Ezzsje hoe was het in het ziekenhuis? Dream is je ei geweest? Babyfotograaf kan je het nog een beetje volhouden met wachten.. Hier gaat het wel. Prikken gaat goed, vrijdag voor controle. Merk wel dat die hormonen mij weer de nodige opvliegers geven. Is manlief heel blij mee *ehhum*.. Ik weet wel dat hij er heel erg mee bezig is ook almlaat hij het niet merken. Gister zei hij nog als we ooit een meisje krijgen blijft ze vrijgezel tot haar 20e, geen jongens in de buurt. Oké meiden ik hou mijn hart dus vast hahaha.
Nou geen goed nieuws gehad, er leek nog steeds een blaasje te zitten, de gyneacoloog dacht dat die lek was, dus komende maandag bloedprikken om te kijken of ik toch een goede eisprong heb gehad, en daar krijg ik dan woensdag de uitslag van. Baal der echt van had er zon goed gevoel over en dat is dan pats weg, gister dus ook weer lekker veel gejankt. Ben dus benieuwd. Als er deze maand weer niks is, moet ik komen voor een gesprek en dan gaan ze kijken wat we dan gaan doen. Hopefaith, mijn vriend vind die hormonen ook echt heel fijn haha, maar ja het is voor een goed doel. Hoe is het verder met de rest? Liefs
HopeFaith: Nee mijn ei is nog niet geweest. Was rustig af nog. Hahaha nou je man heeft al plannen als jullie een meisje krijgen Dat zeggen vaders denk ik wel snel... Ezzsje: Ik duim voor je meis ! Enuuh jullie mannen boffen als ik het zo lees hahaha
Dream ja en vergeet niet de 50 sloten die hij dan op de deur wilt plaatsen Ezzsje ook mijn duimen draaien! Is het in dit topic altijd zo 'stilletjes'?
Hahaha ook dat nog. Maar het is wel meestal zo dat vader en dochter twee handen op één buik zijn. Bij mij is dat zeker zo. Ik en mijn vader zijn ook onafscheidelijk En wat de stilte in dit forum betreft. De ene keer is het wat drukker als de andere keer. Maar echt druk is het nooit.
Dan is het maar goed dat Hilse een jongetje heeft gependeld bij mij haha. Ik ga maar eens douchen en naar bed. Eerste wekker gaat om 4u voor mn vriend en daarna om 5.45 voor mij gaaaap!!
He Ezzsje, balen meid! Ik had het je zo gegunt. Mssn is je eitje net gesprongen en ze zagen ze daarom nog een blaasje? Mijn duimen draaien voor je meis!! Hier is het verder rustig. Vrijdag laatste echo en ik verwacht er niks meer van. Nieuwe ronde verwacht ik, helaas...
Paniekertje ik duim voor je dat je eitjes een inhaalslag maken. Mag je hierna eventueel 100mg clomid slikken?
Hey ladies, hoe is het hier allemaal? Is er al iets gebeurt bij 1 van jullie? Ik heb de laatste dagen allemaal steken in m'n buik, weet echt totaal niet waar het vandaan komt, wacht nog maar de bloeduitslag af volgende week en dan zullen we het wel zien, 1 klein stukje gevoel zegt dat het misschien toch nog goed is deze maand.. I hope so, en anders maar weer een volgende ronde. Liefs
Hoi! Ezzsje als ik mn ei had kreeg ik altijd steken die doortrokken naar mn benen. Dus ik hoop het echt voor je! Hier naar het ziekenhuis geweest. Na 5 dagen spuiten zien ze nu al +15 eitjes van 6mm. Hopelijk groeien ze allemaar door. Dinsdag weer terug Hoe gaat het met de rest?
Paniekertje, Ezzsje en HopeFaith: Ik duim voor jullie ! Spannend allemaal zeg. Ik heb eigenlijk geen idee of mijn ei is geweest of niet. Heb de griep al vanaf donderdag. Dus tempen kan niet, want ik heb ook koorts... Dus we zullen moeten afwachten.
Dream ben je al een beetje opgeknapt? Gister weer naar de gyn geweest. Heb nu veel eitjes van 7.8mm en nog heel veel kleinere. Morgen weer terug. De gyn zei dat als het zo doorgaat volgende week ergens de punctie is. Zo spannend!!! Hoe gaat het hier met alle meiden?
Ja het gaat wel wat beter. De koorst is in ieder geval weg. Voel me alleen nog slapjes. En waarschijnlijk mijn ei gehad, want mijn temp gaat omhoog. Ik hoop het zo, dan weet ik tenminste dat ik weer een eisprong heb, Ben daar allang blij om en dan werken die etos pillen goed Spannend HopeFaith !! Ik duim voor je dat alles goed mag gaan
Die etos pillen werken inderdaad. Teunisbloemolie schijnt ook te helpen. Drama eiegenlijk he zo'n vrouwelijke lichaam. Om gek van te worden!
Zo ladies, hier ook weer even een update van mij ik ben helaas vandaag ongi geworden, kreeg vandaag ook de uitslag van het bloed, en heb wel een eisprong gehad maar helaas niks. Moet vanavond nog wel een test doen voor de zekerheid en anders het weekend weer beginnen met de clomid 150 mg. Ben. Benieuwd. Spannend voor je hopefaith, en ook voor jou dream ik ga voor jullie duimen.. Verder is het rustig hier hè? Niemand geen nieuws verder? Liefs
Aww balen meis. Als je het weekend geen goede test hebt, hoop ik dat de volgende ronde voor jou is En deze ronde wordt ik zeker ongi. Wij hebben niet geknuffeld als ik mijn ei heb gehad, want was ziek. Maar dat geeft niet. Zoals ik hierboven al zei: als ik maar een ei heb. Dan ben ik allang blij. Het is hier inderdaad wel rustig.
@ Ezzsje, wat fijn dat je nu een gesprongen ei hebt, helaas nog geen bevruchting, maar al wel een stap dichterbij! Super meid! @HopeFaith: laat die eitjes maar lekker groeien . @Dream, idd als je maar een ei hebt, @hier, volgende ronde met clomid 100mg. Nu op de 6e dag van 10 dagen duphaston en dan afwachten op ongi. En dan hopen op een mooi eitje...
Het is bij mij idd een menstruatie, vandaag echt goed doorgezet, morgen weer beginnen met 150mg clomid, enfant volgende week vrijdag weer de 1e follikel meting. Ik ben wel blij dat ik toch een eisprong heb gehad en niet dat er weer niks was gebeurt. dus ik weet dat het wel kan met clomid, bij mijn moeder was dit helaas niet het geval, en daar was ik bij mij ook echt bang voor. Dus nu hopen op meer geluk bij deze ronde.