Wauw, wat mooi en helder engeltje! heel leuk om te zien!! En leuke namen, manlief en ik hebben het al wel eens over namen gehad, we kwamen toen uit op Jelle en Lieke
Thnx meiden @ kayleigh: kijk dat is wel fijn dan, vind dat ook altijd t lekkerste zitten. Zag nu ook wat BHs op wehkamp die wel mooi zijn dus denk dat ik binnenkort maar een bestelling ga plaatsen. @ pinkelientje: haha wat toevallig zeg!
Tot nu toe komen wij op de namen Isabella en Sven.. Willen een dubbele meisje naam Isa Bella (alleen dan zoals hierboven aan elkaar) Sophie Ann vind ik ook leuk, maar mijn man zijn achternichtje heet Roos Sophie (dus ja)... En een kort jongens naam, zoals Sven... Of Luuk vinden we ook leuk... Vinden een jongens naam moeilijker dan een meisje naam... Ja bij Wehkamp zijn ze voor mij te klein en niet stevig genoeg... Die zijn iets minder dragend zeg maar.. Maar ja ik heb vanaf mijn 10 al borsten en sinds mijn 13de al cup E en daarna steeds grote dus bij mij is het ook echt wel nodig... Heb ooit gekeken en ze zijn samen ongeveer 10 kilo van mijn gewicht...
Wat toevallig! Isabel staat bij ons op nummer 2 en dan als roepnaam Isa Jongensnamen zijn echt moeilijk he! ( vooral ook als je in de kinderopvang werkt haha ) Pfff meiden, ik weet me echt geen raad. Ondanks dat de dosis van de pillen omhoog is gegaan blijf ik zo misselijk. Loop de hele dag al te kokhalzen en af en toe is t ook weer rennen naar de wc. T valt me echt ff zwaar op t ogenblik. Weet dat ik niet moet zeuren want ben wel zwanger, maar wordt er echt gek van Heb nu zown beetje ook wel alle tips en trics uitgeprobeerd.....
Haha ze hebben tegenwoordig tot K Yeah... Ga zo dus ook maar even snuffelen... Vind Sapph meestal erg fijn en jong... Sapph - voorgevormde beugelbh? Bestel nu bij wehkamp.nl Maar ook deze is leuk... Hunkemöller - voorgevormde beugelbh? Bestel nu bij wehkamp.nl
Hmm dat is minder als je zo misselijk blijft... Ja Isabella vind ik zo mooi.. Houdt sowieso van dat soort lange namen voor meiden... Jongens vinden we stoere korte namen mooier... Mijn man zijn nicht heeft kinderen, Joost, Roos Sophie en Joep... Ook relatief korte namen voor de jongens en een dubbele voor meisje en zijn andere nicht... Ruben en Janneke... Ben erg benieuwd hoe mijn neefje/nichtje gaat heten, ik denk neefje... En hoe het dochtertje van mijn beste vriendin gaat heten... Ze heeft bij mij naar namen gevraagd dus ik ben heeeeeel erg benieuwd...
@Engel: wat een gave foto! willen jullie voor de geboorte het geslacht weten of blijft het een verassing? en wat naar dat je zo misselijk blijft Wij hebben ook al een aantal namen waar we tussen twijfelen, ik kan ze helaas nu niet noemen, omdat er bekenden van ons hier op het forum zitten. Kan wel zeggen dat wij ook van de dubbele namen zijn. Hier gelukkig straks geen problemen met te grote cupmaten.. ik hoop zelfs dat ze groeien en groter blijven.. ik heb nu een cupje A..
Ja ik baal er echt ontzettend van, t is even echt gewoon niet leuk meer Hoop echt dat de dokter nog iets anders voor me heeft.... @ schaapje: nou groeien doen ze vast hoor meis, maar of het daarna ook nog zo blijft, dat is per persoon verschillend. Ik hoop t voor je
Schaapje, de meeste die ik ken houden toch wel wat meer over... Dus hoop voor je dan dat je dat geluk ook hebt... Oke, ja ik weet eigenlijk niet eens of er hier bekende op zitten en zo ja denk ik niet dat ze weten wie ik ben omdat het mijn echte naam niet is...
