Welkom terug van vakantie. Fijn om te lezen dat je lekker genoten hebt jammer dat je geen posi test mee hebt terug genomen. Ik hoop dat je ongi uit zichzelf doorbreekt en je weer verder kunt met je volgende ronde. Knuf
Wat een rust zeg. Ik dacht gisteravond dat het voorbij was deze ronde kreeg menstruatiekrampjes maar die hielden daarna eigenlijk weer op. Vanmorgen dacht ik laat ik er maar een test tegenaan gooien. Helaas negatief maar zag later ook dat die over de datum was sep2011. Of dat er mee te maken heeft weet ik niet. Ik kijk vandaag even aan en ander morgenochtend een nieuwe test doen Hoe gaat het met de rest van de meiden?
Hoi meiden, Geen zin om terug te lezen ben lui vandaag Alle nieuwe, welkom!! Posi testers, gefeliciteerd. Voor de meiden met de *pieepppp* rode duivels, dikke knuffel. Net weer gependeld, liep achter met alle aanvragen.. Waren er verrassend veel voor dit jaar. Hopelijk horen wij hier allemaal bij Ben nu eindelijk 2 dagen vrij na 6 gewerkt te hebben. Wat gaan jullie eten?
HopwFaith nogmaals bedankt voor je pendel ben erg benieuwd of er iemand gelijk gaat krijgen Wij gaan vanavond aardappels met witlof en appeltjes eten met een kipburger En jij
Wij gaan eten: Gemarineerde kipreepjes, provencaalse aardappeltjes uit de oven en broccoli. Gaat er altijd in . Hier zit ik ongelofelijk hard op een ongi te wachten die maar niet komt, maar heb wel een enorm zeurende buik!
Je maakt het wel spannend Eertje Ik hoop dat je gelijk krijgt HopeFaith, we gaan er in ieder geval voor. Ik eet, Krieltjes met boontjes en stoofvlees en dat door elkaar heen. Heerlijk
Eertje heeft idd een hele lijst haha. Bij mij liggen ze gelukkig dicht bij elkaar Denk dag ik maar pasta ga maken. Erg irritant omdat mijn vriend niet weet hoelaat hij thuis is.
Wij hebben aardappels met rode kool en gehaktbal op.. Eet liever buitenlands dan die aardappelen n groenten. Hier is het nog steeds rustig, volgende week m'n nod, ben echt benieuwd deze keer, ga me nergens op vast pinnen en zie het vanzelf wel.. M'n moeder heeft al een hele lijst gemaakt met wat ze allemaal wil gaan kopen dan haha, heel erg lief maar wil dan toch wel zelf mee uitzoeken haha..
Vanmorgen weer een test gedaan en deze was ook jammer genoeg negatief. Verder nog geen last van een ongi die doorkomt ofzo. Wacht nu maar rustig af meer kan ik op dit moment even niet doen. Al is het best lastig hoor dat wachten En heb inderdaad een hele lijst met pendels. Ben benieuwd of er iemand uit het lijstje gelijk gaat krijgen Ezzsje dat is wel lief van je moeder. Maar wel begrijpelijk dat je zelf mee wil uitzoeken
Aw jammer... Laat het dan maar doorbreken of niet ? Bij jou is trouwens geen één pendel hetzelfde. Hoop dat er tenminste één gelijk krijgt.
*breekt in* Hoi meiden, Per toeval stuitte ik op dit topic. Kom zelf ook uit 1988 en sinds 5 weken mama van een dochter. Fijn dat jullie zon kletsgroepje hebben! Zelf heb/had ik niemand in mijn directe omgeving van mijn leeftijd die hier ook mee bezig is en dan is dit een fijne uitkomst! Veel succes allemaal en hoop dat jullie snel een positest in de handen mogen hebben!
Helaas nog steeds geen duidelijkheid. Wilde vanmorgen nog maar een testje doen maar toen had ik bruin op wc papiertje dus maar niet meer gedaan. Bruin is er nu nog steeds dus hoop maar dat het snel door komt. En dan kijken hoelang me cyclus is en kunnen we weer verder.
Eertje: idd hopen dat het toch doorzet en anders nog maar weer een restje eraan wagen.. Gold, welkom en gefeliciteerd met de geboorte van je dochter. Hier wordt het nu ook spannend kan woensdag gaan testen mocht ik maandag of dinsdag niet ongesteld worden, voelde me gister wel echt heel raar heel de dag en vandaag ook niet zoals het moet zijn, maar ja laat me niet teveel meeslepen.. We zien het allemaal vanzelf en anders maar weer een nieuwe kuur en dan lekker uitrusten op vakantie, misschien gebeurt het dan Maar nu eerst maar wachten tot begin volgende week..