Haha.. Ja dat ook inderdaad. laten we hopen dat het dit jaar gebeurd liefst nu al whaha. maar geduld..
Volgende week dinsdag voor het eerst naar de verloskundige. En dan horen wanneer we een echo krijgen. Super spannend allemaal
twinty: Proficiat! Pfff als ik jullie hier allemaal bezig hoor wou ik toch al dat we eind 2012 waren hoor. Zodat ik ook zou kunnen beginnen testen haha
Hoi, Ik ben van 1 juli 88. Ik heb al een dochter van mei 2009, zij is dus bijna 3. Helaas kunnen we nog niet voor een tweede gaan, want te kleine woning daarvoor. Duurt waarschijnlijk nog wel een tijdje ook. Vind ik erg jammer, want onze dochter groeit snel!
Welkom mamavamlaura... Ow dat is wel jammer, vooral omdat het opgroeien van je kindje zo snel gaat, teminste dat hoor ik wel meer mensen zeggen... Maar jij kan in ieder geval mij wel goed advies geven mocht ik ooit zwanger worden
Nou.. Ik hoorde gister ongi te worden maar ben nog steeds niet.. zou het raak kunnen zijn of is het maar gewoon een paar dagen dat ik nog niet ongesteld wordt. Want ik voel ook niks. Alleen me borsten zijn wat voller maar voor de rest geen klachten. Gister voelde ik me ook best geirriteerd dus ik dacht de ongesteldheid komt maar nee.. Hoe gaat het met de rest van de dames?
Mommy: Ik ben ongeloofelijk verkouden, af en toe hoofdpijn en mijn hele lichaam doet zeer... & dank je wel ! Siske: Ook jij dank je wel !