1988 & zwanger worden of zijn

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door dream4, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    babyfotograaf gefeliciteerd met je zwangerschap en heel veel geluk. Het lijkt me inderdaad ook nog wel onwerkelijk je leeft er zo naar toe en ineens is het dan zover. Denk dat we niet voor niets ongeveer 40weken zwanger zijn:)

2. Ezzsje

Ezzsje Actief lid

21 mei 2012
    123
    0
    16
    Kapster
    Noord Brabant.
    #622 Ezzsje, 22 aug 2012
    Laatst bewerkt: 22 aug 2012
    Gefeliciteerd baby fotograaf, wat ontzettend leuk, en kan me voorstellen dat het nog onwerkelijk is.. Hoop dat je echo helemaal goed is en dan kun je echt gaan genieten..

3. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Corry: Welkom hier :) Hopelijk heb je snel een regelmatige cyclus.
    Ezzsje: Nog gefeliciteerd ! Leuke dag gehad ?
    HopeFaith: Jeeej eindelijk :)
    Babyfotograaf: Gefeliciteeeerd ! Wat leuk. Geniet er lekker van meis.

Hier: Als ik FF moet geloven, kan ik donderdag testen, dus als ik niet ongi ben... Spannend hoor. Vooral omdat ik niet zeker weet of mijn ei dan wel is geweest. Mijn cyclus is namelijk dan wel erg kort voor mijn doen. Maar we zullen zien.

4. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    Gefeliciteerd babyfotograaf!

En dank jullie wel voor het welkom heette.

Vanmorgen kon mijn dag niet meer stuk! Ik ben ongesteld geworden!!! Na precies 6 weken! En het is een gezellige boel, nu snap ik weer waarom de pil zo fijn was hahaha. Maar nu ik vandaag ongesteld ben geworden kon ik dus de datum ongeveer weten wanneer mijn eisprong was, en die wist ik eigenlijk al wel. Want 7 augustus had ik dus een dikke klodder slijm. Maar nu ik dus vandaag ook echt ongesteld geworden ben, is het plaatje voor mij kloppend. Hopelijk gaat het nu de goede kant op! en kunnen we wel klussen rond mijn eisprong, want dat konden we de afgelopen keer niet omdat ik gezellig met mijn vriendin op vakantie was. Ik was 2 jaar niet weggeweest en was er echt aan toe. En mijn vriend kon niet mee omdat hij bezig is met de bouw van een neiuwe koeienstal. Sja een boer als vriend heeft veel voordelen, maar soms ook nadelen.

5. Ezzsje

Ezzsje Actief lid

21 mei 2012
    123
    0
    16
    Kapster
    Noord Brabant.
    @ dream, ja heerlijke dag gehad:) en goed nieuws natuurlijk vanaf morgen officieel weer op het wachtbankje dus ben benieuwd.
    Hopen bij jou ook op iets moois, ga voor je duimen..

@corry, nou hopen op een normale cyclus deze keer, en dat je dan goed kan klussen rond je eisprong..

6. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    Dankjewel! En de tijd zal het leren. En ik ga voor je meeduimen tijdens je tijd op het wachtbankje!

7. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Ezzsje: Ik duim voor je meis ! :)

8. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Dream4 spannend dus voor jou ga je dan ook gelijk een testje doen of wacht je daar nog even mee?

Corry blij om ongesteld te zijn maar begrijp het wel hoor:) Nu kan je inderdaad wat gerichter te werk gaan. En hopen met een mooi resultaat.

Ezzsje gezellig je komt bij me op het wachtbankje zitten;) En een fijne dag gehad dus kan ook niet he met mooi resultaat in het ziekenhuis:)

Ik blijf gezellig nog een weekje op het wachtbankje zitten. En ben steeds aan het twijfelen wanneer ik een testje wil doen. Je lees er hier zoveel die voor hun nod al testen.

9. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    [/QUOTE]
    Corry blij om ongesteld te zijn maar begrijp het wel hoor:) Nu kan je inderdaad wat gerichter te werk gaan. En hopen met een mooi resultaat.
    [/QUOTE]

sja volgens mij ben ik nog nooit blij geweest om ongesteld te worden haha, maar nu wel. Ik denk dat 6 weekjes na de laatste pil vrij netjes is, aangezien ik hier vele andere verhalen lees.

10. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Ja inderdaad dat is best netjes als je inderdaad sommige verhalen lees. Ik hoor denk bij 1 van de gelukkige want werd netjes na 28dagen ongesteld na de pil.

11. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    bedankt voor de felicitaties :)

valt me trouwens wel op dat er een hoop meiden uit 1988 al in de mmm zitten :( hoop dat t voor jullie ook snel raak mag zijn!!
    nu hoop ik mijn steentje bij te kunnen dragen, vanavond komt MvM langs!

