owke...ja ik ben opzoek naar muziek waar ik op kan hardlopen..waar je ook aangemoedigd wordt etc..ken je dat?
Nee daar had iemand het laatst wel over met mij. Maar misschien kun je dat ook wel ergens op internet vinden.
Nou ik vind het wel leuk om creatieve dingen te maken voor in huis. Ben laatst in een blad leuke dingen tegengekomen... Verder niet echt. Klooi altijd maar wat aan. En jij ?
haha ben al een tijdje naarstig opzoek...begonnen met haken..maar niet meer mee bezig...evenals met breien hihi..af en toe pak ik het nog....maar heb niet echt een doel wat haalbaar is zeg maar...
haha idd...stom he....wat kun je allemaal wel niet doen qua creativiteit he...kei veel....mja... kga mn bedje opzoeken..zo de pfaffs kijken...ben morgen nog dagje ziek thuis woensdag weer werken.... hopelijk ben ik opgeknapt eind deze week omdat we dan weekendje weg gaan met zn 2e en de hondjes en hopelijk daalt mn temp niet morgenochtend....hihi... welterusten...
Ik heb via marktplaats een crosstrainer en roeiapparaat aangeschaft, ti's wel dat je er echt toe moet zetten om ff uurtje te sporten.. Maar denk denk dat ik ook nog skeelers aan ga schaffen, heb ook over hardlopen nagedacht en ook geprobeerd maar niks voor mij, kijken of dit wel lukt..
Pff sporten.. Haha. Ik sponser al een aantal maanden de sportschool (wel betalen, niet gaan). Ik moet me er echt weer eens tot toe zetten om te gaan. Als ik er eenmaal ben en bezig ben, dan denk ik: "Oh dit is toch wel lekker en geeft energie, moet ik vaker doen." Maar op de een of andere manier heb ik aaaaaaltijd wel andere dingen te doen, die ik net iets leuker/belangrijker vind Haha. Ik doe ook nog aan salsadansen samen met mn man, dus beweging heb ik sowieso wel en ik mag niet klagen met mn slanke lijntje. Maar wat meer sporten kan nooit geen kwaad!
Nou ik moet zeggen dat ik ook al mijn moed bij elkaar moet schrapen hoor Maar als je het hebt gedaan, heb je wel een voldaan gevoel. Flora: Wat leuk, salsadansen met je man. Doen jullie dit al lang ?
Dream: Ja dat is ook zo, als ik eenmaal ben geweest dan zit ik ook echt lekker in mn vel. Ik moet gewoon een vast sportmoment gaan zoeken en trouw elke week op die tijd gaan! We dansen nu 2 jaar, dus we hebben het nu wel een beetje onder de knie. Het is in ieder geval erg leuk en gezellig!
Klinkt erg gezellig. Ik zie het mijn man en mijzelf niet echt doen. Wij zijn net twee houten klaassen haha.
Haha, dat dacht ik van mijn man eerst ook. Maar viel reuze mee, de heupjes zijn goed losgekomen! Haha. Ik heb bijna heel me leven al gedanst en geturnd, dus ik pakte alles wel wat sneller op.
Hoi dames! Mag ik gezellig mee kletsen met jullie? Ik ben ook van 1988 en zitten nu in onze 3e ronde voor ons eerste kindje. Omdat er ook wel wordt gekletst over hobby's, hier die van mij: - naar de hondenschool gaan met ons hondje (chocolade bruine dwergpoedel) - breien, haken (vooral knuffelberen) en borduren - Lezen (momenteel bezig met de hunger games trilogie, en boek 1 is zo goed als uit) Maar natuurlijk verzorg ik graag mijn mannetje en spendeer ik liever wat tijd met hem. Wij zijn pas getrouwd (2 weken nu) en de liefde is dus hééél groot op dit moment Cliché misschien, maar het is wel zo. Hopelijk mag die liefde resulteren in een klein beebje, we hopen er op maar we zullen wel zien hé
Flora: Er is dus nog hoop voor ons haha Elance: Welkom en gefeliciteerd ! Wat leuk Een leuke dag gehad ? Zo te lezen heb je genoeg hobby's. Leuk !
Roosviceetje - Heeft 1 kindje Abri - Heeft 2 kindjes Fruitmoes - Heeft 1 kindje Hen30sep - Heeft 3 kindjes Honeyy - Heeft 1 kindje Littlewonder23 - Heeft 1 kindje (dochter 2,5 jaar) Bezig met zwanger worden Dream4 - Bezig met 1e kindje MamavnMilan - Heeft 1 kindje - Bezig voor een 2e kindje Paniekertje - Bezig met 1e kindje Krullenkop - Heeft 2 kindjes - Bezig voor een 3e kindje Siske89 - Eind 2012 bezig voor een 1e kindje Hanneke88 - Bezig voor een 1e kindje Within - Bezig voor een 1e kindje Flora01 - Bezig voor een 1e kindje Spannend22 - Bezig voor een 1e kindje Ezzsje - Bezig voor een 1e kindje (zit in de MMM) Elance - Bezig voor een 1e kindje Zwanger Liga - Zwanger van 1e kindje Nena88 - Zwanger van 1e kindje Mum to be - Zwanger van 1e kindje Twinty - Zwanger van 1e kindje Marik - Zwanger van 1e kindje OnzeLiefdesbaby - Heeft 2 kindjes - Zwanger van 3e kindje (27-11-2012) MommyIshyra - Heeft 1 kindje - Zwanger van 2e kindje KimmvBritt - Heeft 1 kindje - Zwanger van 2e kindje