Succes Ezzsje, hoop dat de pillen aanslaan Misschien is het een idee om ovu testen te gebruiken Eertje. Kun je kijken wanneer je ei is.
Ladies! Ben vandaag weze bloedprikken en de uitslag is als volgt: progesteron: 3.7 luteaal: 10 Morgen afspraak met de gyn en dan hoor ik hoe en wat. Pfff, ben bang dat het niet goed is...
dream4 het is pas de 1e ronde dus daar wil ik eigenlijk nog even mee wachten als dat me gaat lukken We klussen gewoon maar even door en dan zien we het wel. paniekertje de waarde zeggen me niks maar spannend een gesprek met de gyn. Die kan je vast meer duidelijkheid geven succes.
@keertje1988 dank je meid. This alweer voorbij 6 dagen dan wel. Beetje rare ongy ook was meer bruin dan rood. Alleen de laatste 2 dagen rood. Nu alleen nog krampen en gevoelige borsten. Dus dat zal ook wel verdwijnen.ja ja ronde 9 alweer gaat snel en toch ook weer traag. .
Ezzsje hopelijk komt er iets moois door de clomid!! Ik maak sinds kort taarten, hiervoor altijd een fanatieke cupcake bakster geweest. Nu echt verkocht aan de taarten Eertie een vrouwenlichaam kan je idd erg goed voor de gek houden. Je merkt opeens allerlei kwaaltjes.. Je bent nu geploft op het wachtbankje? Paniekertje Progestoron is het geslachtshormoon. Hierdoor kunnen ze dus ook via bloed kijken of je bevrucht bent. Hoelaat moet je naar de gyn? Xiomara balen dat je ongi bent geworden. Nu proberen met frisse moed weer aan de volgende ronde te beginnen! Dream al je ei kunnen spotten?
Zit nu op dag 14 en volgens me banner de meest vruchtbare dag. Nou dan moeten we het maar even gezellig maken vanavond En dan merk je dat zonder pil echt veel prettiger is. Lief was ook al verbaasd dat 1 pilletje zoveel kan doen eigenlijk. xiomara113 je klinkt in ieder geval wel positief nog ondanks ronde 9 alweer. Hopen op een hele mooie maand dream4 ben anders bang dat ik er nog veel meer mee bezig ben dan nu. Al denk ik er nu zo over natuurlijk voor het zelfde denk ik er volgende maand heel anders over HopeFaith nee zit nog net niet op het bankje wel bijna Het vrouwen lichaam is inderdaad maar iets heel raars. Zo voel je van alles en dan weer niks. Het zou zoveel makkelijker zijn als je gewoon een seintje krijg van ja nu En ondanks dat ik weet dat de pendels voor de leuk zijn zet het je toch wel een heel klein beetje aan het denken als je er zoveel hebt voor augustus
Ik kom net bij de gyn vandaan. Progesteron was te laag om te kunnen zeggen dat ik een goeie eisprong heb gehad. Ik heb alleen 3 augustus mn laatste echo gehad, toen was mn eitje 18mm en zei de andere gyn dat ie vant weekend zou springen. Mijn eigen gyn zegt nu dat ik ook best eens later een eisprong gehad zou kunnen hebben en dat zou betekenen dat ik gister te vroeg mn progesteron heb laten prikken. Al met al weet ik nu dus nog niks, want moet nu een dikke week wachten of ik misschien toch niet ongi wordt of zwanger ben voordat ik met een nieuwe ronde duphaston mag beginnen. Ik baal er zo van, omdat ik 3 aug nog gevraagd had of ik niet nog een keer voor een echo hoefde te komen, die gyn zei toen van niet. Nouja, gelukkig eerst op vakantie en dan zien we eind volgende week wel of we een posi test hebben of ongi zijn of met de duphaston moeten beginnen. Volgende ronde wordt wel 150 mg clomid omdat de cyclus anders aan de lange kant is. Als dat niet helpt moeten we verder met spuitjes. En mn mannetje wordt ook onderzocht, dat zal me ook wel wat rust geven (als het bij hem goed is) of juist niet (als het niet goed is) want dan wordt het mssn wel IUI of IVF. Vooralsnog is mn endometriose geen probleem, dus das wel fijn. Al met al: wachten, wachten, wachten....