12. Marleen88

Marleen88 Lid

12 aug 2012
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen,
    Mag ik mij hier misschien ook melden? Ik ben ook uit het jaartal 1988 (logisch :p ) ..
    Ik ben sinds 6 juli 2012 getrouwd met mijn man.

Sinds november 2011 gestopt met de pil maar tot op heden nog geen ongesteldheid meer gehad..
    Onlangs bij de huisarts geweest om te kijken hoe en wat, maar omdat het toch gebruikelijk is een jaar te wachten wil de arts mij pas in november 2012 doorsturen naar de gyn.
    Ik voel me verder ook prima, en geen problemen. Anders had mijn arts mij wel eerder doorgestuurd.

Ondertussen heb ik sinds 2 a 3 dagen wel last van mijn onderrug en een mega opgeblazen gevoel.
    Ik ben nu ook helemaal kwijt wanneer ik normaal ongesteld zou moeten worden, dus we wachten het maar rustig af..

13. Friemelien

Friemelien Actief lid

21 dec 2011
    155
    1
    18
    Hallooo! Ik ben ook van 1988 :) En op dit moment hoogzwanger van ons eerste kindje. Ik ben zeer gelukkig getrouwd (in 2009) en aanstaande zondag kennen we elkaar 8jaar :):) Zou zooo leuk zijn als de kleine puk dan komt. Wie weet! Iedereen een super zwangerschap toegewenst die zwanger zijn, en meiden...als het nog niets is...hou moed!!!!!!!!!!!!! Groetjes!

14. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Marleen jeetje zeg daar ga je toch ook niet vanuit dat het zooo lang duurt voor dat je ongesteld ben. Laten we hopen dat het snel doorzet.

friemelien dat zou inderdaad wel heel mooi zijn als de kleine dan komt:)

15. Marleen88

Marleen88 Lid

12 aug 2012
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Friemelien dat zou wel erg leuk zijn :) ..
    @ Eertje1988 Nee daar hoop je inderdaad niet op, maar volgens de huisarts kwam het wel vaak voor..

Ik moet zeggen dat ik me nu sinds 2 a 3 dagen wel een beetje anders voel.. Net alsof ik ongesteld moet worden..
    Dus ik hoop erop dat het toch nog goed gaat komen.. Moet zeggen dat het nu sinds juni pas echt begint te kriebelen en ik nu ook een beetje ongeduldig begin te worden waarom het nou zo lang uitblijft ..

16. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Snap best dat je ongeduldig begint te worden je zit er al zo lang op te wachten. Ik zal voor je duimen dat het 1 deze dagen doorbreekt dan kan je tenminste verder:)

17. Ezzsje

Ezzsje Actief lid

21 mei 2012
    123
    0
    16
    Kapster
    Noord Brabant.
    @marleen, welkom:) en klets gezellig mee..
    Wel vervelend dat je nog steeds geen menstruatie hebt, ik heb na 9 maanden zelf een afspraak gemaakt bij de gynaecoloog, ook omdat ik zelf een onregelmatige cyclus had en we vanaf vorig jaar juni bezig waren en nog steeds niks, ben toen in maart dit jaar voor het eerst geweest, ze vroeg wel waarom niet eerst huisarts, toen zei ik dat ik niet langer meer wilde wachten.. En toen zei ze dat dat goed was, ligt er denk ik ook aan hoe je huisarts is en hoe ze in het ziekenhuis reageren. Hoop voor je dat je snel een menstruatie krijgt:)

@friemelien, ook welkom hier, spannend zeg de laatste loodjes.. En het zou idd mooi zijn als de kleine uk op die dag zou komen zou heel speciaal zijn toch..

18. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Hallo dames, ik ben ook van 1988! Ben nov 2009 getrouwd. En we gaan nu voor onze eerste kindje:)). Ben in mei gestopt met de pil, maar heb het 2 maanden afgewacht tot mijn Cylus normaal werd. Eb dat was gelukkig zo. Dit is ronde 1 van ons en over 2 dagen mag ik testen.Heb vanochtend met zwanger en kids getest was negatief dus denk dat t niet raak is Maarjah :(( iedereen succes met zwanger worden en voor de zwangeren gefeliciteerd! Geniet ervan

19. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Marleen: Welkom :) Jeetje dat is lang. Hoop voor je dat het snel door mag breken.

Friemelien: Succes met de laatste lootjes en welkom :)

Yasminn: Welkom en succes met zwanger worden. Hopelijk mag je ons snel mooi nieuws vertellen :)

20. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Ik ga morgen testen...

Deel Deze Pagina