Engeltje, helaas kunnen we (nou ja ik dan) niet in de link Ben wel benieuwd naar jou bokser... Moeten ze ook maar niet duwen..!! Super dat alles goed is... Opluchting he... Uk, fijn he dat je nu verder kunt en al zo snel... Thanks van mijn zusje voor degene die die vragen ingevuld hebben... Ze kon alleen de leeftijd groep van 16 tot 23 bereiken... Nu heeft ze ook van 24 t/m 35 (uit mijn ander topic en mijn fb) erbij... Zelf is ze 20jaar dus zijn allemaal wat jonger... Ik ga slapen, want krijg last van mijn keel...
Hè jammer Engeltje ik kan hem ook niet zien had graag jullie boxertje gezien haha. Hier verder geen nieuws.. Wat denken jullie voor mijn NOD datum? Zal ik uitgaan van 29 dagen of moet ik de eerste en tweede cycli bij elkaar optellen en delen door 2?
Hey lieffies, Hoe gaat het met jullie? ik zit vanaf vandaag alweer in ronde 6.. @Engel: ik kan de foto's ook niet zien, je moet inloggen ofzo om ze te kunnen zien.. @Nancy: lastig meis, ik denk dat je even uit moet gaan van 29 dagen.. wanneer ben je gestopt met je anticonceptie? @Ukkie: ben benieuwd wat jullie te wachten staat..
@ kayleigh: graag gedaan hoor @ nancy: ik zou idd voor t optellen en door 2en delen gaan, kan t altijd meevallen @ schaapje: hier gaat t goed hoor! Wel doodop na vandaag! En met jou? De foto van de echo houden jullie nog even tegoed dan. Waarschijnlijk wordt t dan t weekend dat ik um plaats. Meiden ik ben vandaag op zoek gegaan naar een nieuwe bh en ben echt geschokken van mijn maat!! Had 85D maar nu 95 F! Wist wel dat t wat gegroeid was, maar een F? Maar oh wat een oerlelijke BHs zijn er in die maat zeg, echt van die oma dingen.... Maargoed heb er nu 1 en die zit wel lekker. Weet iemand nog een winkel waar je wel mooie BHs kan kopen in die maat? Heb trouwens ook zo'n meegroei BH aangehad, maar dat zat me voor geen meter.....
@Schaapje, Sinds afgelopen kerst. Dus dan ga ik maar van de 2 bij elkaar opgeteld uit dan zet ik daar men NOD op.. Weet het zo niet uit men hoofd wanneer dat dat is maar dat heb ik wel bij gehouden in men agenda. @Engeltje, Dat is waar , ga ik doen Fijne avond nog allemaal ik ga verder echte meisjes kijken.. geweldig sommige uitspraken van hun!
Nancy, ik zou inderdaad ook voor 39 dagen gaan ... Dan zit je er ook echt precies tussen in... Engeltje, ja ik weet er wel een maar die zit in eindhoven... Ik ben zelf erg benieuwd hoe mijn cup gaat vallen, ik moet altijd al grote maten winkels af, want ja anders krijg je van die oma BH's Heb nu al een 85 H (90 G), en mijn familie groeit allemaal 2 tot 4 maten
NOD lijstje teruggevonden op pagina 162 NOD-lijst 6 april- Senna24 (ronde 12) 8 mei- Pinkelientje(ronde 4) Zwangeren (uitgerekend op: ) engeltje23 10-10-12 uitgerekend (nog) niet op de lijst Vallie Ukkie87 Kayleigh87 nanda1987 MMM- Niet meer actief LadyLaura06 Nancy1987 xSchaapjex (ronde 4) even wat kleuren: groen = actief op dit topic --------------------------------------------------------------------------- geel/oranje = (langer dan een week) niet actief op dit topic Voortje86 Janssuhh Kiewie Bloempje24 Sweetheart86 Cher87 Love87 Maytje Zwangeren: e1987 29-10-12 uitgerekend Beertjuh87 Nena88 Sann23 Ladyw
Engeltje, Jeetje..dat maakt mij ook angstig..heb een cup D..dus ja Kayleigh, Dan zal die cup bij jou ook wel spannend worden idd NOD-lijstje, Ik denk dat ik er nog niet op kan..ivm toch te onregelmatige cyclussen...maar wellicht heb ik volgende maand weer een mooie kortere cyclus..ben benieuwd!
Wow meiden .. Ik heb maar een cubje b hahah, dus ik heb geen idee waar je de wat grotere maten koopt. Als ik van 39 dagen uitga is mijn NOD op 22 april.. Bleh i hate waiting!
Nancy en Ukkie, ik kom bij jullie mee op het wacht bankje... Mijn NOD valt waarschijnlijk tussen 10 en 14 apr... Als ik op de ovu-testjes af moet gaan is mijn NOD 10 apr... Maar de berekening vanaf mijn eerste menstruatie dag zegt 14 apr En ja zoals jullie weten zegt mijn lijf wel eens over 3 a 4 maanden is je NOD pas...
Dit is die in Eindhoven, zij heeft ook een webshop... Lingerie voor grote maten cups, badkleding en nachtkleding Ik ga daar altijd heen voor bh's want ergens anders smeren ze me bh's van over de 100,- aan (deze zijn vaak al erg aan de prijs) en die zitten dan in de loop van tijd ook niet meer lekker, die bij haar wel... Laura, ja ik krijg denk ik een horror cup.. Bij mijn tante en mijn moeder en beide oma's en mijn 2 nichten is er 2 a 3 cups bij gekomen... Die 3 cups zou bij mij Cup K worden
OMG Kayleigh, Dat is toch onmenselijk Hihi, komt vast goed! Ik kijk eens even naar die link van jou! Altijd leuk nieuwe plekken om lingerie te kopen. Ik koop eigenlijk altijd lingerie van Marlies Dekkers..heerlijk! Ook mijn badpak is van haar, maar dit jaar toevallig ook een erg leuk badpak gekocht bij BonPrix..mijn tante heeft er een oude BH met beugel en cup ingenaaid en nu zit hij echt ge-wel-dig!
Thnx voor jullie shoptips meiden! Nog even 1 vraagje, heb je daar ook wel voorgevormde bhs in die maat dan? Gezien t nogal erg gevoelig is allemaal draag ik dat namelijk t liefste want anders zie je de hele dag 2 punten door je shirtje heen uitsteken haha
Thnx meiden, ben echt trots op onze uk! De meiden naam zijn we wel helemaal uit, dat wordt dan Lieke en de jongensnaam zijn we nog niet helemaal uit. Hebben Jimmy en Quinten bovenaan de lijst staan, maar of die t echt gaan worden, dat weet ik nog niet.... Denken jullie al na over namen? Hoe is jullie weekend tot nu toe? Hier vandaag naar mn vriendin en dr kleine geweest. Even lekker gewinkeld met zn drietjes en toen de kleine op bed lag hebben we ff lekker samen haren geverfd en lekker getut. Woensdag is de grote opening van onze snoezelruimte en hierbij zal ook de pers aanwezig zijn, dus moet goed voor de dag komen Had eigenlijk stiekem gehoopt dat ik lekker op de groep kon blijven, maarja, dat gaat helaas niet met mijn functie
Laura, inderdaad OMG, maar ben er nu al bang voor. Heb nu al pijn in mijn rug... Engel, wow mooi boxertje En ja in de maat heb je ook voorgevormde... Die draag ik zelf ook altij, anders heb ik niet genoeg steun