1987 - eerste kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Ik hoop dat alles gewoon goed is en je geen vijfde ziekte hebt of hebt gehad... en dat je met een gerust hart 5 maart naar de vk kunt...

En ik durf het echt niet meer te hopen... Dadelijk houdt me lijf me weer voor de gek... Maar krijg steeds meer dingetjes... Jeuk over heel mijn lijf, zuur oprispingen die ik normaal NOOIT heb... Slecht slapen, nacht merries over mijn opa die al bijna 5 jaar dood is, waar ik dan van droom dat hij nog niet is overleden (dit gebeurd dan nog) en hij net dood gaat een paar min voor mijn kindje komt (mijn opa heeft altijd mijn eerste kindje willen zien, maar helaas is hij 5 jaar geleden overleden aan verdriet, mijn oma is 2 juni 2006 overleden, hij wilde niet mee maken dat zij een jaar dood was, hij is 26 mei 2007 overleden)... Ook vroegen mijn klasgenootjes maandag of ik stiekem zwanger was want ik straalde volgens hen... Hmm... Ach ja komt goed... Hoop ik... Zal nu maar eens mijn bed in duiken...

2. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hey lieverds,

ik wilde net nog even blijven kletsen, maar m'n zusje stond voor de deur (ze bleef eten en film kijken) dus ik heb snel de pagina weggeklikt en kon nu pas weer kijken...

@Kayleigh: het zouden inderdaad tekenen kunnen zijn... hoop het voor je, meis...

@Engel: wat lief al die spulletjes, ik kreeg helemaal kriebels in m'n buik toen ik ze zag...

O meiden... Ik ben echt een dromer... ik hoop zo dat het dit keer "raak" mag zijn... mijn ouders hebben mijn schoonvader, zwager en schoonzusje uitgenodigd met de pasen en het zou zó mooi zijn als we het dan zouden kunnen vertellen... dan zouden we 9 a 10 weken ver zijn en zouden we de eerste echo gehad kunnen hebben... ;) *zucht*

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Schaapje: Lekker blijven dromen meis, ik hoop voor je dat die droom heeeeeel snel uitkomt!
    Een week voordat ik posi testte droomde ik over een vage test en die hadden we uiteindelijk ook! En ongeveer een maand ervoor droomde ik over ons dochtertje...... Of het een meisje wordt weet ik natuurlijk nog niet, maar 1 van die dromen is in ieder geval uitgekomen :D

@ Kayleigh: Weet je al wanneer je wilt gaan testen meis? of wacht je af tot je er "2 a 3" cyclussen op hebt zitten? Als je nu zou testen dan heb je er toch al 2 opzitten?

Ben trouwens gependeld en volgens Amfy wordt het een meisje, ben benieuwd!

4. Infantem Amor

Schaapje, hoop ook dat het raak mag zijn voor je deze ronde...
    Ik hoop het ook deze ronde, dan kan ik het mooi vertellen 30 april ;)

Engeltje, ik heb er nu inderdaad al 2 cyclussen op zitten.. Ga straks denk ik even testen, eerst douche kraan halen, want deze past niet meer in onze badkamer :$

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Kayleigh: Heel veel succes met testen dan!
    Hihihi hoe kan je douchekraan ineens niet meer in je badkamer passen? of heb je hem net verbouwd? Wij hebben toevallig ook net een regendouche gehaald...nu de verbouwing nog ;)

6. Infantem Amor

Onze douche is verbouwt en wij hadden een 12cm kraan en nu een 15 cm muurplaat, dat past niet, die kraan is ook al wat ouder dus misschien kunnen we beter een nieuwe kraan kopen ;) Want de s-koppeling van muur naar kraan is alleen al 30 euro voor 2 en dan moet je nog een tussen busje van 5 euro p.s hebben dus 40 euro samen...

En thanks zal wel lukken, ben alleen zo bang voor negatief...