Pff Paniekertje, nu weet je inderdaad nog niks. Ga nu eerst maar lekker van je vakantie genieten. En hopelijk heb je dan na je vakantie eindelijk duidelijkheid. Eertje, haha dat kan zo maar veranderen Maar je hebt groot gelijk hoor, je kan altijd nog tempen of ovu testen gebruiken. HopeFaith, volgens FF heb ik misschien mijn ei gehad. Het is een stippellijntje dus het is niet zeker. Maar als het wel zo zou zijn, zou het wel mooi wezen. We hebben die dag ervoor namelijk geklust Maarja even kijken wat mijn temp doet. En hoe is het met jou ?
paniekertje jeetje zeg nu heb je nog geen duidelijkheid wat balen zeg. En ook raar dat die gyn zei nee hoor je hoeft niet nog een keer langs te komen. Helaas nu niks meer te veranderen. Hopen dat je gewoon niet ongi wor maar een positieve test heb dream4 ja daarom dat kan altijd nog mocht ik dat willen natuurlijk. Spannend jij waarschijnlijk je ei gehad en de dag ervoor geklust. Hier sinds eind van de middag een iets trekkerig gevoel in me onderbuik. Zal het dan toch me ei zijn? Volgens me banner is die morgen dus ben heel benieuwd
Paniekertje wat balen zeg aan de andere kant wel fijn dat ze nu ook bij vriendlief gaan controleren. Niet opgeven he. Dream ik hoop dat je ei is geweest. Extra klussen kan geen kwaad. Hoewel met dit weer.... Eertje dan ben ik dus niet de enige die haar eisprong voelt ( als ik hem ooit krijg haha). Hier gaat het wel goed. Bijna geen pijn meer. Voel het wel als ik teveel heb gedaan. Kan niet wachten tot mijn controle krijg en we weer groen licht krijgen voor icsi.
hopefaith het iets trekkerig gevoel is er nog steeds. Dus heb toch een kleine hoop dat dit inderdaad me ei is. Nou we hebben de laatste dagen flink geklust dus daar moet het niet aan liggen Fijn dat je je al een stuk beter voel en de pijn bijna over is. Wanneer moet je weer naar de gyn voor controle? Ik dacht altijd van mezelf dat ik er niet heel erg mee bezig zal zijn. Maar jeetje vakantie doet je echt geen goed als je verder niks te doen heb. Zit er heel de dag maar aan te denken. En dan moet ik nog 2 weken wachten voor ik iets weer. Hoe kom ik ooit die dagen door
Dames jullie hebben de pendels binnen sorry voor het lange wachten... Eertje wachten duurt lang hoor!! Ga leuke dingen doen.. Even je gedachten verzetten.
Nou wat hier nou net gebeurde.. Elke keer kloppen ze op deur/raam of bellen aan rennen snel weg. Harstikke leuk natuurlijk behalve als mijn hondje tekeer gaat. Die kan erg schel blaffen. Dus ik ren naar buiten en zie een jongetje op de gallerij lopen, hem gevraagd of hij het was. Hij keek zo onschuldig en zei nee. Kijk ik een verdieping lager zie ik daar 4 kinderen staan. Roep naar hun hebben jullie het gedaan? Wijzen ze allemaal naar 1 jongetje. Haha, arm kind.. Heb gezegd dat dit de laatste keer is en anders klop ik aan bij hun ouders. Ander meisje gaf hem gelijk op zijn flikker. Dit is zonder te dollen al de 6e keer in 1,5 week.
Thanx hopefaith, ben benieuwd wat het gaat worden.. En wij hebben dat hier ook wel eens, vooral de buur kindjes die staan ook gewoon door je raam te gluren als je binnen zit.. En als ze aanbellen gaan ze van die rare vragen stellen enzo, is 1 keer leuk maar niet 3x in de week haha.. Eertje: idd wachten duurt lang en vooral als je niks te doen hebt verder.. Paniekertje: jeetje wat balen zeg, en idd niet opgeven, dat doe ik ook niet.. Zit zelf nu alweer dag 4 van de clomid, dinsdag weer naar het zkh dus ben benieuwd of er iets te zien is, zit dan op dag 12 van de cyclus en meestal ga ik op dag 10 maar ja valt nu in het weekend dus dan maar dinsdag.. Nog ff paar weekjes werken en dan lekkker vakantie, lekker ff de gedachten verzetten..
Ezzsje spannend weer begonnen met de clomid laten we hopen dat je het deze ronde voor het laatst nodig heb En nog even en je hebt vakantie Hopefaith haha leuk dat soort kids 1 keer is inderdaad leuk daarna niet meer. Hier ook hoor en dan hebben ze niet door dat ik ze door het raam gewoon kan zien. En dan vinden ze het gek dat ik de deur niet open doe Zag dat je vanavond weer aan het pendelen was helaas te laat. Ik wacht geduldig af tot de volgende ronde Ik probeer er ook zo min mogelijk mee bezig te zijn wat niet altijd makkelijk is natuurlijk. Het is ook natuurlijk de 1e ronde dus hoop gewoon dat het wat minder gaat worden. Morgen in ieder geval een gezellige dag bij me zus,zwager en nichtje gaan lekker bbqen