1988 & zwanger worden of zijn

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door dream4, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ezzsje

Ezzsje Actief lid

21 mei 2012
    123
    0
    16
    Kapster
    Noord Brabant.
    Helaas dames geen knaller hier te bekennen maar wel m'n menstruatie helaas, baal der echt van gewoon omdat je lichaam zo met je kan spelen:( maar ja we gaan maar weer voor een volgende ronde:)

2. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    He wat balen ze Ezzsje op naar de volgende ronde.

Hier vandaag dat 10 ben benieuwd of ik over paar dagen weer last van een trekkerig gevoel heb in me onderbuik wat dan samen gaat met heel veel zin. Nu kunnen we er iets mee. Vorige maand was het nog met condooms dus dan geef je er minder aan toen. Je leest ook van alles als je ga kijken wat nou het beste om hoevaak het te doen. Wij doen het op dit moment om de dag en houden het prima vol:) En we gaan het zien aan het einde van de maand. Al hou ik er rekening mee gewoon ongi te worden. De kans is natuurlijk heel klein dat het gelijk de 1ste ronde raak is.

3. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Aah nee balen meis ! Hele dikke knuffel
    Je lichaam kan je inderdaad goed voor de gek houden.

4. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Spannend Eertje ! ik hoop dat je snel mooi nieuws komt vertellen.

5. HopeFaith

HopeFaith Niet meer actief

Dream hoe gaat het met je temp?

Ezzsje mag ik even samen met jou gillen? Grrr! Balen zeg!!

Eertje wat spannend, klusse alvast :)

6. Ezzsje

Ezzsje Actief lid

21 mei 2012
    123
    0
    16
    Kapster
    Noord Brabant.
    Spannend eertje:) idd hopen op snel mooi nieuws..

Ja hier is het balen ja, kan zelf ook wel gillen maar ja je doet er helaas niks aan.. Had het er donderdag wel echt moeilijk mee maar ja komt heus wel een keer goed.
    Het is ook zo dat 2 schoonzusjes zwanger zijn en dat maakt het dan nog moeilijker, maar ik geef de moed niet op we gaan er nu gewoon weer voor:)

7. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Waarschijnlijk nog niet mijn ei gehad HopeFaith. Het schommelt nogal... Dus nog steeds aan het afwachten. Heb ook maar ovu testen aangeschaft. Ga ik ook maar eens proberen.

8. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Ezzsje lastig is dat dan he dan wil je zelf ook zo graag. Laten we hopen dat je ook snel een positieve test heb. En misschien dan nog tegelijk met je schoonzusjes zwanger.

dream ben benieuwd of de ovu testjes je bevallen en dat je er natuurlijk je ei mee kan ontdekken. Want daar doe je het natuurlijk voor.

Hier zijn we vrolijk verder aan het klussen. Volgens de berekening morgen een beetje vruchtbaar maandag vruchtbaar en dinsdag erg vruchtbaar. Ik denk dat we nog maar eens veel plezier moeten hebben in bed he wat vervelend nou;) En dan maar hopen dat het een mooi resultaat geeft eind van de maand:)

9. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Haha succes met klussen Eertje. Wat een straf inderdaad ;)

10. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Ezzsje, wat jammer meid!
    Maar aan de andere kant ben ik wel heel blij dat je weer een ei hebt gehad! Nu beginnen met de spuitjes of toch nog een ronde clomid met pregnyl? Zou mooi zijn is toch wat minder belastend dan elke keer spuiten. Ik duim voor je meis!!

@hier, ik heb vakantie! Maandag bloedprikken en dinsdag naar de gyn. Ben erg benieuwd of ik een goeie eisprong heb gehad en of het dan ook gelijk raak is!? Waaaa, kan niet wachten!!!

11. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Ik duim voor je Paniekertje !

12. HopeFaith

HopeFaith Niet meer actief

Ik sluit me aan bij Ezzsje :)

Hier heeeeele lichte bloeding, echt heel heel heel licht. Weet niet of dit een menstruatie gaat worden of dat het komt doordat ik moest werken. Ben eerder weggegaan, hield het niet vol. Vanaf vrijdag (dag dat ik moest werken) bloed mn navel ook regelmatig... Maandag naar de bedrijfsarts toe. Ik pik het niet dat ik moet werken terwijl mijn lichaam er nog niet aan toe is.

Dames ik heb trouwens een taartje gebakken. De tekst is van toepassing op ons allemaal!

Bijgevoegde bestanden:

• 2GyCr.jpg
      2GyCr.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,8 KB
      Weergaven:
      7
  13. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Dat moet je ook niet pikken HopeFaith. Jij moet op je lichaam denken en niet iemand anders. Sowieso niet als het nog bloed en je er nog last van hebt. Dikke knuf in ieder geval

Mooie taart ! Zonde om op te eten ;)

14. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Het is zeker geen straf om plezier met me mannetje te hebben in bed;) En het is voor het goede doel:)

HopeFaith wat lastig zeg dat ze je verplichten om te werken terwijl je lichaam er nog niet aan toe is. Meid denk alsjeblieft om je zelf dat werk blijft wel.

15. MaudvanL

MaudvanL Bekend lid

11 jul 2012
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil me hier ook graag melden, ben ook van '88

16. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Welkom Maud !

17. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    welkom maud

alles goed hier verder met jullie. ben al een tijdje niet geweest.
    maar hier op dit moment helaas ongy dus op naar rond 9.
    ;)

18. Ezzsje

Ezzsje Actief lid

21 mei 2012
    123
    0
    16
    Kapster
    Noord Brabant.
    Succes paniekertje ik zal voor je duimen, hopelijk heb jij goed nieuws:)

Eertje, nee een straf is het zeker niet haha..;

Hopefaith, echt aan jezelf denken hoor en als het niet gaat niet gaan werken, straks krijg je complicaties of iets en dat wil je ook niet, moeten ze maar begrip voor hebben op je werk toch?

Maud, welkom hier:)

Ben vandaag weer begonnen met clomid tabletten 150mg en als ze groot genoeg zijn weer een spuit pregnyl, dit willen ze nog een keer proberen omdat ik nu toch 2 keer een eisprong heb gehad daardoor en als het zo kan vind ik het wel fijn en dat het dan zo een keer raak is, aangezien ik niet zo van de spuiten ben haha..

19. Ezzsje

Ezzsje Actief lid

21 mei 2012
    123
    0
    16
    Kapster
    Noord Brabant.
    Oh en hopefaith, wat een mooie taart wat idd voor ons hier van toepassing is:) doe je dat veel zo die taarten maken?

20. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Maud welkom hier en klets gezellig mee.

xiomara113 wat balen dat je ongi geworden ben. En jeetje ronde 9 alweer heel veel succes met deze ronde.

Ezzsje je ben weer begonnen met clomid spannend hoor laten we hopen dat het eitje netjes springt en dan met een heel mooi resultaat.

Wat kan je lichaam soms raar zijn trouwens. Vorige maand had ik echt vanaf nu ongeveer last van me borsten en had ik een trekkerig gevoel in me onderbuik. Nu zit ik dus in de zelfde periode en merk gewoon helemaal niks. Of het had met ontpillen te maken want het was de 1ste cyclus zonder pil. Maar aan de andere kant heb ik nu zoiets van shit me ei gaat toch wel springen. Wat kan je soms onzeker over je eigen lichaam zijn zeg. We kunnen er weinig aan doen. Gaan nog door met klussen en dan zien we het aan het eind van de maand wel.

Deel Deze Pagina