1987 - eerste kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd beertje!!!!

ik wil ook wel een foto maken van mijn test...

@keyleigh , zo voelde ik me ook dat mijn lichaam me al eens had gefopt!! het kwam daardoor als een verrassing, ik wens jou hetzelfde :)

2. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Mag ik ook op het nod lijstje? Ws de 21 e :)

Gefli beertjuh!

3. Senna24

Senna24 Lid

12 jun 2011
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgend mij bedoel je iemand anders.
    Je hebt wel een duidelijke test, geniet van je zwangerschap!

Ik moet nog een weekje geduld hebben, wachten duurd altijd zo lang!

4. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Bloempjuh: oh, dat is wel heel naar. Misschien dat je eierstok een ronde overslaat? ik snap dat je hier onrustig/onzeker van wordt. :( Ik zou in jouw situatie ook even een bezoekje aan de HA brengen, kan nooit kwaad. Kop op hoor, meis!

@Sweetheart: Welkom, je staat erbij! (lees in je onderschrift ronde 2, klopt dat?)

NOD lijstje

9 januari - Sann23
    15 januari - Senna24 ( ronde 9)
    18 januari - Kayleigh87 ( ronde 4, maand 8 )
    18 januari - Love87 (ronde 2)
    21 januari - Sweetheart86 (ronde 2)
    25 januari - Ukkie87 ( ronde 7 )
    26 januari (±) - xSchaapjex (ronde 3)
    29 januari - Cher87 (ronde 7)
    1 februari - engeltje23 ( ronde 6 of 3 na mk )

5. janssuhh

janssuhh Actief lid

12 nov 2007
    482
    255
    63
    Limburg
    Wat leuk om te lezen dat er al een aantal zwangeren zijn! Proficiat! Ik ben pas net gestopt en maar 1x onveilige sex gehad. Ik heb nu ook nog niet de intentie om zwanger te worden. Als ik een gewone cyclus van 28 dagen heb is 18 januari mijn NOD. Ik wacht rustig af. Ik heb dan ook na mijn vruchtbare dagen gemeenschap gehad. Als het een normale cyclus is. We zullen het zien en wachten rustig af! Ik zal proberen wat meer mee te typen, ben normaal meer een meelezer.

6. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    @ schaapje ja klopt de 2 e ronde!

7. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Nog meer nieuwe meiden: Welkom !!

@kayleight & Senna.. Hahahahaha, stom stom stom…. Heb ik helemaal overheen geleden ! Whahah sorry !!!

@Bloempje… Heb 1 ronde ovulatietesten gebruikt maar kon er helemaal niets van maken, hij geeft bij mij altijd een streepje aan, elke keer iets lichter of donkerder geen regelmaat, en met zo’n rare cyclus ook geen idee waar ik moet beginnen. Heb mijn NOD op 25 januari staan omdat ik HOOP dat mijn cylus weer rond de 33 dagen is, maar dit kan zomaar weer anders zijn! Vind het voor mezelf wel fijn om een ‘datum’ te prikken anders vind ik het zo overzichtloos hahaha… We zullen zien, succes meid!!

8. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    1 jaartje verschil maar toch ;) 1986, en wij gaan er binnenkort ook voor!
    Hartstikke spannend, maar hoelang het gaat duren is inderdaad maar de vraag.. we zien het wel. Leuk om hier mee te lezen hoe het allemaal zal verlopen bij iedereen!

Zoals jullie zien mijn eerste berichtje hier, dus ik moet alles nog leren hoor!!
    Een echte beginner in beide opzichten dus hihi

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Welkom alle nieuwkomers! Gezellig dat jullie mee komen kletsen :)

Zo mn verjaardag zit er weer op, ook al is t pas morgen eigenlijk ;)
    Ben lekker verwend door iedereen en lig nu lekker languit een filmpje te kijken met mn mannetje. Jullie een leuk weekend gehad?

10. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Maytje.. Welkom !!
    @Beertje... Gefeliciteerd trouwens, spannend !!!
    @Engeltje.. Vier jij je verjaardag meestal op zondag, doen wij ook... ideaal!! Heb je veel leuke cadeautjes gekregen? En wat heb je van je mannetje gekregen... ? Ik & mijn vriend zijn ook van de films, heeeerlijk :D

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Meestal op zaterdag, maar hadden gister een nieuwjaarsbal ( die uiteindelijk niet doorging ivm grote brand ernaast) maar moet zeggen als je al moe ben is zondag ideaal, is iedereen op tijd naar huis haha! Maar was gezellig hoor! Heb van mn man en ouders een fototoestel gehad en verder dansschoenen, vaasjes, centjes enz....lekker verwend dus :)
    Ja heerlijk he een filmpje kijken op zn tijdn:)

12. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Engeltje..
    Nou zo te horen ben je flink verwend! Ja wij doen meestal op zaterdag voor vrienden & op zondag voor familie.. (Die zijn er meestal tussen 12:00 en 19:00) ben je er in een klap helemaal vanaf!

13. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Sann23... ga je morgen testen ?!?!?! Heb je al kwaaltjes of wat is je gevoel erbij ?!?! SPANNEND !!

14. Sann23

Sann23 Lid

6 jan 2012
    32
    0
    0
    Verpleegkundige
    @Ukkie Ik voel natuurlijk van alles... ;) Hihi. Heb nu enorm last van gespannen/pijnlijke borsten en steken in mn onderbuik. Maar het voelt niet zoals ik normaal ongesteld zou moeten worden. Ben zoooo benieuwd :). Maar ja, willen natuurlijk ook wel erg graag!
    Ik ga denk ik dinsdag testen, morgen even afwachten of ik ongesteld wordt... En zit in de nachtdienst, dus zal sowieso wel even iets verstoord zijn :( Ik wil mezelf ook niet gek maken...
    Maar ik houd jullie uiteraard op de hoogte!!!

Vindt het ook zo leuk om iedereen zijn verhalen te lezen, hoe de ervaringen zijn en vooral veeel overeenkomsten te zien ;)
    Volgens mij is het in dit forum voor velen hun eerste kindje, heb ik dit goed?

15. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Engel,
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag!!:D
    Leuke cadeaus zeg!

Weer welkom aan de nieuwe dames!

Ik heb vanmiddag verjaardag van mijn opa gehad, die 80 werd, was gezellig!

Ik vind het ook leuk om mee te kletsen enzo, maar soms vind ik het wel eens moeilijk omdat ik er erg op gefocused ben, op het zwanger worden. Herkennen jullie dit? Ik wil zo graag zwanger worden....;) Ik temperatuur ook, eeft iemand hier vrestand van?

16. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Dit is de link trouwens

17. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Engeltje: Alvast van Harte! Fijn als je zo verwend wordt, hè?!

@Sann: Het wordt spannend voor je! zou leuk zijn als we straks allemaal een positieve test in handen hebben... en ja, voor mij (en mijn lief) wordt het ons eerste kindje (als het lukt, tenminste ;))

@LadyLaura: Ja, ik ken je "gevoel", ik loop al een paar jaar te "zeuren"/dromen naar een kindje, maar mijn vent was er nog niet klaar voor. En nu hij groen licht heeft gegeven, denk ik aan niets anders meer. Ik probeer er niet mee bezig te zijn, maar voor, tijdens en na iedere vrijpartij denk ik: "wie weet is het nu raak"... ;)

@Maytje: Welkom!

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Thnx meiden!

@ Sann: oefff wat spannend bij jou zeg! Zal voor je duimen!

@ ladylaura: ja hoor dat is heel herkenbaar! Je wil het gewoon zo graag... Merk ook echt dat iedere maand weer anders aanvoelt en zeker na onze mk is mn lichaam echt van slag. Iedere keer neem je jezelf ook voor van nu ga ik proberen het een beetje van me af te zetten, maar zodra je eisprong nadert beginnen je eierstokken weer als een bezetene te ratelen en daarna voel je totaan je NOD echt vanalles! Alleen de afgelopen maand voelde ik haast niks, zo gek, maar mn ongi daarentegen was de heftigste ooit die ik heb gehad....tsjaa vrouwenlichamen, rare dingen eigenlijk;)
    Merk trouwens wel dat t steeds moeilijker wordt als mensen aan je vragen: en, wanneer komen de kindjes? Dacht er zelf ook nooit over na als ik die vraag stelde, maar ik stel hem nooit meer aan iemand!

Dit is trouwens ook mn eerste rondje tempen, maar heb t alleen nog maar in mn agenda genoteerd en niet op een tempkaartje. Ben nu erg bezig met kaartjes van anderen te vergelijken, maar word er nog niet echt wijs uit. Zie dat jouw temp ook nogal schommelt, heb je iedere dag op hetzelfde tijdstip getempt? Ik merk bij mij dat hoe later ik opsta, hoe hoger mijn temp is...heb 3 dagen om 6.00 getempt, dit was 36,0, 1 dag om 10.30, dit was 36,3 en 1 x om 5.30, dit was 35,8.

19. Senna24

Senna24 Lid

12 jun 2011
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sann23 -> Spannend hoor, knap dat je tot dinsdag kunt wachten met testen, zou mij niet lukken haha.

engeltje23 -> Gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!

20. nanda1987

nanda1987 Niet meer actief

Nou ook ik meld me aan 6.5 jaar samen 4 jaar samenwonen
    En geboren in 1987
    Augustus 2011 gestopt alleen bleek ik een schiltklier probleem te hebben dus is het allemaal wat moeilijker
    Maar ben nu goed ingesteld op medicijnen en ja ben net voor het eerst weer ongesteld geworden hippie eindelijk heb me nog nooit zo blij gevoeld met een menstruatie
    Nu hopen dat het regelmatig blijft komen maar nu voor het echt aan de gang en dat voelt zo verdomd goed!!!!!!
    Succes allemaal en 2012 wordt ons jaar !!!!

Deel Deze Pagina