1987 - eerste kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Vriendin van me heeft mij uitgenodigd voor een reading, ben erg benieuwd... En ga morgen ook echt bellen...

En nu echt slapen...

2. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    Jeetje Kayleigh, wat rot weer! je vraagt je gewoon af hoe het kan met al die symptomen :( klotezooi! *knuff*

@Engel: Uiteraard wens je dat jullie kindje gezond is! logisch natuurlijk! maar spannend allemaal voor jou, meis... zou graag in je schoenen staan ;)

3. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Bah balen kayleigh, hopelijk heb je snel meer duidelijkheid!
    En een reading.. Moet ik dan denken aan iemand als Peter van der hurk?

En nanda gefeliciteerd met je mannetje! Maak er een gezellige dag van :)

Nog meer meiden met de badkamer bezig dus.. Leuk!! Bij ons komt morgenvroeg de tegelzetter ( om 7 uur :$:$ ) zit nu al bijna een maand zonder douche.. Begin het wel een beetje beu te worden.
    Ik kom trouwens uit de omgeving van Breda.. Dus ook hier carnaval! :D

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ nanda: gefeliciteerd met je man! Maak er een leuke dag van!

@ schaapje: Dat kan ik me voorstellen ja! Ook al loopt het allemaal niet zoals ik gehoopt had, ik ben superblij met de komst van onze kleine ukkepuk! En jouw tijd komt ook nog wel hoor, voor jullie allemaal! Hoop dat jullie snel met me mee kunnen kletsen over het zwanger zijn!

@ kayleigh: spannend meis, een reading! Ben benieuwd!

5. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Kayleigh,
    Balen zeg! Idd maar even naar de HA bellen ;)

Nanda,
    Tja, ik heb er nog steeds gewoon kans op dat ik het heb hoor. Maar ben nu in 7 maanden tijd 4 keer ongesteld geworden..op zich netjes. Maar goed heb wel andere verschijnselen enzo ;)

Vallie,
    Oeeeh wat leuk! Ik wil ook wel gependelt worden, hoe gaat dat in zijn werk?

Ik ga wel carnavallen ja, maar alleen morgen avond en smiddags naar de optocht. Ik kom uit Roosendaal, trouwens...ik ben dus een Tullepetaon ;)

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ ladylaura: op het pendel forum moet je kijken wie er op dat moment pendelen. De pendelaars gevn dit aan in hun topic. Op het moment dat ze pendelen kan je ze een pb sturen met daarin je naam en je vraag en dan krijg je binnen een pasr dagen antwoord.
    Ze worden er alleen niet vrolijk van als je ze buiten hun tijd om een pbtje sturen, omdat ze natuurlijk ook hun eigen gezinnetje hebben...

7. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Hoiiiiii
    Meiden die gaan carnavallen veel plezier!! heb net me vriend uitgezwaaid die is op weg naar Den boschhh!
    Hier is het rustig...heb wel last van gevoelige borsten en was gisterochtend en vanochtend misselijk... maar t lijkt me nog een beetje te vroeg voor symptonen toch....
    Wat kan wachten toch lang duren!!

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ vallie: heb je altijd voor je NOD daar last van of niet? Ik was ongeveer een week voor mn NOD ineens heel misselijk en had ook megagevoekige borsten en op mijn NOD het gevoel dat ik gewoon ongesteld ging worden. Ben benieuwd dus! Ga voor je duimen hoor!

Hier vandaag de hele dag al misselijk :( geloof dat ik er toch niet aan ga ontkomen helaas....
    Krijg met veel pijn en moeite mn eten naar binnen, lukt niet op vaste tijdstippen en zodra de misselijkheid ook maar een beetje zak neem ik snel wat te eten.
    Manlief gaf me vanmorgen een oen nadat hij koffie op had en toen begon ik gelijk te kokhalzen, hoe erg is dat?!
    Verder heb ik last van een genant kwaaltje....
    Opgewonden raken alleen al zorgt voor verschrikkelijke krampen in mijn buik, waardoor ik gelijk geen zin meer heb....
    Maar ondanks deze ongemakken ben ik superblij met ons mooie wondertje wat in mijn buik groeit!

9. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Nou eigenlijk niet.. vorige maand had ik wel een gevoelige linkerborst maar nu is het echt allebei!
    vervelend dat je zo misselijk bent..maar het is voor een goed doel he!!! :D

10. Infantem Amor

He lieve meiden,

Jullie zijn zo lief...

HA moest ik om 16.30 bellen, dus ik bel zijn ze weg..
    Was ff best pissig. De dag er na kon er ook nog bij.
    Dan kom je bij een man die je moet douchen, waarvan de zoon met zijn vriendin (schoondochter) en 5 jarige kindje inwonen (omdat ze geen geld hebben) en hun zijn dus ook nog eens bewust (hoog) zwanger, nog meer kosten voor die meneer... Kan daar moeilijk bij, dat mensen die goed voor hun kinderen zouden zijn en die alles financieel goed hebben, maar niet zwanger raken en zo iemand dan gewoon zo zwanger is blergh.. En dan zegt ze ook nog dat ze gek word van mensen die "zeuren" dat ze niet zwanger raken... Was zo kwaad, hoe kan ze zoiets zeggen, dat zij zwanger is en profiteert van haar schoonvader alleen al... Huis is een zwijnen stal, als ik dhr in de badkamer wil douchen moet ik eerst haar stapel strings aan de kant schuiven:$
    Pff sorry ff stoom afblazen... Doordat mijn man me vannacht wekte had ik mij vanmorgen dan ook nog verslapen en na al een rot route te hebben gehad kwam ik weer bij hen en heb ik er nu wat van gezegd, dat ze met die opmerkingen zeker andere kan kwetsen... ;)

Positief is dat ik nog altijd niet ongi ben, maar ja ook een nega test van de week dus ik weet het niet... Kan de HA waarschijnlijk pas na carnaval bellen, lijkt nu heeeeeeeeeeeel ver weg!!!

* Ladylaura, ik ben een lappegatter ;) en deels een kersedrup in woaner ;)

11. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Lappegatter? Hmmm...Was dat Tilburg?
    Hihi, sorry als dat niet zo was ;)

Gisteren dus gecarnavalled...eerst optocht daarna lekker stappen. Bij de optocht met vrienden bij elkaar gestaan. Vriendinnetje kwam aanlopen met haar vriend en ik vroeg hoe het ging, ze zei: Tja, wat zal ik zeggen...13 weken zwanger!!!

Wow, ik moest even slikken maar super blij voor hen natuurlijk! Zij is 'al' 32 en wilde het al een tijdje, hij is jonger (27) en ze vertelden erg enthousiast dat ze in september waren gestopt met de pil en echt na drie maanden al zwanger waren! Da vonden ze erg bijzonder en dat is het ook natuurlijk ;) Ik ben nog steeds erg blij, maar ik baal van die dubbele gevoelens, schaam me er ook een beetje voor. Onze tijd komt wel, maar toch is het een beetje moeilijk...

12. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    @ kayleigh, wat een verhaal !
    @ladylaura, voor die gevoelens hoef je je niet te schamen hoor! ik betrap mezelf er ook weleens op :) je bent zo blij voor een ander.. en tegelijk denk je waarom ik niet?!

ik heb trouwens vanmorgen getest...lekker vroeg natuurlijk...
    De test deed een beetje raar...ik gebruikte die van sensitest met dat hartje...ik heb er geen gebruiksaanwijzing bij dus ik stopte hem gewoon in de urine en wachtte tot die doorliep..dit duurde best lang!
    en daarna kwam de teststreep er...en er liep een dunne streep horizontaal door zowel het hartje als de testtreep, zag er heel raar uit!!
    na ongv 20min was het verdwenen en stond alleen de teststreep er nog!
    vaaaaaaaaaaaaaag!
    van de week eens proberen met KV

13. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Kayleigh: wat stom van je HA, zeg!:x en hij kon jou zelf ook niet even bellen?! tss..
    En wat een mensen heb je op de wereld, echt verschrikkelijk! vieze profiteurs en dan ook nog van die kwetsende opmerkingen, bah! je zou ze bijna iets naars toewensen.

