Ik zou graag in contact komen met ouders die ook te maken hebben met een kindje dat een levensbedreigende ziekte heeft. Ons zoontje strijd vanaf dat hij 7 weken is tegen leukemie en de strijd is helaas nog niet gestreden. Graag zou ik met andere ouders ervaringen willen delen
Is er niet een lotgenoten vereniging? Wij zijn aangesloten bij een vereniging ivm lichamelijke afwijking van ons kind en hebben nu contact met ouders die hetzelfde traject doorgaan. Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen.
Och jeetje meis wat verschrikkelijk.Er moet ergens toch wel een lotgenoten vereniging zijn ? Wij zijn zelf lid van een stichting (ALS) maar er is nog geen sprake van ziek zijn.Wel 4 in ons gezin met het gen maar dat is iets heel anders.Wil jullie heel veel sterkte toewensen. Dikke knuffel, Nessy
Er is inderdaad de vokk , daar zijn we ook bij aangeslotenmaar daar is het forum helaas niet echt actief. Er zijn wel bijeenkomsten maar daar heb ik dan weer niet zoveel behoefte aan
Organiseren ze geen leuke bijeenkomsten? Hier zwemmiddagen in center parcs en laatst een middag gehad met leuke activiteiten. Kids spelen en zelf kunnen we op een ongedwongen manier met elkaar in contact komen. Maar goed mss is jullie kindje daar nog wel wat te jong voor?