hihi ook leuk... Heb ik ook ff gedaan... Heb te veel gedaan als ik na ga denken haha... Mijn man is hovenier maar ik ken meer bloemen en planten als hij... En als een klant een plant noemt weet ik hem vaak zo en hij niet...
ik heb net nieuwe testen gehaald en zal komende vier dagen nog testen hopelijk word hij duidelijker. ik zag vanmorgen wel weer een blauw streepje maar niet duidelijk genoeg voor de foto toestel
@Senna.. Heb je niet helemaal gelijk in Senna, als je het gemiddeld 3/4 keer in de week doet (zonder erbij na te denken dat je echt baby's wil gaan maken) kun je best zwanger worden Omdat we nog vrij jong zijn heb ik niet de intensie gehad om vanaf maand 1 perse z.s.m. zwanger te worden... al begint die drang nu steeds meer te komen @Beertje.. Ik zie iets heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lichts, maar ik ga je (nog) niet feleciteren, hoop morgen op een duidelijker streepje !! Laten we met zijn alle duimen . !! Ik doe ook bedrijfs (order)administratie op een hekwerkgroothandel & ik doe de facturatie bij mijn ouders op kantoor (Sierhekwerk) Mijn ouders werken samen met de groothandel waar ik ook werk @Engeltje . Geeeeeertverdemme !!! hahahaha ik werk op kantoor met allemaal 35+ erst die poepen gelukkig niet meer in hun broek @Nena.. Gefeliciteerd!!! Hoe reageerde je mannetje ??!?!?!?!
wat spannend he die testen. ik vond het zo raar hoe de meine gewoon vet snel op zwanger sprong. ik had de test net gedaan en wilde echt wachten, toen ik hem neerlegde zag ik het al. kan het zijn dat als je een hoge hormoon concentratie hebt dat je een tweeling hebt maja ik teste dan ook welop mijn 7e niet ongesteldheid... suc6 !! ik hoop op postief nieuws voor iedereen dit jaar! mijn man was echt geshockt ik had al 5 uur daarvoor het laten bezinken en ik bleef maar vragen of hij het wel leuk vond. maar hij vind het suuper maar wel eng hehe en we hopen dat alles goed gaat!!
Hoi dames! Ik hoop dat ik ook met jullie mag meekletsen... Ik ben net zoals velen van jullie geboren in 1987 en ondertussen druk aan het klussen. Ik woon nu 5 jaar samen met mijn vriend en het zou ons erg leuk lijken om een kindje te mogen krijgen. Ik zit nu in mijn 2e ronde, niet te vergelijken met sommige andere meiden, welke soms al tijden bezig zijn. Maar moet toch zeggen, wel erg spannend hoor! 9 januari is mijn NOD. @Nena: Gefeliciteerd! En de rest hopelijk ook een vruchtbaar 2012! Ben erg benieuwd naar jullie verhalen
Lieve schat, Senna heeft het over het feit dat er gekust staat ipv geklust. En van kussen word je niet zwanger ... En ja dat is ook in het begin maakt het ook niet zoveel uit, we zijn allemaal jong, maar inderdaad op den duur word de drang toch groter... NOD lijstje 9 januari - Sann23 15 januari - Senna24 ( ronde 9) 18 januari - Kayleigh87 ( ronde 4, maand 8 ) 18 januari - Love87 (ronde 2) 25 januari - Ukkie87 ( ronde 7 ) 26 januari (±) - xSchaapjex (ronde 3) 29 januari - Cher87 (ronde 7) 1 februari - engeltje23 ( ronde 6 of 3 na mk ) @ Sann23, Welkom! Ik heb je NOD aan het lijstje toegevoegd...! @ Nena, haha ja jij hebt al even kunnen denken hoe je het ging vertellen en wij wisten het al dus jij was volkomen voorbereid... Denk dat mijn man me met open mond aan zou kijken... Maar fijn dat hij blij is ... En niet te veel denken over wat fout kan gaan en geniet van wat goed gaat... Pff heb hard gewerkt vandaag en klaar wakkker :x Kan te veel na denken Zorgvrager van me zegt dat ze denkt dat ik zwanger ben (heb haar niks over het oefenen verteld) Ze zegt dat ik twinkelende zwangerschapoogjes heb. Alleen weet ik het niet meer, mijn lichaam heeft me al eerder voor de gek gehouden...
