Voordeel hier is dat je zelf diensten mag beslissen... En ik ben het in de thuiszorg al gewend... werk nu gelukkig niet zo veel avonden... Heb dat wel vaak gemoeten, ocht 4 uur werken en dan de avond weer pfff... Kan eventueel ook nog bij mijn huidige baas kraamzorg gaan doen, dan kan ik echt mijn eigen rooster kiezen... Mijn buur vrouw heeft kindjes en die werkt alleen in de avonden, als er een kindje geboren word, dan word zij opgeroepen om te helpen... En dan draagt zij de zorg de ochtend over aan de kraamzorg die daar weekje blijft...
Kijk das wel handig! Hier in de buurt moet je er toch ook echt navhtdiensten bij draaien. Ach heb het prima naar mijn zin in de kinderopvang!
Weet niet waar je ergens uit de buurt komt... Maar is de kinderopvang niet meer leuk... Kinderen met een grote mond en agressief gedrag, zelfs als ze nog maar klein zijn (dus dan weet je al wat er bij papa en mama gebeurd). Kreeg van een moeder te horen "als An en Am (een 2ling van toen 6j) niet luisteren dan sla ze maar dat zijn ze gewend". En een kind dat iets kapot maakte en mijn collega vroeg waarom hij dat deed en wie dat betaalde kreeg ze "omdat ik dat leuk vind en wat denk je nou zelf, jou kassa want ik ga zo iets niet betalen" snot aap van 4 jaartjes oud... Toen dacht ik DAAAG KDV!!! En ik roep al sinds de geboorte van mijn zusje van nu 20 jaar dat ik BABYzuster word...
Poeeeh jullie werk is allebei niets voor mij Mijn man is verpleegkundige en dat vind ik ook erg knap, niets voor mij... Idd, goed bed is ook belangrijk
nou.. ik was pas 2 nov gestopt met de pil. na eerste ongesteldheid (2dec) nu dus gelijk zwanger. Ik had het helemaal los gelaten omdat ik dacht dat het lang ging duren. Ik was paranoia de eerste maand en de tweede... maar in de maand januarie was ik 7 dagen overtijd en ik merkte het niet eens. Gister ging ik even rekenen en besefte ik, fuck al een week overtijd dat is best vreemd... toen een test gekocht.. en voor ik uberhaupt de test neer kon leggen schoot hij vol in een kruis (cb). helemaal zwanger dus!! ik denk 5 weken ik ben heel blij... ga het zo aan me mannetje vertellen.. die komt altijd laat thuis... nu over een half uurtje ga ik het vertellen
Ik ben bijna afgestuurd maatschappelijk werkster. Hiervoor sociale dienstverlening gedaan en sociaal pedagogisch werk niv 4 activiteitenbegeleiding. Straks toch echt klaar met studeren
ja daarom had ik het uiteindelijk ook niet verwacht. ik zelf heb een verhoogde kans op onvruchtbaarheid en mijn man ook. whahah niet dus. hij gaat echt schrikken hahah hij dacht altijd juist dat hij me nooit kinderen zou kunnen geven. al wist ik wel dat dat niet waar was maar zo snell... dat is wel bijzonder hoor.
Ik ga zo proberen te slapen!! Moet morgen weer om 7.00 op kantoor staan voor een dubbele dienst... Ja dat is wel erg snel ja... Maar vaak gebeurd het op een onverwacht moment Zoals ik al zei veel plezier zo met vertellen... Truste xxx,
Volgens mij doet (bijna) iedereen hier iets in de zorg, grappig! wie doet er iets anders? @Kayleigh: welterusten en werkse morgen vroeg
Ja stomme is zij heeft hem afgeschermd voor personen van buiten af... Dus ben erg benieuwd... Maar is gewoon ziek... Je gaat naar pannenkoekenhuis met je kindjes en als je thuis komt is alles weg...
Wat doe jij dan voor werk xschaapjex? Hihi ik blijf hier maar hangen... Manlief zit nog naar discovery te kijken en wil dat ik beneden blijf :S... Ga hem dan toch echt zo teleurstellen... Snel de tv voor boven terug... Wegens verhuizing staat die nog niet terug...