Pff moet zeggen dat ik daar de puf niet meer zo voor heb... Heb het idee dat dit horrorcyclus 2 word en dat ik weer rond de 119 dagen eindig... Mijn gyn zei doodleuk ja zal wel bij je lijf horen... Ga toch de HA terug bellen want is niks zo... Voel me erg ongelukkig.. en 4 rondes in 9 maanden vind ik erg weinig... :S
pfff dat een gyn dat zegt... 4 rondes in 9 mnd is idd erg weinig!! snap dat je daar moedeloos en ongelukkig van wordt gewoon de HA bellen idd!!
@Engel.. Je temp zou toch altijd moeten stijgen na je ei? Anders heb je toch nog geen ei gehad ofwel? Heb dit weekend niet getempt omdat laat naar bed enzo mijn temp kan bij invloeden.. @Vallie.. Ik moet er elke dag rond 07:30 uit, dus voor mij is het wel handig om te tempen, in het weekend gewoon even wekker, en dan denken phoe ik hoef er nog niet uit.. mag lekker blijven liggen.. vind het wel lekker moet ik zeggen haha Heb dit weekend carnaval gehad, dus laat naar bed enzo, heb niet getempt omdat dat misschien iets kon bij invloeden @Kayleigh.. Gewoon bellen naar die HA hoort... wat een horror gyn
Nadeel is dat je bij ons geen vaste gyn hebt, je krijgt gewoon een van de 4 gyn's Vind dat vervelend, heb dat ook aangegeven maar ze kunnen dat alleen maar anders plannen als je zwanger bent. Kortom je moet maar zwanger raken wil je de zelfde gyn krijgen
@Kay.. Nou dat is ook raar zeg! Je wil dolgraag zwanger raken, maar als dat niet is moet word je maar geholpen door een van de 4 ?! Zou gewoon zeggen wil de volgende als de vorige keer anders moet ik heel mijn verhaal weer uitleggen! En dan plan je maar wanneer de gyn kan... sjeezus zeg!
Thnx ladylaura! Dit zijn tips die ik nog niet heb gehad! Dat van die pepermunt he, ik kauw heel veel op een kauwgompje, zou dat ook kwaad kunnen?
Engeltje, Ik zou zeggen als er pepermunt in zit dan is het niet goed...maar goed..dit zijn alternatieve geneeswijzen he..ik weet niet of een dokter het ook slecht zou vinden
HA gebeld kan vrijdag terecht, wel een andere arts maar die staat onder controle bij mijn arts dus zij moet toch met hem overleggen Enige is dat ik bang ben dat ik dan naar de gyn word gestuurd en onderzoeken krijg, maar dat manlief zijn zaadjes dan ook in moet leveren en denk niet dat hij dat wil... Ukkie, ja dat is echt belachelijk.. Maar ben ook blij dat mijn oude HA met pensioen is die zegt tegen mij als je je bloedgroep wilt weten moet je zwanger raken dan weet je hem (toen was ik 13 jaar) Maar ik ga dat nu ook zeggen dat ik dan bij de zelfde gyn wil en niet telkens een ander.. niet alleen telkens je verhaal vertellen is lastig. Maar ik moet me ook letterlijk iedere keer aan een ander bloot geven, moet telkens een inwendige echo Engeltje, Kauwgom en kaneel tijdens de zwangerschap zijn niet goed. Mijn schoonzus is beide afgeraden te gebruiken...
@ kayleigh: weet jij waarom kauwgom niet goed is? Kan niet zo snel iets vinden er over op internet. Door kauwgom zakt mijn misselijkheid juist meestal een beetje. Kwam dot ook nog tegen meiden, nooit gedacht dit! Drink geen water bij het eten, dit verdunt het maagzuur wat zorgt voor een slechte vertering. Ook kan water er voor zorgen dat vet en olie in het eten samenklonteren, waardoor opname minder goed mogelijk wordt.
Geen idee eigenlijk, zal dat aan haar vragen, dacht dat was ivm pepermunt... Zo ook de kaneel die mag niet ivm kans op vroeg geboorte en kaneel tijdens de zwangerschap kun je heel ziek van worden... vriendin van me heeft geen een keer moeten spugen en pakt kaneel en die werd ziek!! Maar zal ik je eerlijk zeggen dat ik sommige dingen die ze zeggen vergezocht vind... Mijn oma heeft dingen gegeten en gedaan die ons nu sterk afgeraden word!! Rauwe geklutste eieren drinken om zwanger te raken, binnen een maand was ze zwanger, nu mag dat niet meer want je kunt er ziek van worden!!! Dus soms denk ik ook wel eens wat een bang makerij... Zou het voor de zekerheid wel matige, en met kauwgom ik zou zeggen een paar perdag zal geen ramp zijn... Ze zeggen bijv bij kaneel dat dit na eten van 1 kg pas kwaad kan, nou dat eet je denk ik niet perdag...
@ kayleigh: ja als je het wil vragen graag! Dat van die kaneel wist ik idd wel en zoals je zegt, veel dingen kunnen wel, maar dam wel met mate. Dat van vroeger kan ik me nog wel voorstellen, tegenwoordig gaat overal gewoon zoveel troep door heen en dat was toen nog niet. Al dat bespoten groente enzo en ja de kippetjes eten daar ook van
Haha ja dat is ook wel zo hoor... Maar ja ken ook meerder die na 5 maanden pas achter hun zwangerschap komen, die eten dus ook langere tijd niet volgens de voorschriften Maar ik zou echt heel voorzichtig zijn hoor geloof mij maar... Ik zal het vragen..
Daar heb je helemaal gelijk in haha Weet je er zijn zo ontzettend veel adviezen en ik denk dat je vooral gewoon heel goed naar je lichaam moet luisteren, dat is het allerbelangrijkste.
Mijn lichaam zegt nu alleen geen honger! Maar heb zo voor t eerst in een maand weer dansles dus moet zo wel gaan eten....... Ben benieuwd hoe het dansen gaat zo, heb totaal geen conditie sinds mn keelontsteking
Zoals je zelf al zei goed op je lijf letten... Mijn schoonzus had dat ook slecht kunnen eten en heeft het wel goed volgehouden met dansen.. Alleen nu doet ze alleen nog de zwangerschapsgym omdat het anders te veel word... Dus luister naar je lichaam en tussendoor rusten kan toch altijd?
Dankje, hij heetPhil Oh, en wat betreft misselijkheid. Wat mij heel erg heeft geholpen was Schwepps (gemberbier) en 's ochtends voor het uit bed komen hele kleine stukjes crackers eten. Je krijgt het bijna je strot niet door, maar de rest van de dag gaat het een stuk beter!