Jaa gister is het hier ook behoorlijk tekeer gegaan met onweer en regen. Nu schijnt het zonnetje gelukkig weer Pff wordt altijd zo moe van mijn menstruatie. Ben altijd 7 dagen, maar elke dag maar een heel klein beetje. Dat had er makkelijk allemaal in 3 dagen uit kunnen zijn. Haha. Hopelijk is dat dadelijk anders als ik mijn 'echte' eerste menstruatie heb.
Gasselternijveen. Is ook wel eens lekker, een dagje niks doen Hier valt het weer nog wel mee. Hebben gister ook geen onweer ofzo gehad... Maar ik denk dat dat vanmiddag wel anders is.
Heel irritant ja. Ik hoop het ook voor je. Sinds ik met de pil gestopt ben, ben ik het juist minder lang dus wie weet... Haha
Hier is het net als gisteren wel droog maar koud en mistig Ik ben vandaag naar de gyn geweest en die heeft mij kunnen geruststellen. Alles is in orde en ik hoef me nergens zorgen om te maken. Hij heeft wel een uitstrijkje genomen maar als alles goed is hoor ik daar niets meer van. Ik heb wel een andere pil gekregen en dus nu hopen dat alles weer goed komt en ik een normale cyclus krijg...
Hier is het nu bewolkt, maar het is wel warm. Ow gelukkig maar, goed nieuws dus. Dat is ook weer een opluchting. Nu op naar de mooie baby !
hey dames, ik zag dit topic, en het leek me wel wat ik ben ook in 1988 geboren en ben samen met mijn man bezig voor een eerste kindje...helaas in december een miskraam gehad bij 6+3 weken...nu weer in ronde 5 na de miskraam...van mij/ons mag het wel weer komen weet in ieder geval dat ik zwanger kan worden op de goede plek op natuurlijke wijze.... Mag ik met jullie mee kletsen? Groetjes Spannend
heel eerlijk gezegd ken ik dat niet hihi. hier kwam het met bakken uit de hemel was niet normaal. vandaag weer zo benauwt sta er niet gek van te kijken als het weer gaat regen.
Hey dames, Ook ik ben van 1988.. Ik woon bijna 4 jaar samen en hebben nu sinds een jaar ook echt een kinderwens.. Vanuit mezelf lukt het niet omdat ik een onregelmatige cyclus heb, en dus niet elke maand een eisprong. Sinds maart zitten we in de medische molen en ben ik gestart met clomid, zit daar nu in de 2e ronde, krijgen hopelijk volgende week te weten of het deze keer raak is geweest.. Mag ik hier ook mee kletsen? Liefs..
Spannend: Welkom, gezellig ! Succes met zwanger worden. Zoals je zelf al zegt weet je dat het op natuurlijke wijze kan. Littlewonder: Haha nou volgens mij ligt het in Drenthe ergens. Eén of ander boerengehucht. Ja het is inderdaad heel benauwd. Maar morgen wordt het ook op sommige plaatsten 30 graden ! Pff... Maar we mogen niet klagen haha. Ezzsje: Ook jij welkom ! Ik zal jullie even aan de lijst toevoegen. Als één van jullie er iets aan toe wil voegen, mag dat. En tuurlijk mag je meekletsen. Gezellig ! Ik hoop ook voor jullie dat het snel raak is.
Roosviceetje - Heeft 1 kindje Abri - Heeft 2 kindjes Fruitmoes - Heeft 1 kindje Hen30sep - Heeft 3 kindjes Honeyy - Heeft 1 kindje Littlewonder23 - Heeft 1 kindje (dochter 2,5 jaar) Bezig met zwanger worden Dream4 - Bezig met 1e kindje - NOD 20 mei - 6e ronde MamavnMilan - Heeft 1 kindje - Bezig voor een 2e kindje Paniekertje - Bezig met 1e kindje Krullenkop - Heeft 2 kindjes - Bezig voor een 3e kindje Siske89 - Eind 2012 bezig voor een 1e kindje Hanneke88 - Bezig voor een 1e kindje Within - Bezig voor een 1e kindje Flora01 - Bezig voor een 1e kindje Spannend22 - Bezig voor een 1e kindje Ezzsje - Bezig voor een 1e kindje (zit in de MMM) Zwanger Liga - Zwanger van 1e kindje Nena88 - Zwanger van 1e kindje Mum to be - Zwanger van 1e kindje Twinty - Zwanger van 1e kindje Marik - Zwanger van 1e kindje OnzeLiefdesbaby - Heeft 2 kindjes - Zwanger van 3e kindje (27-11-2012) MommyIshyra - Heeft 1 kindje - Zwanger van 2e kindje KimmvBritt - Heeft 1 kindje - Zwanger van 2e kindje
thnx waar hebben jullie het allemaal over? kan ik mee praten zijn jullie allemaal uit 1988? relatie? samenwonend? werk?
Nou eigenlijk over van alles en nog wat... haha Ja wij zijn allemaal uit 1988, nou volgens mij 1 iemand niet, maar dat weet ik niet meer zeker. Ik heb een relatie en wonen samen, ben al 6 jaar met mijn man samen en zijn bijna 2 jaar getrouwd. En ik werk met lichamelijk beperkte mensen. Jij ?
ok...ik ben wel uit 1988...heb nu ruim 6 jaar een relatie met mijn man...ben ruim 1 jaar getrouwd (vorig jaar 1 april)....wonen nu 2 jaar samen...werk fulltime in de gehandicaptenzorg met kinderen en jongeren met een beperking...erg leuk ben opzoek naar iets leuks aan versiering voor mijn man zijn 30e verjaardag..iemand tips?
Ow mijn man is vorige jaar 30 geworden... Heb toen van die opblaascijfers gekocht en voor het raam gehangen. Misschien is dat wat ? Klinkt allemaal leuk, een beetje hetzelfde als mij
yep grappig...tis gewoon leuk werk hihi... owke...nou ik ga een eigen marsepeintaart maken met zo'n verkeersbord erop zeg maar..Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.taartenuittwente.nl/media/customer/35/sites/1/photo/verjaardagstaarten/taarten%2520uit%2520twente%2520verjaardag%252030%2520jaar.jpg en dan met zijn naam erop...moet nog even kijken of ik dat blauwe met die tekst ook doe...ga hem zelf maken omdat ik toen zo'n workshop heb gehad met een vrijgezellenfeest van een vriendin..was echt super leuk en misschien een stropdas of sherp ofzo met tekst...en slingers.....tis 9 juni..dus heb opzich nog ff, aan de andere kant ist nog maar 2,5/3 weken...
Ziet er leuk uit ! Knap als je dat kunt. Ow dan kun je nog even, maar zoals je al zegt, voor je het weet is het zover. Succes met het maken van de taart.
kweet nog niet of het me gaat lukken..maar ga het samen met mn goeie vriendin doen...dus komt goed hopelijk....ben benieuwd wat ik er van ga maken hihi.... doen jullie hier aan sport? ik moet nodig iets gaan doen voor mn ontspanning..maar kan niet goed iets vinden wat ik goed vol kan houden alleen....
ok, en heb je daar nog een bepaalde methode voor? doe je dat alleen? ik heb namelijk conditie van niets...en wat overgewicht