Haha ja ik hoop het wel...(maar kan denk nog niet innesteling zou 9 jan zijn als het lukt deze ronde ) Voel me wel erg lekker nu terwijl ik van de week echt beroert was... Ach maandag gyn... Hoop dat ik dan meer weet... Moet alleen ff een ding vragen... Krijg dan waarschijnlijk een inwendige echo... Mijn berekening zegt dan een innesteling te hebben, weet niet of dit dan kwaad kan. Daar kwam mijn beste vriendin mee of de gyn dan niks kapot kon maken... Ben stiekem toch wel heeeeeeeeeeeeel erg zenuwachtig...
hoi damens, leuk senna, het is nog onwerkelijk of niet. dit zal heel wat gaan veranderen in jullie leven. damens dit was vandaag mijn test
IK kan me ook hier aansluiten.. ga nog even een ticker enz. aanmaken maar kom alvast hier aanmelden! Ben ook geboren in 1987, 7,5 jaar samen met mijn vriend, wonen 5 jaar samen en vonden t in zomer 2011 tijd voor gezinsuitbreiding! 80 dagen ontpillen, daarna ronde 1 33 dagen, ronde 2 32 dagen, en nu gebeurd er niets!! Gebruik ovulatietesten en zit inmiddels op dag 35 en nog geen ei te bespeuren, dus dit wordt een hele lange ronde of er is iets mis!! Ik zie dat Ukkie87 ook ineens lange cyclussen kreeg... had je toen wel een eisprong of gebruik je geen ovu testen= wordt een beetje onzeker van deze cyclus... ga vlgende week denk ik even naar de ha voor de zekerheid.. wil gewoon zo graag zwanger worden! En ben nu na een half jaar bezig nog maar 2 kansen rijker en helaas niet goed benut :
Beertje, Gefeliciteerd!!!!! San en Bloempje Welkom! Gezellig! Meiden, ik zie dta jullie een een lijstje bijhouden met NOD datums, daar kan ik jammer genoeg niet op. Geen idee wanneer mijnNOD is, met mijn rare cyclussen! Wij hebben dit weekend alleen maar feestjes de hele tijd en mijn vriendin was hier een groot deel van het weekend. Is nu net weg. Vanmiddag nog naar mijn opa's verjaardag, die wordt 80! Ik heb er zin in
@Beertjuh: heel duidelijk! gefeliciteerd!!! @bloempje: welkom! wat vervelend dat je nog geen ei hebt gespot, kan je 'm niet gemist hebben? (ik ben een leek wat betreft ovu-testen en "tempen", dus weet niet of dat zou kunnen) misschien voor de zekerheid een zwangerschapstest doen voor je naar je HA gaat? @Kayleigh: Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent, gewoon tegen de gyn zeggen dat je mogelijk een innesteling kan hebben. Hopelijk is het nu echt "raak" en hoef je niet de MMM in! alvast succes, meid! @LadyLaura: je kan op de lijst als "datumloos".
@Schaapje, ik heb vrijdag getest, helaas negatief! Ben echt niet zwanger, ennee kan m niet gemist hebben want ik heb echt iedere dag getest... vaag he? Ben nu gelijk bang he.. voor pcos ofzo.. grrrr
@Beertjuh: Duidelijke test!! Gefeliciteerd!! @Bloempje: Hopen dat het niets is en dat het weer spontaan op gang komt! Ik zit ook niet zo in de ovulatietesten, maar mocht je twijfelen gewoon naar de HA gaan!!! @Kayleigh: Veel succes morgen!! Ga voor je duimen, ben erg benieuwd! @Iedereen: Bedankt voor alle welkomstberichtjes! Leuk!!