote maaltijden eet ben ik absoluut niet misselijk, erg fijn Zal zo even wat foto's plaatsen van de MvM test, het jasje en de schoentjes die mn broertje uit new castle heeft meegenomen.
Engeltje, Thanx voor je lieve reactie. Ik denk idd dat ik dat hierbij houdt. Ik heb een banner geplaatst zodat ik enig idee heb, maar het kan idd heel anders uitpakken Ik ben erg benieuwd naar je foto's! Zeg je het als ze er op staan?
Graag gedaan hoor ladylaura! Hoop dat er snel enige regelmaat in gaat komen voor je! Ja schattig he! Kan het de hele dag wel vast houden, tis ook zo zacht! En als je dan bedenkt dat die kleine frummel in je buik er straks in past als het geboren is.... Ben echt verliefd!
Leuk!! Schattig he die babyspulletjes! Ik ben trouwens naar de veluwsebron geweest..volgende keer wil ik idd naar elysium! Ook een stuk dichterbij!! Waar komen jullie eigenlijk vandaan (als jullie dat willen vertellen)
@ vallie: oh heerlijk daar. Vind het ook wel een groot pluspunt van de veluwsebron dat ze ook lauwe douches hebben om af te koelen ipv ijskoude douches! Elisium is voor ons ook dichterbij, dus we wonen vast niet ver bij elkaar vandaan. Ik kom uit de omgeving van den haag en jij?
Nanda en LadyLaura, dat zou kunnen dat ik een maand over heb geslagen... Vind wel gek dat ik eerst goede maanden heb vervolgens 4 keer over sla en dan wel ongi word en nu weer een keer over heb geslagen en nu op het punt sta of over te slaan of als nog ongi te worden of zwanger te zijn... Mijn lijf zegt smorgens dat ik ongi word (dat gevoel heb ik) en naarmate de avond vordert trekt dit weg en heb ik spierpijn (aan de oppervlakte van mijn buik) en krijg ik rommeldarmen enz... Engeltje, ik herken alles wat je beschrijft... Ik heb eigenlijk totaal geen hoop meer... Ben bang voor weer een horrorcyclus... Maar ja we weten het nooit... Als ik nu zwanger blijk te zijn zou ik dat wel super vinden qua timing met vertellen De schoentjes en het jasje zijn echt super!!!
@ @schaapjex nee ik ben ook niet verwent hoor maar had ook zijn pinpas in portemonnee @ engeltje leuk zeg en wat een duidelijke test en wanneer móet je naar veloskundige? Oh ja ik regio utrecht
@ kayleigh: hoop voor je op een mooie posi test, maar kan me voorstelen dat je het zelf miet meer durft te hopen... @ nanda: ja mooi is ie he? Moet 5 maart voor het eerst naar de vk, tenzij uit mn nieuwe bloedtest blijkt dat ik onlangs alsnog de vijfde ziekte heb gehad, maar dat verwacht ik niet, die kans is echt heel klein