Ezzsje wat fijn dat je pregnyl mocht spuiten! 29mm is ook wel erg groot, meestal springen ze bij 18 tot 20 al... Ik duim voor je meid!
Ook succes voor jou Ezzsje. Op naar een mooi ei. En de mensen in je omgeving gaan er vast wel aan wennen. Gewoon doen waar je je goed bij voelt.
Paniekertje klusse! Ezzsje best al een groot ei. Mag aannemen dat die nu wel op klappen staat. Jij ook klusse Wat betreft je baas. Een ander weet niet hoe groot die verlangen is. Een wens is een wens zeg ik altijd tegen mensen die zeggen dat ik jong ben. Ongeacht of je 18, 23 of 49 bent.
Ja het is ook best groot, maar hij heeft de neiging om niet te knappen, daarom pregnyl spuit gekregen, wordt klussen het weekend. Dinsdag weer terug om te kijken of ie gesprongen is. En idd de mensen moeten er maar aan wennen. Heb wel een schoonzusje, die is 1 jaar ouder en heeft al 3 kids en 4e op komst toen ik dat hoorde werd ik wel gek, waarom zij wel en ik niet, heb toen heel de avond lopen janken., nu maar naast me neer gelegd en gewoon zelf geduld hebben. Gaan jullie nog iets leuks doen het weekend! Liefs
Ja klussen ! En van de zon genieten en beetje huishouden. Lekker lui weekend dus. Mag ook wel, heb de afgelopen 2 maanden om het weekend gewerkt. Nu de komende 4 weekenden vrij. Heerlijk! Jij nog plannen ezzsje?
Hier weinig plannen kom net uit werk. Vriend heeft zo een bedrijfs feest dus ga ik maar aan de schoonmaak. Morgen om 7.15 weer werken.. Dagggg weekend met mooi weer Iedereen een fijn weekend.
Wij ook niet veel bijzonders, net ff naar de kermis geweest hier in de buurt, en verder niet veel morgen op verjaardag bij schoonvaders, en vanavond klussen Succes morgen met werken jullie meiden. Liefs
Werkse dream! Wat voor werk doe je? Ezzsje leuk hoor kermis. Vooral die draaiende dingen, verslavend! Veel plezier het weekend. Ik probeerde te slapen. Ben erg moe maar lukt niet. Leuke buren die alle volksliedjes luidkeels zingen op een party. Ach ik vermaak me wel hoe vals het is. Lig lachend in bed
Oh haha ja kan best vervelend zijn als je wilt slapen, bij ons is er een festival, dus dat zal ook wel tot ergens vannacht te horen zijn. Werk ze morgen dream en hopefaith.. Fijn weekend. Liefs
Ik werk in de zorg en jij ? Hahaha je moet je vast kostelijk hebben vermaakt met die zingende kraaien naast je.
Goedemorgen! Wij hebben ook een heerlijk weekendje gehad! Lekker luieren en nix doen... Nog steeds kriebels in m'n buik, maar dat zullen de zenuwen wel zijn omdat ik volgende week mijn NOD heb... Dus nog 1 week... Ik ben echt heel erg ongeduldig... Verder niets te melden! Fijne (werk)dag dames!
Dream ik werk ook in de zorg dus om 't weekend werken. Spreotje spannend! Deze week zoveel mogelijk dingen plannen. Dan gaat de week sneller voorbij. Ik heb al mijn tekort gekome slaap ingehaald. Gister van 20u tot net 9u geslapen, heeeerlijk Straks maar aan de poets en de was doen. Fijne dag iedereen.
hi meiden, ik ben weer even bijgelezen vervelend zeg met die eitjes die maar niet willen springen @ego, ik had dit keer mn ei wat later (afg vrijdag eindelijk posi ovutest), en dan heb ik eigenlijk nog niet eens iets te klagen met mijn cyclus...heb t gevoel dat we goed geklust hebben dus t is weer spannend op t wachtbankje nu nog ong. 2 weken geduld hebben (en dat heb ik niet dat scheelt...), maar gelukkig is t druk op t werk dus gaat daar de tijd in elk geval snel voorbij! ook in t weekend leuke dingen gepland dus dan denk ik er hopelijk ook niet teveel over na gisteravond is de beste vriend van ml er achter gekomen dat we bezig zijn, hij zag het potje gravitamon staan en vroeg of ik hem iets te vertellen had tja, ml wil niet dat mensen t zien, moet ie t vooral op een tafeltje naast de bank zetten ipv in de keukenkast....zucht...zijn schuld dit keer meiden, werkze, schoonmaakze, etc. vandaag! hoop dat we snel positieve berichten zien hier
Nou dames ik had dus een super duidelijke ovulatie test, hoop dan ook dat het klopt, morgen naar het zkh om te kijken of het ook zo is geweest ik ben dus benieuwd. Voor de rest een heerlijk gezellig weekend gehad, en aardig wat geklust hopen dat het niet voor niks is geweest.. Nu weer aan het werk, maar is super rustig ivm de vakantie en kermis hier in het dorp Pff.. Nog ff tot 6 en dan is de werkdag weer voorbij. Liefs
Wow Ezzsje als die ovu test knalde moet het morgen in t zkh te zien zijn Ik heb vanmorgen weer de puregon gespoten. Hopelijk deze maand een goede icsi poging met een mooi resultaat.
Sproetje: Spannend meis, ik duim voor je ! HopeFaith: Leuk ! Met ouderen ? Babyfotograaf: Hahaha oeps, nouja als iemand het weet maakt het niet uit toch. Kun je het tenminste met iemand delen. Heel veel succes met wachten. Gelukkig heb je het druk, gaan de dagen lekker snel voorbij. Ezzsje: Klinkt als een gezellig weekend Spannend, hoop dat je je ei nadert en dat die raak mag zijn ! Hier: Aan de ene kant heb ik het idee dat mijn ei nadert. Heb zo'n ongi gevoel... Maarja met mijn cyclussen weet ik het ook niet meer zeker. Temp gewoon door en dan zien we het wel !
Roosviceetje - Heeft 1 kindje Abri - Heeft 2 kindjes Fruitmoes - Heeft 1 kindje Hen30sep - Heeft 3 kindjes Honeyy - Heeft 1 kindje Littlewonder23 - Heeft 1 kindje (dochter 2,5 jaar) Bezig met zwanger worden Dream4 - Bezig met 1e kindje MamavnMilan - Heeft 1 kindje - Bezig voor een 2e kindje Paniekertje - Bezig met 1e kindje Krullenkop - Heeft 2 kindjes - Bezig voor een 3e kindje Siske89 - Eind 2012 bezig voor een 1e kindje Hanneke88 - Bezig voor een 1e kindje Within - Bezig voor een 1e kindje Flora01 - Bezig voor een 1e kindje Babyfotograaf - Bezig voor een 1e kindje Ezzsje - Bezig voor een 1e kindje Muisje88 - Bezig voor een 1e kindje Sproetje1988 - Bezig voor een 1e kindje Zwanger Liga - Zwanger van 1e kindje Nena88 - Zwanger van 1e kindje Mum to be - Zwanger van 1e kindje Twinty - Zwanger van 1e kindje Marik - Zwanger van 1e kindje OnzeLiefdesbaby - Heeft 2 kindjes - Zwanger van 3e kindje (27-11-2012) KimmvBritt - Heeft 1 kindje - Zwanger van 2e kindje Elance - Zwanger van 1e kindje