Ezzsje nog 4 daagjes, hopelijk groeien ze. Oké ik ben dus alleen maar aan het janken. Deze icsi poging is dus ook afgeblazen.. Eitjes groeide niet meer. Nu halverwege september een leo kijkoperatie. Ach ja, kan er ook wel bij....
Thnx dream. Ons sprankje hoop is weer afgenomen. Hopelijk helpt de leo wel.. Het is gewoon echt kut om beide verminderd vruchtbaar te zijn.
Hej Hope, wat balen meis. Ik gun het je zo!! Misschien toch een beetje hoop houden dat de leo bij jou gaat werken? Je pendels geven allemaal een positief bericht voor na je leo. Ik duim voor je meis!!
Paniekertje dat is zo! Toevallig heeft een vriendin vorig jaar september een leo gehad en is in december zwanger geworden Over 2 maanden uitgerekend. We moeten maar hoop houden hè, meer kunnen we niet. Moet wel zeggen dat ik enorm bang ben voor narcose brrrr...
Hoop moet je zeker houden ! Ik ga keihard voor je duimen, dat jullie binnenkort mooi nieuws mogen vertellen.
Hoi meiden Ik weet dat ik niet veel schrijf maar ik lees nog heel dikwijls mee (ben abo hier) HopeFaith: wilde even zeggen hoe verschrikkelijk rot ik het voor je vind. En hoe verschrikkelijk oneerlijk ik de wereld vind in dat opzicht. Dit zijn geen zaken waar je op zo'n jonge leeftijd mee moet lopen worstelen. Maar je pendels geven inderdaad positieve berichten aan, dus ik duim echt heel hard voor je meid!
Ik ben lekker aan het spammen hier. Deze vond ik per toeval op internet; In gedachten ben ik zwanger van jou, mijn kind dat ik zo goed ken. Maar de laatste tijd wordt ik steeds banger, dat jij niet weet dat ik je moeder ben. Iedere dag wordt je bij een ander geboren, elke dag draag je een andere naam. Ik hoop zo dat je eens bij ons zult horen, zodat wij met zijn allen verder gaan. Oke moet bekennen snik snik....
Mooi hoor Hope, kreeg er ook kippenvel van, maar blijf zelf ook hoop houden, ik ga ook heel erg voor je duimen.. Liefs..
We moeten allemaal hoop houden hoe hobbelig die weg ook is. Ik duim voor jullie allemaal!!! Als je het even moeilijk hebt kijk dan naar mijn onderschrift. Het kan niet altijd blijven regenen (behalve vandaag ) Ezzsje jij hebt morgen je echo toch?
Ja ik heb morgen weer een echo, om 8.30 al dus heerlijk vroeg haha.. Ben benieuwd of er al iets te zien is..
Hai hai, Ik had 2 eitjes 1 van 12mmen 1 van 13mm, moest eigenlijk maandag terug komen, maar dat lukte echt niet op het werk ivm met vakantie, dus heb ik de afspraak op woensdag gezet, was de assistentie niet blij mee en raadde het ook af maar ja ik kan niet anders n loop dan het risico maar, vorige keer hebben ze mij ook laten lopen totdat de eitjes bekant 29mm waren, dus ik durf het risico wel te nemen. maar goed we zullen zien hoop dat ze goed gegroeid zijn, en dan woensdag weer een pregnyl spuit zetten, we houden hoop. Hoe is het bij de rest? Liefs..
Ezzsje je hebt eitjes dat is mooi! Wel klote dat je niet op maandag kan ivm werk maar ze gaan er vanuit dat ze 2mm per dag groeien dus mijn duimen draaien. Paniekertje jij kan weer van start succes! Ik heb net de arts gebeld. Heb opeens soort bloed verlies met *sorry voor de details* met donkerrood/bruine draden. Vorige week had ik eitjes van max 9mm met behulp van hormonen en dat is toen stop gezet dus vraag me af waar dit vandaan komt. Denk dat het mijn baarmoederslijmvlies is maar wil het toch van een arts horen.
Wat goed dat ze zo gegroeid zijn Ezzsje ! Super. Wel balen dat je niet op maandag kan ! Paniekertje, succes met de nieuwe ronde ! HopeFaith, jij maakt het ook allemaal spannend. Ik hoop voor je dat het niks ergs is. Hier is het rustig. Ik moet (als het goed is) één deze dagen ongi worden. En eigenlijk hoop ik dat zo, want dan weet ik dat ik weer een ei heb.
Update zodra ik krampen krijg moet ik langs komen. Nu vooral veel water drinken. Ach zo komen we er ook wel.