Paniekertje: Ik hou nog stille hoop deze ronde, maar het idee dat we geholpen worden is toch wel fijn. Ezzsje: Gelukkig was je schildklier functie goed ! En het is ook postitief dat er wat eitjes te zien zijn. Spannend hoor, je hebt gelijk om iemand mee te nemen. Succes in ieder geval. Flora: Jammer van je negatieve test... Dikke knuf Jeeeej ook goed nieuws ! Super. Koali: Welkom en wat spannend dat jullie voor een eerste kindje gaan ! Angelaa: Hoe is het met je ongi en je buikpijn ? Al wat minder ? Hier: Zit nu op cd 28... heb mijn ei gehad, dus het is nu weer afwachten...
@dream4, jaa weer helemaal weg, alles blij, want dan gaan we weer richting de vruchtbare week volgende week denk ik, maar k hou niks meeer bij dus k doe t deze keer gewoon op de gok, na de volgende ronde toch naar de gyn. jij dus weer in de wachtweek, spannend
Gelukkig maar ! Op de gok is ook wel lekker hoor, dan heb je die druk ook niet. Dat heb ik in ieder geval wel gemerkt. Sucsex in ieder geval Haha
Hier is vannacht de ongi goed op gang gekomen Dus ik mag niet klagen over mn cyclus! Eindelijk! Nu nog stabiel blijven (en zwanger worden), dan ben ik helemaal blij @angela: niets bijhouden geeft ook wel een soort van rust denk ik. Veel plezier komende week @dream: hup, op de wachtbank! Die vervelende, lang durende wachtbank! Ik duim voor je!!
Ja wachten duurt altijd lang... Bah. Maaaar mijn temp was vanmorgen best hoog. Hij is van 36.6 naar 37.2 gegaan... Spannend... Ik durf eigenlijk helemaal niks te hopen.
@dream: spannend! Op hoeveel dpo zit je nu? Ik ben deze ronde ook begonnen met tempen. Ben benieuwd of mn ovutesten overeen komen met mn temp!
Angela welkom en klets gezellig mee. Las dat je 20nov naar de gyn mag. Spannend hopen dat je dan een stapje dichterbij komt. Ezzsje fijn dat de waardes van je schildklier goed zijn. En misschien wel fijn als je je moeder mee neem. En gewoon alles vragen he net zolang dat het voor jou duidelijk is. flora ook al last van je schildklier hij doet zijn naam wel eer aan het is een echte klier En wat shit door naar de volgende ronde. paniekertje fijn dat jullie een stuk meer info hebben gekregen. Lijkt me erg heftig om met spuitjes aan de gang te moeten. Maar aan de andere kant als je dan dichter bij een kleintje kom. Doe je het wel om die rede. Fijn ook dat jullie nu gericht aan de gang kunnen gaan. En dat ze zo goed mee denken. Koali spannend maar o zo leuk om er echt naar toe te leven. Dream spannend wanneer is ongeveer je nod? Hier inmiddels alweer op dag 24 merk nog niks van me lichaam. Op de gevoelige (.)(.) na maar dat had ik de andere keren ook. We wachten maar ''rustig'' af
Ik moet wel tempen, anders weet ik niet wanneer ik mijn ei heb. En heb het nodig voor mijn bezoek aan het ziekenhuis. Ik zit nu op 9 DPO... Dus 5 november kan ik testen...
@girl.. Ben benieuwd hoe het loopt bij jou, weet je ook wanneer je je ei gehad hebt of niet? @dream, spannend hoor @hier, vandaag weer naar het ziekenhuis geweest, 2 eitjes nu van 14mm en 16mm, hij vond het nog te vroeg om een spuit te zetten, nu vrijdag morgen weer, dan krijg ik waarschijnlijk wel de spuit.. Het nare is wel dat ik deze keer helemaal niet mijn eigen gyneacoloog heb gehad, heb het ook nog niet over de iui kunnen hebben waar ik eigenlijk op over wil gaan..
Ezzsje, zorg er anders voor dat je donderdagaaf gemeenschap hebt met je vent. Dan kunnen ze de volgende dag eventueel gelijk een samenlevingstest afnemen en als die negatief is kan je mssn over op spuitjes en iui. Is niks he, als je je ei niet kwijt kunt omdat je een andere gyn hebt.
@girl, dank je, ik hoop het ook. @dream, ik heb ook getempt, alleen ik werd er niet echt wijzer van, maar het het wel op geschreven allemaal, ook mn cyclussen, hoeft hij er niet naar te vragen want dan heb k t al wel spannend, is al bijna. @Ezzsje, spannend.
@paniekertje, ja zullen we doen maar de vraag is willen ze dan ook die test afnemen.. En idd heel frusterend dat je je eigen gyneacoloog niet hebt, anders maak ik gewoon een afspraak met haar volgende week zodat ik wel met haar erover kan praten. We zullen het zien.. Hoe loopt het bij jou verder?
Ja, idd. En gewoon aangeven dat het bij je in de familie zit. Dan moeten ze er toch rekening mee houden? Zo'n test is trouwens zo afgenomen hoor. Ze zuigen een beetje slijm op rond je bmm en dan bekijken ze dat onder de microscoop. Zou het wel gelijk voor de echo aangeven, anders zit er echogel bij en is de test niet meer betrouwbaar . Hier gaat het zn gangetje. Gister de afspraken binnen gekregen voor het spuit traject, dus hierna even verplicht 2 weken pauze, ook wel eens lekker . Dacht vanmorgen ongi te worden, had beetje bruin/donkerrood verlies en lichte krampjes. Nu is dat weer over. Ook een tempdip gehad. De dames van het pco clubje denken een innesteling, hoop het zo! Maar moet ook realistisch blijven dat het met een negatieve samenlevingstest de kans wel heel klein blijft. Dus nog even met beide beentjes op de grond
hoii meiden, hier denk ik in de vruchtbare periode, veel slijm.. ennn mn afspraak bij de gyn is een weeek eeerder, nu de 13e. spannend paniekkertje. maar paniekkertje, even een vraagje (misschien raar, maar ik weet niet wat t is) maaar wat is een samenlevingstest? ik heb daar een heel ander idee erachter dan dat t denk natuurlijk zal zijn.
Hoi Snoezelke, welkom, klets gezellig mee! Angela een samenlevingstest is eigenlijk heel simpel. De avond ervoor moet je seks hebben en dan nemen ze de volgende ochtend wat slijm van je baarmoedermond, je vruchtbare slijm zeg maar(test doen ze ook alleen als je bijna je eisprong hebt). Dit bekijken ze onder de microscoop en als het goed is moeten er levende zaadcellen te zien zijn, dan heb je een positieve samenlevingstest. De test is negatief als er wel zaadcellen te zien zijn, maar ze bewegen niet (vaginaslijm te stug, is bij mij het geval) of er zijn helemaal geen zaadcellen te zien (vijandig vaginslijm). Snap je het nu een beetje?