1988 & zwanger worden of zijn

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door dream4, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HopeFaith

HopeFaith Niet meer actief

Dream kan jou niet achterlaten hahah!

2. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Jeeej ! :D Moet ik dan ook even mijn naam en geboortedatum na jou toesturen ?

3. Within

Within Niet meer actief

Oeh wil je voor mij ook pendelen? Ben wel nieuwsgierig..

Ik kan niet wachten tot m'n cyclus weer normaal is en mijn man hersteld is van zijn mini-besnijdenis..

4. Ezzsje

Ezzsje Actief lid

21 mei 2012
    123
    0
    16
    Kapster
    Noord Brabant.
    Jaa spannend:)

Dream, wel klote ondanks dat je het toch wel een beetje verwacht had en idd niet te lang twijfelen en gewoon een afspraak maken, bij mij zit het ook in de familie dus ik ben na iets meer dan een half jaar meteen naar de gyneacoloog gegaan,. En we blijven hoop houden hè:)

Liefs

5. HopeFaith

Meiden door omstandig heden kan ik vandaag niet pendelen. Sorry, zal het weekend worden. Schoonzus wordt haar huis uit gezet met dr vriend en ons nichtje en neefje..

6. Ezzsje

Ezzsje Actief lid

21 mei 2012
    123
    0
    16
    Kapster
    Noord Brabant.
    Maakt niet uit, wachten rustig af, heeft geen haast voor mij.. Sterkte met je schoonzus en der gezinnetje..

Liefs

7. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Hoop houden we zeker Ezzsje ! :) Maar zekerheid zou wel fijn zijn...

Oei HopeFaith dat klinkt niet leuk. Heel veel sterkte en dat pendelen komt wel goed. Dikke knuf

8. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Balen meis. Maakt niet als het wat langer duurt.
    Sterkte met de situatie!

9. HopeFaith

Nja weet je wat het is, het is hun eigen schuld. Maar ben nu te onrustig in mijn hoofd en daar reageerd de pendel op.
    Mijn schoonzus heeft al eerder bij ons gewoond met mn nichtje en mn zwager woonde toen tijdelijk bij zijn ma. Elke keer drama, geld lenen noem maar op. Blijkt dus dat ze de betalingsregeling met de verhuurder niet is nagekomen en al 3jr de lening niet heeft afbetaald.
    Mijn arme schatjes worden hierin mee getrokken :(

10. Ezzsje

Ezzsje Actief lid

21 mei 2012
    123
    0
    16
    Kapster
    Noord Brabant.
    Jeetje wat een klote situatie, heel veel sterkte ermee in ieder geval..

Liefs

11. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Heftig zeg... dat is niet leuk natuurlijk ! Maar denk wel goed om jezelf. En heel sneu voor die kinderen, kan snappen dat je het daar ook heel moeilijk mee hebt. Die onschuldige mensjes. Sterkte.

12. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Het rare is, is dat mijn temp wel blijft stijgen. Ik zal even mijn kaartje plaatsen. http://www.fertilityfriend.com/home/3be4da
    Maar een afspraak met de HA zit er wel aan te komen als het zo door gaat...

13. Ezzsje

Ezzsje Actief lid

21 mei 2012
    123
    0
    16
    Kapster
    Noord Brabant.
    Oké ja dat is raar... En idd anders gewoon snel afspraak maken bij je HA.. Dan weet je ook waar je aan toe bent, en misschien dat ze er wel iets aan kunnen doen of je doorsturen..

Liefs

14. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    HopeFaith, hoe is het met je ? En de situatie met je schoonzus ?

15. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ha Dames,

Ik ben hier een tijdje ff niet meer geweest merk ik! Ik heb weer een verschrikkelijke cyclus deze ronde :(
    Mn ovutesten zaten heel vaak tegen het positieve aan en op een gegeven moment bleven ze een paar dagen lichter. Dus ik was er vanuit gegaan dat ik mijn ei gehad zou hebben.
    Gister testte ik voor de zekerheid nog maar een keertje, en deze was gewoon echt positief! Dus vandaag pas mn ei, en dus een cyclus van ongeveer 46 dagen!
    Ik had zo gehoopt dat deze cyclus korter zou duren dan de vorige, maar helaas. Ik ben denk ik dus behoorlijk aan het ontpillen.

16. HopeFaith

Dream, hier gaat het wel met de situatie. Ze denken er te makkelijk over helaas.. Ze hebben het licht denk nog niet gezien. Misschien dat ik met een bouwlamp voor ze moet gaan staan zodat ze dan met beide beentjes op deze aardbol komen en er wat aan gaan doen.
    Hoe gaat 't verder met jou?

Paniekertje, je moet vandaag voor een echo toch? Laat je het even weten :)

Flora, balen zeg zo'n lange cyclus. Houd hoop, je hebt in ieder geval een ei!

Ezzsje, hoe gaat het met jou?

17. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Flora: Wow dat is wel lang. Heb zelf helaas ook vrij lange cyclussen dus weet er alles van. Misschien verandert het bij jou nog wel omdat je nog maar net gestopt bent. Ik hoop het voor je.

HopeFaith: Haha ik zou het proberen ;) Maar het is wel klote natuurlijk... Je had zo gehoopt dat dit misschien hun ogen zou openenen maar helaas.

Paniekertje: Ik ben ook benieuwd hoe je echo is gegaan...

18. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Met mij gaat het trouwens wel goed. Ben gister ongi geworden en had daar enorm veel last van. Maar nu gaat het gelukkig wel weer. Het is dus weer met volle moed naar de volgende ronde. Ik ga wel met de ha bellen (hij is nu op vakantie), omdat mijn cyclussen verschillend zijn en over het algemeen best lang. Ik wil gewoon duidelijkheid.

19. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Hej dames,

Helaas meer slecht nieuws hier.
    Ik heb er ook nog eens endometriose bij. Ik voelde gister allemaal bobbeltjes aan de achterzijde van de bmm, dus de gyn heeft ook even gekeken en gezien dat het endometriose is. Ik ben nu dus nog minder vruchtbaar. Als mijn klachten erger worden (buikpijn en ongesteldheid) dan kom ik in aanmerking voor IVF. Echt even een enorme domper! Daarnaast was de echo een beetje mwah mwah, er was een eitje te zien van 13mm, maar dit konden ook 2 kleinere zijn, dat kon ze niet goed zien. De grootste was iig 10mm dus al een verbetering tov de 8mm van vorige keer. Ik weet niet wat ik er van moet denken, vind het gewoon zwaar kut allemaal....

20. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Aaah shit. Op dit nieuws zaten we niet te wachten. Wat ongeloofelijk jammer zeg. Maar de hoop en moed niet verliezen hoor ! Ik blijf gewoon keihard voor je duimen. Hele dikke knuf

Deel Deze Pagina