He Engeltje, Ja mijn auto is weer gemaakt. En je kunt 2 theelepeltjes gember siroop oplossen in de groene thee Ladylaura, Het woord Tullepetaon is afgeleid van het Franse woord voor parelhoen: poule pintade. Dit verbasterde men tot poelepetaat en later werd het door letteromzetting en klankomwisseling tullepetaon. Parelhoenders zijn hoenders met een kleurrijk verenkleed en kunnen behoorlijk krijsen en tekeer gaan, net als de Roosendalers met carnaval.
he meiden! ben weer klaar met werken...nog geen ongie te bekennen en me borsten doen zeer!!!! ook geen krampies of iets... het wordt steeds spannender....wel beetje gezeur in me onderrug maar heb ook de hele dag kinderen getild poehhhh hoe is het hier??
Vallie, Spannend kun je nog niet testen? Ukkie, jakkes dat is vervelend! Hier is het rustig...sinds zondag niet meer ongesteld. Nette menstruatie van 5/6 dagen gehad...dus vind het netjes...Ik bereid me voor op dit weekend dan zou ik een eisprong hebben in een ideale situatie en wil hem nit missen omdat ik er vanuit ga dat ik een horrocyclus krijg dus dit weekend krijg ik het druk
nou jaa...kan wel testen...maar het is middag en 2 dagen te vroeg? zou dat al resultaat op kunnen leveren? ik haaaaaaat deze dagen zo!!
Naar mijn idee wel..mijn HA zei dat met de testen van tegenwoordig het helemaal niets meer uit maakt wanneer je test (bij zw testen dan he, ovu testen wel) Maar meid, wil je niet opjagen hooor....ben ook nieuwsgierig
hmm oke....heb zondag en gister getest en allebei wit....misschien zegt dat al genoeg... de ene keer denk ik echt jaa duidelijk zwanger!! ik ging bv vandaag ook zowat over me nek van een poepbroek(normaal doet dat me niet veel) ik droom dr nu ook elke nacht van... maar soms denk ik valll kom maar terug op aarde!!
ja daar heb je helemaal gelijk in... ik probeer mezelf nu ook maar voor te houden dat die KV testen erg gevoelig zijn en er dus eigenlijk al een mini streepje tevoorschijn had moeten komen...
@Vallie.. Vorige ronde had ik 3 dagen voor mijn NOD zo'n testdrang dat ik ook een testje had gedaan... Wist zeker dat ik zwanger was! En kon mezelf niet inhouden... Maar dacht, 3 dagen van te voren is toch wit, als het dan wit is kan ik mezelf wel weer 3 dagen beheersen.. wat denk je... EEN TWIJFELTEST met een iniminni streepje! Stiekem al een klein beetje blij, test je 3 dagen later... negatief! Dus ik test vort op mij NOD... (Roep ik nu heel hard, kijken wat ik over 8 dagen roep ) Wat heeft de rest van je ronde's gedaan (cyclusdagen?)
trouwens engeltje, jij werkt ook op een kdv toch? begint het bij jullie ook al rustig te worden na de bezuinigingen
hmmm das ook niet leuk natuurlijk!! de rest van de ronde's zijn eigenlijk beetje hetzelfde, heb alleen sinds deze ronde en vorige gevoelige borsten...daarvoor nooit last van gehad!! en meestal stopt mn afscheiding ook vlak voor ik ongesteld moet worden...en dat heb ik nu nog steeds.... en vaak heb ik voordat ik ongesteld moet worden zware hoofdpijn!! maar dat heb ik nog niet gehad... ik slik nu wel sinds 2,5mnd etos zwanger worden maar heb niet het idee dat daardoor me cyclus verandert...ik neem er ook maar 1 per dag ipv 2 daar vind ik ze een beetje te duur voor en ik krijg toch genoeg foliumzuur binnen..
Vallie goed van je..... wij helpen je wel door de dagen heen Het zijn er maar 2 !!!!! ( Ik moet er 10... BLEEEEH) Aan jou kwaaltjes te lezen is het wel erg spannend....
Lieve Vallie, Ik zou inderdaad wachten. Je HCG kan ook langzaam opbouwen... Maar ik ken je verhaal, wil je niet bang maken, maar ik had het zelfde en zit nu op cd 62 en vorige keer heb ik 119 cd's gehad... Ik hoop dat je zwanger bent met een langzaam stijgende HCG... xxx,