1987 - eerste kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Engeltje,
    Kijk...daar kwam de gember weer voorbij. Misschien moet je daar maar eens mee beginnen? Gember thee of idd er op kauwen...wie weet.
    En wat die pepermunt betreft, dit was niet echt de bedoeling van mijn lijstje meid ;) Ik geloof zelf allemaal niet zo in van die voedingsmiddelen beperken etc..ik denk rauw vleees etc niet eten, maar al die onzin die je voor de rest leest...poeeeeh ;) Zo zei mijn broertje op een gegeven moment tegen zijn vriendin dat ze geen perzikken meer mocht eten, want dan zou ze een behaard kindje krijgen :p Dat hadtie ook ergens gelezen ;)

2. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Hihi ladylaura, ja je leest inderdaad van alles...
    Kaneel is bij mijn schoonzus en beste vriendin voor gyn afgeraden ;) maar inderdaad als je alles moet laten staan kun je niks meer eten...

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ik ga maar eens gemberthee aanschaffen. Volgens mij heb je ook groene thee met gember er in, wie weet helpt dat al ;)

Gemberbier? Serieus is dat echt bier? Alleen van het woord wordt ik spontaan al misselijk haha, maar bedankt voor je tips :D

@ ladylaura: geeft niet hoor, maar als het echt niet goed is neem ik het liever niet, of in ieder geval minder ;)

4. Infantem Amor

Gemberbier is een drank uit de Surinaamse keuken. In tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden is dit een niet-alcoholische drank. Voor het maken van drie liter gemberbier is drie liter water, een halve kilo gember nodig, een halve kilo suiker en een paar eetlepels citroenzuur. In sommige regio's doet men ook een kruidnagel in het recept. De drank wordt koud geserveerd met eventueel ijsklontjes.
    De drank wordt bereid door geraspte gember en andere ingrediënten in kokend water te mengen en één dag te laten trekken.

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Klinkt lekker :s
    Hihi thnx voor de info weer kayleigh! Ben zo blij met jullie :D
    Vind gember eigenlijk echt ranzig, maar als het helpt! Heb er alles voor over om maar niet misselijk te zijn :)

6. Infantem Amor

Geen dank hihi, is vooral in de zomer lekker ;)
    Groene thee met gember kan ik niet vinden. Wel groene thee met ginseng en dat heeft vrijwel de zelfde werking ;)

7. Infantem Amor

Oh ja pickwick heeft wel thee met gember de chai thee maar daar zit dan weer kaneel in.

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Laat ik dat laatste nu precies in huis hebben :D

Meiden ik ga ffies dansen! Misschien tot vanavond nog en anders slaap lekker alvast!

9. Infantem Amor

10. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
  11. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Swing ze engeltje :)

12. Infantem Amor

13. Embarazada

Engeltje,
    Lekker swingen meid...laat je beebje maar eens merken dat mama danst ;)

Kayleigh,
    oeeeeh, klinkt goed! Zo komen we wel in de zomersferen, hihi...

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Zo, ben weer terug van het dansen, de eerste keer met zn drietjes haha :)
    Ging best goed moet ik zeggen, alleen aan het eind na al het draaien werd ik een beetje duizelig en misselijk....

15. Infantem Amor

Hihi die kleine zal flink draaierig zijn geweest ;)...
    Vervelend dat je dan op het laatste wat duizelig en misselijk werd, maar je bent ook net ziek geweest en een hele verandering in je lichaam dus vind het netjes van je. Hopelijk kan je nog een hele tijd blijven dansen, lichaamsbeweging is goed...

16. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    hey schatties!

Wat hebben jullie weer lekker zitten kletsen :)

@Whosda: welkom in ons midden! en van harte met het moederschap! ;)

@all: wat lief dat iedereen toch meedenkt met elkaar! erg fijn en we steken er ook nog iets van op! hopelijk helpen de tips Engel (en hopelijk straks de rest van ons) de misselijkheid onder controle te krijgen!

@Vallie: (weer) negatief, meis? :( hopelijk was je gewoon te vroeg..

@Kayleigh: belachelijk dat je nooit zeker bent welke gyn je krijgt, het is niet de bakker of de groenteboer waar je je boodschappen haalt ofzo... tss.. het is toch verschrikkelijk dat je straks bij 4 (of misschien zelfs 5 met je HA meegerekend) je hele "hebben en houwen" op "tafel moet leggen"! :x sorry, slechte zaak dit.

17. Infantem Amor

Nou als ik alle artsen mee ga rekenen kom ik dan rond de 10 uit... Wij hebben een artsen centrum, heb dus een eigen arts, maar die zie ik al nooit dan heb ik een vervangend arts, maar die kon nu pas volgende week, dus heb nu een vervangend arts, voor mijn vervangend arts snap je het nog :$

Het is inderdaad lief, maar ook leuk om elkaar te kunnen helpen waar nodig, meerdere ogen, oren enz maken ligt werk :p

Ik ben slapen, moet morgen extra werken :$ Fijn carnaval in brabant :p Kan ik werken omdat ik niet zoveel carnaval ga vieren, ben alleen het weekend geweest...

18. Infantem Amor

Nou ja heb je een extra dienst start de auto niet!!! Baal als een stekker!! Werk je extra kunnen ze je route nog op gaan delen ook... Kl*te auto's... Niemand in de buurt die mij op kan starten en de ANWB heeft alle tijd... Germ die oude menskes...

Ladylaura, volgens mij vroeg jij of een lappegatter Tilburg was... Maar een lappegatter is Geldrop, vroeger heeft in Geldrop de textiel fabriek gestaan van de Tweka. Vandaar "lappegat" met carnaval en ben ik een lappegatter... ;)

Hier nog steeds geen ongi, wel buikkrampen, misschien word ik toch ongi een dezer dagen..

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!

Ben gisteravond echt als een blok in slaap gevallen, was zo moe!
    Heb de uitslag van mn bloedonderzoek weer binnen en heb nog steeds geen antistoffen tegen de vijfde ziekte, dus heb gelukkig geen extra risico opgelopen voor ons beebje! :D

@ Kayleigh: He wat balen meis dat je auto niet start! Is het nu ondertussen al wel gelukt?

@ Schaapje: Ja lief is iedereen hier he :)

Meiden, ik heb gembersiroop in huis (handig hoor als je vriend kok is) Alleen ik vraag me af wat ik er nu mee moet doen....theelepeltje nemen? Er thee van maken? En bah wat stinkt dat spul zeg, wordt er spontaan nog misselijker van als ik eraan ruik, kan me dan ook niet voorstellen dat het zou moeten helpen hihi wat moet ik nou doen?

20. Embarazada

Kayleigh,
    Hihi, ok ;) Grappig dat je de herkomst weet..ik heb geen flauw idee waarom wij Tullepetaonen zijn ;)

Engeltje,
    Hmm, ik zou ook niet weten wat je ermee zou moeten doen..gewoon theelepeltje van innemen? ;) Ik zou miss toch gewoon verse gember kopen en er dan thee van maken...siroop is ook wel erg zoet he, miss wordt je daar idd nog misselijker van...

Deel Deze Pagina