@LadyLaura: dat is inderdaad slikken, meis.. ik begrijp je gevoelens heel goed. Heb er zelf ook last van bij meiden in mijn omgeving.. je gunt het ze wel, maar het steekt wel.. en dat zal andersom straks bij ons ook gebeuren, je maakt een hoop mensen blij en het zal vast bij iemand in je omgeving die ook "bezig is" of een wens heeft pijn doen...

14. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Vallie: inderdaad vaag! ik ben niet bekend met de sensitest, dus zou je ook niet kunnen zeggen of dat normaal is... spannend, meis, wanneer ga je weer testen?

15. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    misschien dat ik hem er telang in heb gehouden?
    hij was iedergeval daarna Omo-wit!
    ik hoop gewoon donderdag te testen...heb nu ook geen testen meer in huis! maar ik ga van de week ff die van kruidvat halen!

16. Infantem Amor

Vallie, ik zou van de week gewoon nog een keer testen.. Maar er word gezegd als je een licht streepje hebt is het ook een streepje... Ik hoop het voor je..

Ladylaura, ja dat is inderdaad even slikken.. Ik zie steeds meer op tegen april... Mijn schoonzus en beste vriendin bevallen dan als het goed is binnen 10dagen achter elkaar... Ik en super blij voor hun, maar het voelt ook dubbel. Ik zou ook "graag" bevallen hihi...

All, ja dat kind is echt niet goed bij. Maar ja is gewoon erg dat er zulke mensen bestaan..
    Ga morgen ff kijken of ik toch kan bellen...

17. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    ja maar die streep ging door de hele test en was ipv verticaal, horizontaal en daarna was het wit dus ik tel dat niet als streepje:)

maar ik ga van de week wel weer proberen...heb nog steeds gevoelige borsten!!

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Ladylaura: Was het carnavallen wel leuk?
    Zal zeker even slikken geweest zijn meis en je gevoel is dan zo ontzettend dubbel! Je wilt blij voor ze zijn, maar zelf wil je ook zo graag! Dikke knuf voor jou!

@ Vallie: Wat vaag van die test zeg! Zou zeker even met de kv testen proberen van de week als ik jou was! Hoor regelmatig dat de testen van sensitest ook niet heel erg betrouwbaar zijn. Is er trouwens niet een gebruiksaanwijzing van te vinden op internet? Meestal mag je er idd maar een paar drupjes urine op doen of het een max aantal sec in de urine houden en ook is de uitslag na ongeveer 5 minuten betrouwbaar en daarna niet meer....

@ Kayleigh: Lijkt me ook heel lastig voor jou op het ogenblik als je 2 van die mooie bolle buikjes in je omgeving ziet en helemaal als die kleintjes er dan straks zijn!

19. nanda1987

nanda1987 Niet meer actief

@ allemaal
    bedankt voor de felicitaties van man lief
    ben ff niet online gewest wel alles gelezen
    spannend voor je vallie denk alleen dat de test fout is gegaan dan

verder nog spannende gebeurtenissen hier?

hier alweeer nog niet ongi nu dag 42 van cyclus ben echt benieuwd dat het gauw 15 maart mag zijn pfff

20. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    ja zeker vaag!! heb al gezocht op de site van sensitest naar een gebruiksaanwijzing maar kan het niet vinden...ik had toen zo'n pakket besteld incl ovutesten en daar zat verder geen instructie bij!

Deel Deze Pagina