Ik ben vanmorgen toch maar gegaan, het was zo rustig, ben klein uurtje weggeweest.. Ze waren niet heel veel gegroeid maar er zat er nu nog 1.. Heb nu dus 3 eitjes haha ben benieuwd wat ze doen, moet woensdag weer terug komen
Spannend Ezzsje!! Anderen al nieuws? Weet je al wat het was HopeFaith, die krampen en bloed? En hoe gaat het met jou dream?? Al vorderingen? En met de anderen die ik vergeten ben? Hier vandaag op CD4, ongi bijna voorbij en volgende week maandag FM met 100mg Clomid. Ben benieuwd!!
Hej HopeFaith, Ik zie dat je ook pendelt. Mag ik je een pbtje sturen om me te laten pendelen? Alvast bedankt.
Super lief van jullie allemaal ben ook echt benieuwd hoe het verder gaat en of ze allemaal goed door groeien, en als dat zo is heb ik er drie die de kans kunnen krijgen dus echt spannend deze keer.. Nou paniekertje, ben bij jou ook echt benieuwd hoe het deze keer gaat, merk je dat je meer bijwerkingen hebt nu met 100mg?
Paniekertje, ik ga morgen testen. Als het goed is was gister mijn NOD. Dus ben nu 1 dag overtijd. Spannend... maar verwacht er zelf niet veel van, want ik heb rond mijn ei niet geklust. ja 4 dagen ervoor ofzo...
Paniekertje, heeft niks te betekenen denk ik hoor, niet iedereen heeft last van bijwerkingen.. Ik heb dat zelf ook niet heel veel gehad. Dream, spannend hoor voor je morgen ben heel benieuwd..
Hier nog steeds bloed maar ach ik leef Dream, spannendddd! Ik stuiter nu al voor je van spanning haha. Paniekertje, sorry kom er vanaaf nog niet aan toe. Morgen ik beloof het. Wat betreft de bijwerkingen. Wees blij nee hoor maar je hoeft niet altijd bijwerkingen te hebben. Ezzsje, laten we t hopen dat zede behandeling door zetten. 3x kans!!!
Jaa ben benieuwd hoe groot ze morgen zijn Heb je veel last van bloedverlies hope? Of valt het mee? En nog veel laat van krampen ? Liefs kuss
Krampen zijn het ergste. Werk nu ook halve dagen daardoor. Ach we worstelen ons wel doorheen. Bloed wordt gelukkig wel minder nu. Morgen heerlijk dagje vrij. Proef taart maken voor mn vriend zn bday die wordt zaterdag 30
Maakt niet uit hoor . Ik zie je berichtje wel verschijnen. Vind het alleen beetje vreemd, omdat ik bij de 50 best wel veel bijwerkingen had en nu bij de 100 niets :s
Ezzsje en en en Paniekertje probeer je geen zorgen te maken. Ik kreeg bij clomid altijd 'later' last ervan. Meestal ongeveer 3 dagen nadat ik de laatste gad ingenomen.
Nou ze zijn nu 17 mm dus ze had het idee dat 1 deze dagen de eisprong zou zijn, vrijdagochtend nog even terug im te kijken of ie gesprongen is en anders krijg ik weer een pregnyl spuit. Ze vertelde ook dat als deze ronde weer niks is ik over ga op injecties, dus ben benieuwd.. Wel spannend iedere keer..
Oooh ik hoop zo voor je dat het deze ronde raak is!!! Stuur anders ff je naam en geb dd naar me Ga vanavond ook ff voor Paniekertje ziten. Zie onderschrift Voor jullie maak ik een uitzondering haha.
Ezzsje, ik duim me suf ! Hopefaith, ooooohw mag ik ook, mag ik ook ? En mijn test was negatief meiden. Was er al wel een beetje vanuit gegaan maar het blijft kut ! Ik ga denk ik een afspraak maken met de dokter om mijzelf gerust te stellen. Mijn cyclussen schommelen best wel erg en aangezien het in de familie zit om moeilijk zwanger te worden, zou ik het fijn vinden om zekerheid te hebben... Maar we gaan gewoon weer verder, ookal is dat best moeilijk.