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Daar heb je helemaal gelijk in, dan kan je beter een nieuwe kopen. Bij ons was er een onderdeel afgebroken en dat kostte 50 euro ofzo en als we een nieuwe kochten, met 2 douchekoppen dan waren we 70 euro kwijt :D

Snap dat je daar bang voor bent meis, is niet leuk zo'n teleurstelling...ga voor je duimen

8. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Kayleigh,
    Ik duim voor je meid...het is niet fijn om in die onzekerheid te zitten...dan kun je beter maar even testen toch? ;) We lezen het wel he...ben benieuwd...*duimduimduim*

Schaapje,
    Heerlijk zo lekker wegdromen he...doe ik ook vaak hoor..hele scenarios vliegen dan door mijn hoofd ;) geweldig...ik ben er van overtuigd dt postief denken en loslaten echt een sleutel is dus blijf maar dromen meid!

Nou, ik ben echt heel erg ongesteld,, ongelooflijk veel...sorry hoor, ik weet dat het een beetje onsmakelijk praatje is, maar het valt me gewoon op ;) Het valt me wel op dat sinds ik 4 jan te horen kreeg dat ik naar de gyno mocht ik alweer 2 keer ongesteld ben geworden...ik denk nu dat mijn ansgetn me parten speelden...loslaten zeggen ze...volgens mij is het echt zo!

9. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ik kom uit Gemert... BRABANTTT :D

@Schaapje... Ik ken het ;) Zit ook alleen maar te denken van: Hoe ga ik het vertellen....

10. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    gelukkig dromen jullie met me mee :)

@Kayleigh: lieve meis, heb je al nieuws? hoop dat je een positieve test in je handen hebt gehad..

@Engel: wil je graag een dochter? of heb je geen voorkeur? watvoor typ ben je, als je straks een dochter mocht krijgen, ben je dan van het schattige, dus het meisje-meisje met een hoop (zacht)roze of ben je meer van de stoere kant?

11. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Engel,
    Ze zeggen dat je het kunt voelen wat het is...ben benieuwd ;)

Kayleigh!
    Let u know ;)

12. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Hoiiiiii
    Om nog op me eigen vraag te reageren, ik kom zelf uit alphen aan den rijn!
    ik ben trouwens gependelt....Juli'12 een jongentje haha ik vind t wel grappig hoor! hoop dat t uitkomt ;) of eerder!!
    meiden uit brabant...bijna carnavallen??? me vriend gaat dit jr in eindhoven carnavallen!

13. nanda1987

nanda1987 Niet meer actief

hey ben ik weer ff druk gehad met werken

hier nog geen vorderingen maar verwacht die ook niet voor 15 maart

@ engeltje ben benieuwd
    @ kayleigh en????? heb je al getest???

morgen druk ff taart bakken en dan lekker uit eten en filmpje kijken
    mannetje is jarig

14. nanda1987

@ lady laura ja dat zal kunnen ja dat dat het loslaten betekend

nou hier wekrt het loslaten niet maar das de pcos denk ik
    hoop voor je dat dat het bij jou niet is maar nu ik dit zo hoor van je denk ik het niet

15. Infantem Amor

Hmm mijn test was toch weer negatief... Ga morgen de HA bellen... Want voel me niet echt goed zo... Komt goed... Ga zo me bed op zoeken...

16. nanda1987

@ lady laura ja dat zal kunnen ja dat dat het loslaten betekend;)

nou hier wekrt het loslaten niet maar das de pcos denk ik :(
    hoop voor je dat dat het bij jou niet is maar nu ik dit zo hoor van je denk ik het niet;)

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ schaapje: ik heb geen sterke voorkeur hoor, zolang ons kindje maar gezond is! Maar mijn gevoel zegt dat ons ukje een meisje is....
    Moeten alleen nog lang wachten voor we het weten hihi

@ kayleigh: is geen nieuws goed nieuws of helaas negatief nieuws? Dikke knuf voor jou meis!

18. nanda1987

@ kayleigh vervelend meis je was al bij gyn geweest toch???
    en ja bel maar voor de zeker heid spannend hoor en vervelend van je test

19. Infantem Amor

Ja ben naar gyn geweest, maar die zei ja dat hoort gewoon bij jou..
    Ja daag... daar kom ik niet voor... pfff

20. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ kayleigh: onze posts hadden zich gekruist zag ik.... He wat balen zeg meis en het klonk zo veel belovend! Verstandig dat je de ha gaat bellen, je gaat jezelf alleen maar gek maken zo.... Heeeeeele dikke knuf voor jou!

Deel Deze Pagina