Wat een leuke namen allemaal al! Toevallig dat sommige van jullie ook dezelfde in gedachte hebben Hier nog niet zo met namen bezig, als ik een mooie hoor schrijf ik hem wel altijd op. Omdat ik hem anders vergeet haha. Ik heb sinds gisteravond verschrikkelijke pijn links onderin men buik, zou het al een ei sprong kunnen zijn?
Nancy, kun je jou temp kaartje op zp zetten? Want op zich zou het wel kunnen... Dan zou je als je van een LF van 14 uit gaat op 33CD zitten deze keer... Maar misschien dat je aan je temp meer kunt zien... Ook ik heb een lijstje met namen die ik of hoor of lees en die schrijf ik ook altijd op... Ben benieuwd naar de namen van de kindje die deze maand worden geboren... Mijn beste vriendin heeft bij mij namen zitten peilen, dus zij weet welke namen ik leuk vind.. Mijn schoonzus heeft het nu even minder... Zij moet iedere dag naar het zkh ivm hoge bloeddruk... Germ, vind echt zielig voor haar... En ze krijgt een stuit bevalling... Kleintje wil niet draaien, maar ligt goed voor een natuurlijke stuit bevalling.. Moet wel in zkh voor als het fout dreigt te gaan..
Engeltje, Wat een super lieve foto van jullie boksertje! En super balen dat je zo misselijk blijft...ik zou verder geen tips meer weten jammer genoeg! Nou, ik heb een leuk weekend gehad, jullie ook? Gisteren neven en nichtendag gehad met mijn man zijn neven en nichten en aanhang...dat doen we 1 keer in het jaar. We kunnen het allemaal goed vinden maar wonen niet bij elkaar in de buurt. Deze keer in Rotterdam, bowlen en lekker eten! Was geslaagd. Mijn man zijn nichtje is net 14 weekjes zwanger en we hebben haar een lief klein shirtje gegeven van de Hema, met de tekst: 'Hello, I'm new here' in het rood...ik kon me voor het eerst niet bedwingen en heb hem ook voor ons zelf gekocht..voor later Het is z'n schattig shirtje..ik smolt gewoon en wist dat ik het moest kopen, hihi
Pff, net ha gebeld en ik krijg dus al de hoogste dosis tegen de misselijkheid en ze kunnen me dus niks anders geven Moet t nog een week aankijken en als t dan nog niet over is moet ik langs komen.....Trek het gewoon echt even niet, ik wil dat t nu stopt!
@Kayleigh, Ik heb nu nog steeds een beetje een zeurende buikpijn aan de linkse kant.. Houdt het dan zo lang aan? Ik heb geen idee waar ik men temp hier ergens kan invullen? @LadyLaura, Gezellig zon weekend met de familie! Doen we hier eigenlijk nooit.. Wel jammer als ik het zo lees is het heel leuk! Hier verder niet veel gedaan.. Grote schoonmaak door het hele huis @Engeltje, Hè bah vervelend meid! Ik heb helaas ook geen tips voor je.. Hopelijk is het snel voorbij.
Nancy, Ja, is zeker erg gezellig! En een weekend rustig aan is ook wel eens lekker he? Engeltje, Balen meid Als me nog iets te binnen schiet dan meld ik het je meiden, wij gaan vrijdag op zaterdag lekker op vakantie...heerlijk heb er z'n zin in!
Engeltje, balen die misselijkheid en stom dat ze je niet meteen laten komen... Hallo je voelt je helemaal niet goed en hun zeggen wacht nog maar een week... Laura, haha het is een feit, je hebt iets gekocht... Super leuk he... En wij hebben van schoonmoeders kant altijd familie dag. Hun waren met 13 kinderen en ieder kind heeft 2 a 3 kinderen en de helft daarvan heeft al weer 1 of 2 of 3 kinderen, dus we kunnen elkaar niet vaak zien omdat we met te veel zijn.. Nancy, via bijv Mijn Mooist Baby kun je tempkaartjes bij houden..
Kom nu wel weer aan aantal namen tegen die ik leuk vind voor een kindje Jasmijn, Madeline en Feline vind ik ook wel leuk.. Voor Jongens blijven het korte namen bij ons... Maar vind ik veel moeilijker...